Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Chwilowo jeszcze niewystrojona. Program na 1.25bar, chwilowo wymusiłem sztanga 1.45-1.5bara 3200-3800obr.

 

Z tego co mi wszyscy mówią 1.8bara na dole, 1.7b przy 4000obr, i wyżej coraz to niżej. 200-210konia /450nm zrobi.

Edytowane przez Scyzor.be

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wtryski wymienione. Rzeczywiście czuć zastrzyk mocy. Jednak musze chyba ustawić kąt i dawke bo przy 2000 obrotów czuć drgania. Zna ktoś dobrego speca od tego w okolicach Krakowa?

 

Korekcja dawki będzie polegać na zwiększeniu dawki paliwa?

Edytowane przez GrzesiuS

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hmm to jak to jest z tymi wtryskami?

Wystarczy wymienić same końcówki co kolega napisał na poprzedniej stronie czy całe wtryski?

Jeśli całe to które ciśnienie wybierać 190/300 bar czy 220/300 bar ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale nie chce sie poczytać troche na forum ? jest o wszystkim , o wtryskach,końcówkach i regulacji ciśnień.Jakie ciśnienia się ustawia pod dany silnik,właściciela ew.mody.Podpowiem ci że warto poszukać bo nie tylko takie jak podałeś ciśnienia sie ustawia,szukaj,czytaj,pomyśl.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja wymieniłem całe wtryski, stare odesłałem do osoby od której kupiłem nowe. Sprzedający polecił mi żeby wybrać 220/300.

 

Wydaje mi się że one różnią się tylko końcówkami. Możesz wymienić same końcówki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zadałem tu pytanie, bo taki mam silnik. Czytałem trochę na ten temat i dlatego się pytam, bo mam wątpliwości. Więc takie odpowiedzi nic nie wnoszą do tematu. Podałem te dwie wartości, bo najczęściej się powtarzały.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tysszek 220/300 bar GrzesiuS bo osoba która ci sprzedała te wtryski zrobiła je na innych używkach z nowymi końcówkami i regulacją,teraz po odesłaniu starych wtrysków na ich bazie powstaną następne które ktoś kupi na takiej samej zasadzie jak ty kupiłeś te ostatnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kożystając z tematu o tuningu AHU chciałem zapytać;

 

Czy ma ktoś na sprzedaż kompa 16bit 028 906 021??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

po co mi do 1z/ahu sterownik z softem na 230KM??

 

 

a odnośnie ciśnień wtrysków to do 1z/ahu moim zdaniem tylko i wyłącznie 190/300bar, z tego względu, że w większości tych aut pompy wtryskowe są już mocno wysłużone i nie dają rady przetoczyć paliwa na wyższym ciśnieniu wtrysku(220/300).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
po co mi do 1z/ahu sterownik z softem na 230KM??

 

 

a odnośnie ciśnień wtrysków to do 1z/ahu moim zdaniem tylko i wyłącznie 190/300bar, z tego względu, że w większości tych aut pompy wtryskowe są już mocno wysłużone i nie dają rady przetoczyć paliwa na wyższym ciśnieniu wtrysku(220/300).

 

To są tylko ciśnienia otwarcia wtrysku podczas gdy ciśnienie wtrysku głównego sięga ponad 1100bar przy 3750obr na zdrowej pompie z tłoczkiem 10mm, i jest niezależne od ciśnień otwarć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a odnośnie ciśnień wtrysków to do 1z/ahu moim zdaniem tylko i wyłącznie 190/300bar,

 

Dobrze,że tylko Twoim zdaniem.Moim na ten przykład można zrobić nawet 190/350,albo 220/360.

I każda pompa da radę otworzyć wtryskiwacz z takimi ciśnieniami,otworzyć,bo co innego ciśnienia otwarcia,a co innego ciśnienie wtrysku,które na 10tce przekracza,jak pisał kolega,1000 barów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dobrze,że tylko Twoim zdaniem.Moim na ten przykład można zrobić nawet 190/350,albo 220/360.

I każda pompa da radę otworzyć wtryskiwacz z takimi ciśnieniami,otworzyć,bo co innego ciśnienia otwarcia,a co innego ciśnienie wtrysku,które na 10tce przekracza,jak pisał kolega,1000 barów.

 

 

napisałem "moim zdaniem" bo spotkałem się kiedyś z passatem ahu co po założeniu wtrysków 216 na ciśnieniu 220/300 miał duże problemy z odpaleniem, (pomimo dobrze ustawionego kąta wtrysku i dawki). Kopcił dość monco, a spaliny ":gryzły" co śiwadczy o niespalonym paliwie, całą budą telepało.

Po przeregulowaniu tych samych wtrysków na 190/300 silnik zaczął normalnie pracować.

 

PS. żeby nie było, że kolegi kolega mi tak powiedział i teraz się wymądrzam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak kolega miał problemy z odpalaniem po przejściu na 216tki,to na 100% nie była to wina ciśnień 220/300.

Seryjnie taki asv ma 220/300 i najmniejszych problemów z odpalaniem.

Pytanie,kto i czy w ogóle ustawił ciśnienia.Bo jak znam tych fachowców,to ustawili od oka 1wsze na +-220 z rozrzutem jak w dziale pancernym,a drugiego nawet nie ruszyli.

Skoro spaliny gryzły w oczy,to było słabe ciśnienie wtrysku,więc albo regulacja do dupy,albo pompa już kulawa.Stawiam na to 1wsze.

U mnie na ciśnieniach 220/340,jak się silnik nagrzeje,mimo wywalonego kata,można spać przy wydechu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Panowie, zaczynam szukac turbiny od AWX do mojego AHU i w związku z tym potrzebne jest kilka informacji co i jak !

 

Jak ktoś ma to prosił bym o listę wszystkiego co potrzeba !

 

Zauważyłem ze dużo osób tego szuka a jak by konkretnej odpowiedzi nie można z lokalizowac więc prosił bym kogoś kto to robił

o małą podpowiedź :manga

 

Może jeszcze ktoś ma jakieś ws:papaz góry dziękuje za odpowiedź

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie znowu po założeniu 216 jest problem z korekcjami 1,2 |0,4| 1,2

na starych wtryskach było poniżej 1 odsyłać wtryski do reklamacji czy może podbić ciśnienie większa dawka na nastawniku??

Wtryski prosiłem aby były ustawione 220/340

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak prosisz o ciśnienia 220/340,to nie zapomnij też poprosić o wydruk kontrolny z eps-a.

W przeciwnym razie będziesz miał te 220/340,...ale w sferze marzeń.

Mało kto bawi się w ustawianie drugiego ciśnienia,zrobią 1wsze od oka na prw1,albo prw2 i wciskają bajkę,że drugie też ustawione.

 

Ja bym dał wtryski do sprawdzenia ciśnień,tylko szukaj kogoś,kto ma eps200,bo w przeciwnym razie nijak tego nie skontrolujesz.A dopiero później,ewentualnie,do sprzedawcy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witajcie. mam zamiar sie zabrac za podniesienie mocy w moim passku. no i oczywiscie jak temat o AHU to ja mam takiego :> Chce zaczac od zaslepienia EGR oraz wywalic chcialbym katalizator. Chcialem powiedziec, ze mam automat. To dobry poczatek ? Od tego powinienem zaczac? :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

:ok i przeczytać temat.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To sie zabieram za to w najblizszym czasie :) pozniej bede chcial zmienic wtryski :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności