Skocz do zawartości
klasycznymaster

Przeguby zewnętrzne - firmy, ceny.

Rekomendowane odpowiedzi

Najlepiej wyjąć stary i sprawdzić ale chciałbym mieć nowy żeby zaraz założyć :)..trudno. chyba trzeba będzie tak zrobić

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Najlepiej wyjąć stary i sprawdzić ale chciałbym mieć nowy żeby zaraz założyć :)..trudno. chyba trzeba będzie tak zrobić

 

a może po VINie by Ci ktoś sprawdził ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

33 zęby, 303409 numerek Lobro Panowie do manuala i automatu. Na szczęście już nie taki drogi jak dawniej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za info koledzy :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i po zdemontowaniu zużytego przegubu okazało się że ma 38 zębów :-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a coś nie było kombinowane z autkiem ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Raczej nie. tak mi się wydaje...skrzynia automat, piątka, w Vinie też zakodowana...widocznie tak fabryka dała :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja mam taki problem z autkiem. Lewy przegub był wymieniany w Maju na metelli a w prawym osłona. Słychać tylko przy delikatnym zakręcie i obrocie kierownicą w lewo bo w prawo nie przysłuchałem się ale z kolei nic nie słychać jak skręcę kierownicą do oporu w miejscu i dam gazu (brak takiego terkotania). Jakiś miesiąc temu był wymieniany banan z lewej strony i łącznik stabilizatora. Wszystko słychać tylko z lewej strony. Co to może być? Łożysko piasty? Czy to znów siada przegub?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Guma to nawet spidana szybko parcieje najlepsze gumy są w metelli.

 

U mnie guma w przegubie metelli pękła po półtora roku (jakieś 20.000 km). zorientowałem się, jak przegub już trzeszczał.

Z drugiej strony jest ok, choć wymieniałem dużo wcześniej. Niestety nie pamiętam, jakiej był firmy.

 

Guma to chyba kluczowa sprawa. Nawet najlepszy przegub szybko padnie, jak mu guma pęknie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jakieś półtorej roku temu zmieniłem komplet na GSP, pojeździły nie cały rok (20kkm)... strzeliły gumy, czego nie zauważyłem i zaczęły klekotać... teraz włożyłem ROVILLE'a i póki co jest ok, oczywiście co jakiś czas już sprawdzam w jakim stanie są gumy i powiem, że nawet przy niskich temp. guma zachowuje swoje właściwości i jest miękka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mam Paska kombi 1.9 TDI AVF 131 KM z 2004. Poszedł mi prawy przegub zewnętrzny w związku z tym napotkałem na pewien problem, a mianowicie w dostępnych przegubach do tego modelu są różne liczby zębów od strony koła (zewnętrzne) 33 i 38. Czy da się sprawdzić przed demontażem jaki przegub powinienem zakupić - lepszy Lobro (301961), Spidan (22763), czy SKF (VKJA 3002)? Wymiany nie robię sam tylko w warsztacie, a trochę za dużo doliczają do ceny części (ok 60 PLN) i dlatego chcę sam kupić części - będę jeszcze wymieniał rozrząd, paski i filtry i w sumie to zrobiło się prawie 200 PLN mniej przy zakupie części.

I pytanie drugie czy te elemnty i producenci będą ok.:

1. Przeguby - napisałem wyżej

2. Rozrząd kpl. Contitech CT 1028 WP4.

3. Pasek Contitech 4 PK 855.

4. Pasek Contitech 5 PK 1432.

5. Filtry firmy Filtron - oprócz powietrza, bo tu chcę kupić filtr sportowy (np K&N) - planuję trochę w najbliższej przyszłości "pogmerać" przy mocy. Do tej pory były Filtrony.

6. Tarcze tylne i klocki - gdzieś czytałem, że da się założyć większe (przód w sumie wtedy też) to w związku z tym "gmeraniem" przy mocy :).

Najpilniejsza sprawa to ten przegub - jeździć w sumie trzeba.

Pozdrawiam

PS. A i jeszcze jakie sklepy internetowe polecacie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam

Mam Paska kombi 1.9 TDI AVF 131 KM z 2004. Poszedł mi prawy przegub zewnętrzny w związku z tym napotkałem na pewien problem, a mianowicie w dostępnych przegubach do tego modelu są różne liczby zębów od strony koła (zewnętrzne) 33 i 38. Czy da się sprawdzić przed demontażem jaki przegub powinienem zakupić - lepszy Lobro (301961), Spidan (22763), czy SKF (VKJA 3002)? Wymiany nie robię sam tylko w warsztacie, a trochę za dużo doliczają do ceny części (ok 60 PLN) i dlatego chcę sam kupić części - będę jeszcze wymieniał rozrząd, paski i filtry i w sumie to zrobiło się prawie 200 PLN mniej przy zakupie części.

I pytanie drugie czy te elemnty i producenci będą ok.:

1. Przeguby - napisałem wyżej

2. Rozrząd kpl. Contitech CT 1028 WP4.

3. Pasek Contitech 4 PK 855.

4. Pasek Contitech 5 PK 1432.

5. Filtry firmy Filtron - oprócz powietrza, bo tu chcę kupić filtr sportowy (np K&N) - planuję trochę w najbliższej przyszłości "pogmerać" przy mocy. Do tej pory były Filtrony.

6. Tarcze tylne i klocki - gdzieś czytałem, że da się założyć większe (przód w sumie wtedy też) to w związku z tym "gmeraniem" przy mocy :).

Najpilniejsza sprawa to ten przegub - jeździć w sumie trzeba.

Pozdrawiam

PS. A i jeszcze jakie sklepy internetowe polecacie.

http://forum.vw-passat.pl/forums/114-Ogłoszenia-i-usługi-komercyjne

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fajnie tylko, żebym jeszcze tam mógł pisać posty....

Jaki olej polecacie do mojego modelu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jaki przegub do paska 2.0 benzyna 130KM ALT sedan?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zewnętrzne lobro metelli plus ten skf, wrzuć vin to pomożemy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam

musze wymienić przegub i waham się pomiędzy Ruville i Meyle lub troszkę droższy Metelli. Jeśli ktoś może coś doradzić to proszę o poradę.

Edytowane przez waldi1971

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam

musze wymienić przegub i waham się pomiędzy Ruville i Meyle lub troszkę droższy Metelli. Jeśli ktoś może coś doradzić to proszę o poradę.

 

 

Kolego Bierz Lobro lub Spidana lub SKF i po problemie cenowo moze troszke drozej ale zapomnisz ze kiedykolwiek wymieniałes przegub.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja zakładam Ruville, dobra cena do jakości.

 

Danielu my mieliśmy problemy z przegubami Ruville, dużo już nalatałeś na nim?

Pozdrówki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności