Skocz do zawartości

waldi1971

  • Liczba zawartości

    61
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O waldi1971

  • Urodziny 24.12.1971

Informacje osobiste

  • Imię
    Waldek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Bytom

Samochód

  • Generacja
    B7
  • Silnik
    B7 1.8 TSI 160KM (CDAA)
  • Rok produkcji
    2011

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. waldi1971

    Wymiana akumulatora

    ok dzięki za pomoc
  2. waldi1971

    Wymiana akumulatora

    witam proszę o pomoc w zakodowaniu akumulatora EFB 60Ah, VCDS 21.9 bo w Gateway jest długa adaptacja nie mam kompletnie pojęcia co i gdzie wpisać w starszej wersji VCDS nie miałem problemu bo w adaptacji były zakładki które wystarczyło uzupełnić.
  3. witam niedługo czeka mnie wymiana tarcz i klocków w passacie b7 i mam pytanie czy warto przy okazji rozebrać ręczny hamulec elektryczny żeby sprawdzić w jakim jest stanie, czy w b7 już nie występuje problem utleniających się zacisków, które są powodem awarii silniczków ? pozdrawiam
  4. witam od początku roku jeżdżę VW 1,8 TSI i sprzedawca pomimo tego ze przysięgał na wszystkie świętości trochę minął się z prawdą bo zapewniał mnie ze silnik miał wymieniony rozrząd i jest pozbawiony wady olejowej, niestety bierze olej koło 0.5l/1000 i teraz nie wiem czy rozrząd powinienem wymienić załączam wskazania VCD|S, przebieg 246k
  5. Dziękuję za pomoc i poświęcony czas, po odczytaniu wsadu kabla niby wszystko było ok "bootloader odblokowany ale zaprogramowałem Atmege na nowo i teraz działa tak jak powinien. Pozdrawiam
  6. W samochodzie tez nie działa próbowałem na wszelkie sposoby, już się poddałem mam stary działający VAG 3.1.1 ale nim chyba nie wiele zdziałam w b7 1,8 tsi
  7. Witam kupiłem klona interfejs HEX-V2 ATMEGA162 do tego dostałem VCDS 21,9 w wersji spolszczonej, zainstalowałem w laptopie z win7 64 zgodnie z instrukcja z wyłączonym na stałe dostępem do Internetu, i wyłączonym antywirusem . Po podłączeniu kabla zainstalowały się sterowniki, menedżer urządzeń widzi kabel jako Ross-Tech, ale po uruchomieniu VCDS nie widzi interfejsu nie można zrobić testu. Odinstalowałem wszystko i zainstalowałem jeszcze raz ale efekt ten sam , instalowałem również na laptopie w win10 64 ale tez tak samo VCDS nie widzi interfejsu. Nie mam już pomysłu jaka jest przyczyna, może ktoś zna rozwiązanie problemu. Pozdrawiam
  8. Baterie muszą być jakieś dedykowane czy wystarczy ze wymienię na jakiegoś znanego producenta ?
  9. Mam keyless go, kluczyki wyeliminowałem bo raczej mało prawdopodobne żeby dwa kluczyki się uszkodziły w tym samym czasie, musze gdzieś podjechać i podłączyć się pod VCDS może wyrzuci jakieś błędy .
  10. witam od jakiegoś czasu żeby odpalić samochód z guzika musze wsadzić kluczyk do stacyjki, wcześniej to nie miało znaczenia wystarczyło ze miałem kluczyk w kieszeni, czy może mi ktoś wyjaśnić przyczynę tego ze tak się dzieje, bo martwię się ze pewnego dnia w ogóle go nie odpalę. pozdrawiam
  11. Mam pytanie czy są jakieś różnice w kosztach serwisowaniu 140KM CR vs 170KM CR np. szybciej zużywa się skrzynia biegów ze względu na większą moc i mement, wtryskiwacze , turbosprężarka ?
  12. Miałem podobny problem z tym włącznikiem w B5 , po wyciągnięciu elektroniki z obudowy następnie kilkunastokrotne zmiana włącznika z pozycji on off małym wkrętakiem i przedmuchanie sprężonym powietrzem do tej pory załatwiło sprawę błąd poduszek nie powraca.
  13. witam czy Passat B7 2.0TSI z 2012 roku będzie już wyposażony w silnik 3 gen. ten, który nie spala nadmiernej ilości oleju, bo z informacji jakie znalazłem w internecie, to silniki TSI/TFSI były poprawione w 2011, ale silnik 1,8TSI najpierw był montowany tylko w Audi A4 a dopiero Passat B8 otrzymał silnik 1,8TSI wolny od wady spalania oleju.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności