Skocz do zawartości

jarre1987

  • Liczba zawartości

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Informacje osobiste

  • Imię
    Matt
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Kołobrzeg

Samochód

  • Generacja
    B6 CC
  • Silnik
    B6 CC 2.0TSI 200KM
  • Rok produkcji
    2008

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. BUMP Mam podobny problem, ale nie dzieje się to zbyt często. Występuje tylko przy redukcji z 2 na 1. Ktoś, coś ?
  2. Z wymiana oleju dodatkowo i filter oleju = 4500 (wszystko na orginalnych czesciach) I chcialbym takze potwierdzic jedna rzecz: uslyszalem w ASO, ze nie ma zadnej procedury sprawdzajacej stan lancucha rozrzadu albo robimy albo nie... Wiec zostaje tylko i wylacznie vcds i grupa 093
  3. Tak, też się trochę zdziwiłem, myślałem że będzie bliżej 0, ale i tak jest poprawa znaczna w stosunku do tego co było. Już nie robię z tym nic więcej, zrobili jak mieli zrobić według instrukcji serwisowej i tak zostanie raczej.
  4. Dziękuje za pomoc w podjęciu decyzji. Faktycznie łańcuch był rozciągnięty i napinacz wysunięty. Naprawa została wykonana w ASO, w tej chwili vcds pokazuje -1.44, auto przestało mieć odczuwalny luz podczas odejmowania gazu i dodawania gazu, zrobiło się bardziej elastyczne.
  5. Auto było sprowadzone jako nowe z USA do polski. Z tego co wiem, to wymiany rozrządu nigdy nie miał. Przebieg: 207000km. Jakieś konkretne grupy mam dodatkowo sprawdzić ? Kierowałem się dokladnie grupa 093.
  6. Zrobiłem ostatnio badanie w vcds korekcji łańcucha, wychodzi -7.96*. Wystraszyłem się, nie ma żadnych dziwnych dźwięków podczas zimnego rozruchu, ani żadnych niepokojących objawów. Troche się naczytałem o różnych wartościach granicznych, czy ta wartość oznacza, że może się on zerwać w każdej chwili ?
  7. Z tego co wiem, to w lampach europejskich sa silniczki wbudowane, wiec jest to kwestia podpiecia europejskiego przelacznika w miejsce regulacji jasnosci zegarow na ten z regulacja wysokosci i jasnoscia zegarow, ale gdzies przeciez musi odbywac sie komunikacja posrednia pomiedzy przelacznikiem a silniczkami, wiec to chyba jest bordnetz ? Uzyskalem info, ze mozliwa bedzie wymiana, jezeli obecny nie bedzie mial wsparcia.. Jezeli wiesz wiecej na ten temat, to poprosilbym o wytlumaczenie
  8. Witam, Nie mogłem nigdzie znaleźć na forum, więc pozwolę sobie opisać problem. Zakupiłem ostatnio passat cc z 2008r z USA, auto posiada zwykłe światła (H7/H7/H7), lecz nie posiada regulacji wysokości świateł w kodach wyposażenia również jest informacja, że jej nie ma. Czy zatem pomimo braku tej funkcji, Bordnetz/BCM będzie w stanie obsłużyć jeżeli będę chciał dołożyć taką regulację, czy to już jest kwestia wymiany Bordnetza/BCM na europejską wersję ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności