lapek85
-
Liczba zawartości
5 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O lapek85
- Urodziny 24.04.1990
Informacje osobiste
-
Imię
Marcin
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
pomorze
Samochód
-
Generacja
B4
-
Silnik
B4 1.9 TDI 90KM (1Z)
-
Rok produkcji
1995
-
zmienisz wtryski to mocy przybędzie, możesz kontrolonie sprawdzić dawkę i kąt wtrysku po wymianie
-
napisałem "moim zdaniem" bo spotkałem się kiedyś z passatem ahu co po założeniu wtrysków 216 na ciśnieniu 220/300 miał duże problemy z odpaleniem, (pomimo dobrze ustawionego kąta wtrysku i dawki). Kopcił dość monco, a spaliny ":gryzły" co śiwadczy o niespalonym paliwie, całą budą telepało. Po przeregulowaniu tych samych wtrysków na 190/300 silnik zaczął normalnie pracować. PS. żeby nie było, że kolegi kolega mi tak powiedział i teraz się wymądrzam
-
po co mi do 1z/ahu sterownik z softem na 230KM?? a odnośnie ciśnień wtrysków to do 1z/ahu moim zdaniem tylko i wyłącznie 190/300bar, z tego względu, że w większości tych aut pompy wtryskowe są już mocno wysłużone i nie dają rady przetoczyć paliwa na wyższym ciśnieniu wtrysku(220/300).
-
Kożystając z tematu o tuningu AHU chciałem zapytać; Czy ma ktoś na sprzedaż kompa 16bit 028 906 021??
-
Witam. Panowie możecie sprawdzić poprawność logów. Passat b4 470tys przebiegu 1Z seria poza wywalonym egr. Numer kompa: 028 906 021 AK Statyczne BS Log (0 - 013) Log (1 - 004) Log (2 - 000) Log (3 - 003) Dynamiczne Log (0 - 010) Log (1 - 010,011) 2-ie grupy na naraz Log (2 - 004) Log (3 - 011) Log (4 - 008) Log (5 - 000) Log (6 - 003) Log (7 - 001) jak wszysko będzie ok to montuje wtryski z AFN, wywalam kata i program Z góry dziękuje. Pozdrawiam