Jericho Zgłoś #421 Napisano 30 Lipca 2015 Co do tego rozruchu to mam sekwencję więc na początku zawsze odpala na benzyniewiec gasnie na Pb.Jakie masz obroty po odpaleniu na zimnym silniku? Powinny oscylowac kolo 1100-1200rpm. Poza tym chyba na forum jest juz temat o 1.8T i gasnieciu po odpaleniu. Wypisz mi jak możesz, co Twoim (lub ktoś inny) zdaniem może powodować ten niezidentyfikowany wyciek to to sprawdzę. Dzięki. No to chyba UPG jednak zostaje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
harom1 Zgłoś #422 Napisano 30 Lipca 2015 wiec gasnie na Pb.Jakie masz obroty po odpaleniu na zimnym silniku? Powinny oscylowac kolo 1100-1200rpm. Poza tym chyba na forum jest juz temat o 1.8T i gasnieciu po odpaleniu. No to chyba UPG jednak zostaje. Z tym gaśnięciem to dodatkowo, nie zależy mi na rozwiązaniu tego, szukam związku z ubywaniem płynu, co jest podstawowym problemem i powodem dołączenia do tematu. Po odpaleniu na jałowym jest elegancko 1.000/1100 obrotów i trzyma je bez problemu, po wrzuceniu jedynki/wstecznego i próbie ruszenia chce gasnąć więc muszę dodać dużo więcej gazu.. Czyli pomimo braku spadku mocy, normalnego przyspieszania, braku dymienia, mazi pod korkami itp stawiasz na uszczelkę? Oby nie, ponoć to droga impreza hehe tym bardziej z LPG - nie każdy chce się zabierać za to. Może płyn chłodniczy na postoju cieknie do bloku i to powoduje problemy z ruszaniem po dłuższym postoju? Tak gdzieś wyczytałem. Po kilku zmianach biegu już jest dobrze bo płyn się wypali wraz z benzyną a potem już nie przecieka? Dwóch speców niby wykluczyło UPG. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #423 Napisano 30 Lipca 2015 (edytowane) Może płyn chłodniczy na postoju cieknie do bloku i to powoduje problemy z ruszaniem po dłuższym postoju? Tak gdzieś wyczytałem. Po kilku zmianach biegu już jest dobrze bo płyn się wypali wraz z benzyną a potem już nie przecieka? Dwóch speców niby wykluczyło UPG.Moze byc ale jak by plyn plynal do bloku, a raczej na postoju na wylaczonym silniku to mało prawdopodobne bo nie ma duzego cisnienia w ukladzie, to by przybywal olej w silniku i bylby rozrzedzony. A ubytki jakie masz sa duze.Moze jeszcze przez nagrzewnice do srodka auta sie wlewac. Trzeba sprawdzic czy pod dywanikami jest mokro. Po odpaleniu auta nie ruszaj od razu tylko niech pochodzi minute i zobacz jak ruszy. Edytowane 30 Lipca 2015 przez Jericho Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajos Zgłoś #424 Napisano 31 Lipca 2015 proponuje pojezdzic z niedokreconym korkiem (brak bedzie cisnienia) wtedy zobaczyc co sie bedzie dzialo mozliwe ze pompa puszcza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
harom1 Zgłoś #425 Napisano 31 Lipca 2015 Po odpaleniu poczekałem 1 minutę jak kolega poradził i ruszył bez problemu, bez przygaśnięcia. Co do wycieku płynu, dziś po 3 dniach bez jazdy, płyn był sporo poniżej minimum, ale zauważyłem, że chłodnica na dole jest lekko mokra, wygląda też na starą. Czy możliwe, że na postoju woda z niej leci (sączy się), ale nie zostawia plamy na chodniku? Podczas jazdy pod ciśnieniem nie ubywa. W poniedziałek pojadę na wymianę rozrządu + pompę wody i być może chłodnicę - dam znać czy wyciek ustanie - będzie wiadomo dla tych, którzy obawiają się uszkodzonej UPG. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajos Zgłoś #426 Napisano 31 Lipca 2015 jak jest minimalna dziura/pekniecie to moze byc tak ze na zimnym nie bedzie widac gdzie leci,a jak znowu jest nagrzany - jest cisnienie to plyn wyparuje i tez nie widac mozna to sprawdzic ale na zimnym silniku pompujac okolo 1 atmosfery (takie jest cisnienie jak plyn jest nagrzany) i obserwowac na zimnym nie bedzie parowania od ciepla Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #427 Napisano 31 Lipca 2015 Po odpaleniu poczekałem 1 minutę jak kolega poradził i ruszył bez problemu, bez przygaśnięcia.Czyli albo scieka do cylindra plyn, ale wtedy chyba by byl jakis dymek, bo od razu plyn z katalizatora nie wyparuje, albo masz cos z ssaniem - czujnikiem temp., albo.... nie wiem co jeszcze Co do wycieku płynu, dziś po 3 dniach bez jazdy, płyn był sporo poniżej minimum, ale zauważyłem, że chłodnica na dole jest lekko mokra, wygląda też na starą.Dwa pasiaki. Tdi z 2003 i 1.8T z 2004 roku. W obydwu musialem wymienic chlodnice bo ciekla. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
janek82 Zgłoś #428 Napisano 9 Sierpnia 2015 (edytowane) Witam , mam podobny problem - wyciek płynu chłodniczego. Proszę o szybką pomoc , bo jestem poza granicą i jest problem ze znalezieniem warsztatu Poniżej zdjęcia, do wycieku doszło przy 45 stopniowego upału jadąc w korku , dolny róg od kierowcy chłodnicy na wysokości zderzaka - - - - - aktualizacja - - - - - Dodaje kolejne zdjęcie - - - - - aktualizacja - - - - - Edytowane 9 Sierpnia 2015 przez janek82 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrek24dm Zgłoś #429 Napisano 10 Sierpnia 2015 Witam , mam podobny problem - wyciek płynu chłodniczego. Proszę o szybką pomoc , bo jestem poza granicą i jest problem ze znalezieniem warsztatu Poniżej zdjęcia, do wycieku doszło przy 45 stopniowego upału jadąc w korku , dolny róg od kierowcy chłodnicy na wysokości zderzaka [ATTACH=CONFIG]135017[/ATTACH] - - - - - aktualizacja - - - - - Dodaje kolejne zdjęcie [ATTACH=CONFIG]135020[/ATTACH] - - - - - aktualizacja - - - - - [ATTACH=CONFIG]135021[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]135022[/ATTACH] Miałem taki przypadek u siebie 2 lata temu proszek za 5 zł zalatwił sprawę. Także miałem mokry dolny róg chłodnicy. Wersja dla bogatszych nowa chłodnica. Też ciekawa kwestia co spodowalo takie nagle rozszczelnienie chłodnicy... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrg1991 Zgłoś #430 Napisano 10 Sierpnia 2015 To jest normalne że w passatach gniją chłodnice w dolnych rogach Taki urok tych aut Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rudi1983 Zgłoś #431 Napisano 19 Sierpnia 2015 Powolne ubywanie plynu chlodniczego, tak mialem w moim przypadku po 3 miesiacach os wymiany rozrzadu zaczelo sie ubywanie plynu. Szukanie wycieku nie przynosilo rezultatu. Po dluzszym czasie ubywania sa male oznaki pod silnikiem pomiedzy blokiem a kolem pasowym jest blacha jakby z "filcem" przy wycieku on nasiaka i nie widac wycieku wkladajac reke poczuje sie mokre. W takim przypadku plyn ubywa bardzo powoli z czasem pojawi sie na bloku juz bedzie widoczny. Niestety mialem dwa razy taki przypadek niestety pompa wody do wymiany. Opisalem mniej wiecej jak to wyglada, moze komus sie przyda. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #432 Napisano 19 Sierpnia 2015 Harom1, ogarnales temat? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
126tomek Zgłoś #433 Napisano 4 Września 2015 Witam kolegów. Mam taki problem po nocy pod autem( po prawej stronie auta na wysokości podłożnicy) mam plamę po płynie chłodniczym. Nie jest to jakiś mega wyciek ale płyn jest. Przez tydzień ubyło ok 250ml. koledzy powiedzcie jak myślicie? Obstawiam ten wąż koło Vacum a jeśli nie to to którym przewodem może lecieć? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
126tomek Zgłoś #434 Napisano 9 Września 2015 Okazało sie ze pompa wody puszczała wodę. Wymiana załatwiła sprawę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ziewal Zgłoś #435 Napisano 28 Października 2015 No i mnie dopadł ubytek płynu to znaczy ubywa mi od jakiś 3 lat na miesiąc dolewam jakieś pół litra może mniej ale do rzeczy. Uszczelka była robiona 5 lat temu i od naprawy zrobiłem 80 tyś. , płyn jest różowiutki olej w normie nie przybywa go ani nie jest za rzadki, auto normalnie się nagrzewa temperatura zawsze w normie żadnych plam pod autem żadnego bulgotania. Jeden mechanik oglądał dokładnie silnik i nie znalazł żadnych śladów wycieku jedyna oznaka to znikający płyn i tłusty nalot w zbiorniczku widoczny na zdjęciu ale jako że auto rzadko jeżdzi i robi krótkie trasy to mechanik mówił żeby nalotem się nie przejmować no i cóż począć zacząć od króćca pomimo że w jego okolicy brak wycieku i żadnych oznak ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
machina123 Zgłoś #436 Napisano 28 Października 2015 Chłodnice spalin masz? jak nie do na 100% uszczelka pod głowicą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wladek1181 Zgłoś #437 Napisano 28 Października 2015 Ja gdy wymieniałem u siebie silnik zakupiłem coś takiego http://allegro.pl/barwnik-uv-do-ukladow-plynu-chlodzacego-i5754700300.html co by nie szukać wycieków dodałem do płynu chłodzącego i nie muszę obmacywać przewodów, wystarczy światło uv i wszystko widać jak na dłoni. O ile coś cieknie . Polecam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ziewal Zgłoś #438 Napisano 28 Października 2015 Chłodnice spalin masz? jak nie do na 100% uszczelka pod głowicą. Zasugerowałem to mechanikowi ale powiedział że znikający płyn w małych ilościach to za mało żeby ściągać głowice bo żadnych innych objawów nie ma Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bmateuszd Zgłoś #439 Napisano 28 Października 2015 [ATTACH=CONFIG]137849[/ATTACH] Ciemny zbiorniczek więc można wykonać test na CO2 http://allegro.pl/tester-szczelnosci-uszczelki-glowicy-co2-tanio-i5742198313.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ziewal Zgłoś #440 Napisano 28 Października 2015 No właśnie chyba zrobię tylko ten test w przypadku ropniaków nie zawsze jest skuteczny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach