sagon Zgłoś #621 Napisano 13 Marca 2016 Przełożenie główne wygląda tak Od ilości zębów na wałku i na kole zębatym zależy prędkość naszych aut.Im mniejsza wartość,tym wyższa prędkość.Najdłuższym przełożeniem głównym w skrzyniach wzdłużnych 5g jest 3.444 w skrzyni FHN i ona jest najdłuższą wzdłużną skrzynią. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajos Zgłoś #622 Napisano 13 Marca 2016 No ok to dzieki czyli zakladam skrzynie z afn. A czy koto przekladal samego kompa afn +turbo z dolotem i sterowaniem do 1z/ ahu? ja dokladalem do mojego pastucha FHN w miescie raczej 5tki nie wlaczam ale na trasie spokojnie 120 jade i silnik spala zdecydowanie mniej paliwa - polecam co do przekladki turba i sterowania spokojnie mozesz to zrobic polecam tylko nowe wezyki ktore kosztuja grosze, no i 216tki :wojak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
9michal2 Zgłoś #623 Napisano 13 Marca 2016 To czyli jak przeloze turbo wraz ze sterowaniem i splywami oleju i przeloze komputer wraz z wiazka to powinno grac bez problemu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajos Zgłoś #624 Napisano 13 Marca 2016 pozostaje jeszcze stacyjka z immobilajzerem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
9michal2 Zgłoś #625 Napisano 13 Marca 2016 A da sie to zrobic bez przekladania stacyjki. Np jakos polaczyc immo ze stara stacyjka? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajos Zgłoś #626 Napisano 13 Marca 2016 to juz raczej spec od elektroniki musi zrobic i przeprogramowac immobilajzer Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sagon Zgłoś #627 Napisano 13 Marca 2016 W sterowniku robi się immo off i każdy jeden będzie hulał.Byle tunerzyna to zrobi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maniasty Zgłoś #628 Napisano 14 Kwietnia 2016 siemanko panowie mam mega problem zmienilem w swoim ahu uklad na podcisnienie skrocony bo bez n18 siedzi w nim turbo od brd wtryski 216 pompa 11 z mocniejszym nastawnikiem. Fura gnije juz u tunera 4 miesiac i nie moze dojsc o co chodzi bo nie moze go wysterowac wgral soft na podcisnienie itd geometria sie otwiera ale dlawi sie spalinami. mowil ze jakby cos go blokowalo ale nie wiem co jest problemem turbo uklad paliwowy czy cholera go wie... Jak macie jakies rady bedzie milo. nie mam za bardzo wgladu do auta bo stoi 120km ode mnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maniasty Zgłoś #629 Napisano 14 Kwietnia 2016 moze kwestia wgranego zlego wsadu.. jaki powinien byc do 021gk zeby przejsc bez problemow na vnt? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Aleosuza Zgłoś #630 Napisano 27 Kwietnia 2016 Panowie możliwe to, (a jeżeli możliwe, to czy bezpieczne) że z mapy da się wyciągnąć 130km? Byłem u tunera i mówi, że 120km to pyknie spokojnie, a nawet jeśli chcę to i do 130 można kręcić, tylko nie wiem czy to będzie dalej bezpieczne. Byłbym wdzięczny za odpowiedź. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajos Zgłoś #631 Napisano 1 Maja 2016 bezpiecznie to ten model mozna poodkrecic do 150KM ale wtedy inne wtryski musza byc wiecej bym nie wysiagal z powodu malego sprzegla Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
9michal2 Zgłoś #632 Napisano 6 Maja 2016 Wiec tak wtryski 216 zamieszkaly w moim ahu. Auto zrobilo sie sporo zywsze z 4 osobami i pelnym bagaznikiem bardzo ladnie sie odpycha w porownaniu do moich starych wtryskow. Kolektor ssacy wyczyszczony. Ale pytanie z innej beczki. Wczesniej nie bylo czasu ale teraz bedzie leciala turbina awx +uklad wyd i ssacy od mojego afn i sterowanie cisnieniem. Wiec jak to wszystko zloze do kupy to zostanie tylko nowy soft aby turbo dzialalo na podcisnieniu? I czzy z tymi gratami mozna jezdzic autem bo do tunera mam ok300 km? Mam podobne km do tuneup i brodnicy gdzie lepiej leciec. Chodzi o softa i wysterowanie turba aby dzialalo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daron Zgłoś #633 Napisano 15 Maja 2016 Panowie możliwe to, (a jeżeli możliwe, to czy bezpieczne) że z mapy da się wyciągnąć 130km? Byłem u tunera i mówi, że 120km to pyknie spokojnie, a nawet jeśli chcę to i do 130 można kręcić, tylko nie wiem czy to będzie dalej bezpieczne. Byłbym wdzięczny za odpowiedź. W seryjnym AHU nigdy nie zrobisz 130HP na seryjnych wtryskiwaczach. Max co możesz uzyskasz przy zdrowym osprzęcie to 115-120HP i to są realne maksymalne wartości, także ten "tuner" nie zbyt wie o czym mówi albo ma moocno optymistyczną hamownie która pokazuje to co chce Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrekchopin Zgłoś #634 Napisano 25 Czerwca 2016 Witam. Podłączam się do tematu ponieważ nie chce zaśmiecać forum. Otóż mam taką zagadkę. Mam passaciora ,,składaka" Kiedyś kiedyś w nim było 110km, taką ma instalacje i tak pokazuje numer VIN ale poprzedni właściciel z niewiadomych mi przyczyn włożył tam AHU. I teraz tak. Pompa wtryskowa jest od 110km, silnik od 90km, nie wiem jakie jest turbo, ale jest już złachane więc przymierzam się do regeneracji. Skoro pompę mam od 110km to korci mnie aby wsadzić tam wtryski od 110km i jeśli już mam robić/wymieniać turbo to też pomyślałem, że może wsadził by od razu mocniejszą aby trochę kucy przyszło. I teraz pojawia się moje pytanie. Czy ktokolwiek z tego grona byłby w stanie mi pomóc? Ja nie mam zbyt dużej wiedzy na ten temat, a szczerze mówiąc ta składanka mnie trochę przeraża więc chciałbym poznać kogoś kto ma o tym pojęcie i potrafiłby rozszyfrować moją zagadkę pod maską. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajos Zgłoś #635 Napisano 25 Czerwca 2016 kup wtryski 216tki pompy wtryskowe sa takie samo w 90KM jak i 110KM z wyjatkami jak masz pompe wtryskowa z koncowka J to super bo to 11tka jak nie wiesz jaki masz silnik to podjedz gdzies do magika co sie zna na tym bo mozesz miec 90KM zwykla,90KM z turbo VNT (bylo by super), jak i mozesz miec 110KM Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrekchopin Zgłoś #636 Napisano 25 Czerwca 2016 Kiedy byłem u pompiarza żeby mi ją zregenerował, powiedział mi, że silnik mam AHU, a pompę i instalację mam od 110km. Tyle wiem. Mam rozumieć że pompa ma jakiś wybity kod na sobie tak? Jeśli chodzi o magika to ja własnie w tej sprawie zapodałem post. W mojej miejscowości nie ma dobrych mechaników - wierz mi, sprawdziłem chyba wszystkich. Dlatego pytam czy ktoś znałby dobrego mechanika w mazowieckim który miałby odrobinę pojęcia, rozszyfrowałby moją składankę i ewentualnie podpowiedział co musiałbym wymienić/dołożyć aby z mojej 90tki zrobić np 130km. Kwestia jest też taka czy u mnie wgl opłaca się coś grzebać z racji np wieku albo przebiegu. Mam passata z 97r a na blacie ma 400tkm tylko nie wiem ile ma silnik nabite skoro jest inny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sagon Zgłoś #637 Napisano 25 Czerwca 2016 Spisz numer z tabliczki znamionowej,np 0 460 404 969/986-110tka,albo ...971/985-90tka,oraz numer głowiczki tłokoroździelacza np 049-110tka. Ten drugi numer wybity jest tuż przy n 109-elektrozaworku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrekchopin Zgłoś #638 Napisano 25 Czerwca 2016 (edytowane) udało mi się zrobić zdjęcie. Możesz mi coś o niej powiedzieć? Z tego co napisałeś, po numerze 0 460 404 986 wychodzi na to że to 110km? Ten drugi numer co jest wybity tuż przy n109 to: HDK196 FD-762 203568 Edytowane 25 Czerwca 2016 przez piotrekchopin Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajos Zgłoś #639 Napisano 25 Czerwca 2016 popatrz na turbine jak ma gruszke od gory to VNT tzn 110tka szukaj wtryskow 216tek a bedziesz pan zadowolony Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrekchopin Zgłoś #640 Napisano 25 Czerwca 2016 Na turbo zerknę jutro, może zrobię zdjęcie. Nie chce mówić z pamięci żeby nie walnąć gafy. I mówisz że w moim przypadku tylko wystarczy wymienić wtryski? A jeśli turbo byłoby od 90tki to dałoby radę wsadzić większą? I tak będę ją albo wymieniał, albo regenerował więc jakby była taka możliwość to od razu wsadziłbym mocniejszą. Po co dwa razy płacić? Tylko kwestia czy tak się da, no i ile z tym zachodu. A jeśli chodzi o zmianę wtrysków to jest ktoś to może robił sobie takie podmianki? Jak to się ma do spalania? Dużo więcej wtedy pali? Zmniejsza to żywotność silnika? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach