Scyzor.be Zgłoś #481 Napisano 9 Lutego 2013 (edytowane) Chwilowo jeszcze niewystrojona. Program na 1.25bar, chwilowo wymusiłem sztanga 1.45-1.5bara 3200-3800obr. Z tego co mi wszyscy mówią 1.8bara na dole, 1.7b przy 4000obr, i wyżej coraz to niżej. 200-210konia /450nm zrobi. Edytowane 9 Lutego 2013 przez Scyzor.be Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GrzesiuS Zgłoś #482 Napisano 14 Lutego 2013 (edytowane) Wtryski wymienione. Rzeczywiście czuć zastrzyk mocy. Jednak musze chyba ustawić kąt i dawke bo przy 2000 obrotów czuć drgania. Zna ktoś dobrego speca od tego w okolicach Krakowa? Korekcja dawki będzie polegać na zwiększeniu dawki paliwa? Edytowane 14 Lutego 2013 przez GrzesiuS Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tysszek Zgłoś #483 Napisano 24 Lutego 2013 hmm to jak to jest z tymi wtryskami? Wystarczy wymienić same końcówki co kolega napisał na poprzedniej stronie czy całe wtryski? Jeśli całe to które ciśnienie wybierać 190/300 bar czy 220/300 bar ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaaano Zgłoś #484 Napisano 24 Lutego 2013 Ale nie chce sie poczytać troche na forum ? jest o wszystkim , o wtryskach,końcówkach i regulacji ciśnień.Jakie ciśnienia się ustawia pod dany silnik,właściciela ew.mody.Podpowiem ci że warto poszukać bo nie tylko takie jak podałeś ciśnienia sie ustawia,szukaj,czytaj,pomyśl. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GrzesiuS Zgłoś #485 Napisano 24 Lutego 2013 ja wymieniłem całe wtryski, stare odesłałem do osoby od której kupiłem nowe. Sprzedający polecił mi żeby wybrać 220/300. Wydaje mi się że one różnią się tylko końcówkami. Możesz wymienić same końcówki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tysszek Zgłoś #486 Napisano 25 Lutego 2013 Zadałem tu pytanie, bo taki mam silnik. Czytałem trochę na ten temat i dlatego się pytam, bo mam wątpliwości. Więc takie odpowiedzi nic nie wnoszą do tematu. Podałem te dwie wartości, bo najczęściej się powtarzały. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaaano Zgłoś #487 Napisano 25 Lutego 2013 tysszek 220/300 bar GrzesiuS bo osoba która ci sprzedała te wtryski zrobiła je na innych używkach z nowymi końcówkami i regulacją,teraz po odesłaniu starych wtrysków na ich bazie powstaną następne które ktoś kupi na takiej samej zasadzie jak ty kupiłeś te ostatnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lapek85 Zgłoś #488 Napisano 4 Marca 2013 Kożystając z tematu o tuningu AHU chciałem zapytać; Czy ma ktoś na sprzedaż kompa 16bit 028 906 021?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sagon Zgłoś #489 Napisano 4 Marca 2013 Czy ma ktoś na sprzedaż kompa 16bit 028 906 021?? http://moto.allegro.pl/soft-chip-230km-ahh-11mm-gtb2260vk-wtryski-260-afn-i3050282853.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lapek85 Zgłoś #490 Napisano 4 Marca 2013 http://moto.allegro.pl/soft-chip-230km-ahh-11mm-gtb2260vk-wtryski-260-afn-i3050282853.html po co mi do 1z/ahu sterownik z softem na 230KM?? a odnośnie ciśnień wtrysków to do 1z/ahu moim zdaniem tylko i wyłącznie 190/300bar, z tego względu, że w większości tych aut pompy wtryskowe są już mocno wysłużone i nie dają rady przetoczyć paliwa na wyższym ciśnieniu wtrysku(220/300). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Scyzor.be Zgłoś #491 Napisano 5 Marca 2013 po co mi do 1z/ahu sterownik z softem na 230KM?? a odnośnie ciśnień wtrysków to do 1z/ahu moim zdaniem tylko i wyłącznie 190/300bar, z tego względu, że w większości tych aut pompy wtryskowe są już mocno wysłużone i nie dają rady przetoczyć paliwa na wyższym ciśnieniu wtrysku(220/300). To są tylko ciśnienia otwarcia wtrysku podczas gdy ciśnienie wtrysku głównego sięga ponad 1100bar przy 3750obr na zdrowej pompie z tłoczkiem 10mm, i jest niezależne od ciśnień otwarć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sagon Zgłoś #492 Napisano 5 Marca 2013 a odnośnie ciśnień wtrysków to do 1z/ahu moim zdaniem tylko i wyłącznie 190/300bar, Dobrze,że tylko Twoim zdaniem.Moim na ten przykład można zrobić nawet 190/350,albo 220/360. I każda pompa da radę otworzyć wtryskiwacz z takimi ciśnieniami,otworzyć,bo co innego ciśnienia otwarcia,a co innego ciśnienie wtrysku,które na 10tce przekracza,jak pisał kolega,1000 barów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lapek85 Zgłoś #493 Napisano 6 Marca 2013 Dobrze,że tylko Twoim zdaniem.Moim na ten przykład można zrobić nawet 190/350,albo 220/360.I każda pompa da radę otworzyć wtryskiwacz z takimi ciśnieniami,otworzyć,bo co innego ciśnienia otwarcia,a co innego ciśnienie wtrysku,które na 10tce przekracza,jak pisał kolega,1000 barów. napisałem "moim zdaniem" bo spotkałem się kiedyś z passatem ahu co po założeniu wtrysków 216 na ciśnieniu 220/300 miał duże problemy z odpaleniem, (pomimo dobrze ustawionego kąta wtrysku i dawki). Kopcił dość monco, a spaliny ":gryzły" co śiwadczy o niespalonym paliwie, całą budą telepało. Po przeregulowaniu tych samych wtrysków na 190/300 silnik zaczął normalnie pracować. PS. żeby nie było, że kolegi kolega mi tak powiedział i teraz się wymądrzam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sagon Zgłoś #494 Napisano 7 Marca 2013 Jak kolega miał problemy z odpalaniem po przejściu na 216tki,to na 100% nie była to wina ciśnień 220/300. Seryjnie taki asv ma 220/300 i najmniejszych problemów z odpalaniem. Pytanie,kto i czy w ogóle ustawił ciśnienia.Bo jak znam tych fachowców,to ustawili od oka 1wsze na +-220 z rozrzutem jak w dziale pancernym,a drugiego nawet nie ruszyli. Skoro spaliny gryzły w oczy,to było słabe ciśnienie wtrysku,więc albo regulacja do dupy,albo pompa już kulawa.Stawiam na to 1wsze. U mnie na ciśnieniach 220/340,jak się silnik nagrzeje,mimo wywalonego kata,można spać przy wydechu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bart448 Zgłoś #495 Napisano 12 Marca 2013 Witam Panowie, zaczynam szukac turbiny od AWX do mojego AHU i w związku z tym potrzebne jest kilka informacji co i jak ! Jak ktoś ma to prosił bym o listę wszystkiego co potrzeba ! Zauważyłem ze dużo osób tego szuka a jak by konkretnej odpowiedzi nie można z lokalizowac więc prosił bym kogoś kto to robił o małą podpowiedź :manga Może jeszcze ktoś ma jakieś ws:papaz góry dziękuje za odpowiedź Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
qwertyuiop696 Zgłoś #496 Napisano 13 Marca 2013 U mnie znowu po założeniu 216 jest problem z korekcjami 1,2 |0,4| 1,2 na starych wtryskach było poniżej 1 odsyłać wtryski do reklamacji czy może podbić ciśnienie większa dawka na nastawniku?? Wtryski prosiłem aby były ustawione 220/340 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sagon Zgłoś #497 Napisano 13 Marca 2013 Jak prosisz o ciśnienia 220/340,to nie zapomnij też poprosić o wydruk kontrolny z eps-a. W przeciwnym razie będziesz miał te 220/340,...ale w sferze marzeń. Mało kto bawi się w ustawianie drugiego ciśnienia,zrobią 1wsze od oka na prw1,albo prw2 i wciskają bajkę,że drugie też ustawione. Ja bym dał wtryski do sprawdzenia ciśnień,tylko szukaj kogoś,kto ma eps200,bo w przeciwnym razie nijak tego nie skontrolujesz.A dopiero później,ewentualnie,do sprzedawcy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kukson Zgłoś #498 Napisano 29 Marca 2013 witajcie. mam zamiar sie zabrac za podniesienie mocy w moim passku. no i oczywiscie jak temat o AHU to ja mam takiego Chce zaczac od zaslepienia EGR oraz wywalic chcialbym katalizator. Chcialem powiedziec, ze mam automat. To dobry poczatek ? Od tego powinienem zaczac? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaaano Zgłoś #499 Napisano 29 Marca 2013 :ok i przeczytać temat. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kukson Zgłoś #500 Napisano 29 Marca 2013 To sie zabieram za to w najblizszym czasie pozniej bede chcial zmienic wtryski Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach