Skocz do zawartości

lapek85

  • Liczba zawartości

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O lapek85

  • Urodziny 24.04.1990

Informacje osobiste

  • Imię
    Marcin
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    pomorze

Samochód

  • Generacja
    B4
  • Silnik
    B4 1.9 TDI 90KM (1Z)
  • Rok produkcji
    1995
  1. zmienisz wtryski to mocy przybędzie, możesz kontrolonie sprawdzić dawkę i kąt wtrysku po wymianie
  2. napisałem "moim zdaniem" bo spotkałem się kiedyś z passatem ahu co po założeniu wtrysków 216 na ciśnieniu 220/300 miał duże problemy z odpaleniem, (pomimo dobrze ustawionego kąta wtrysku i dawki). Kopcił dość monco, a spaliny ":gryzły" co śiwadczy o niespalonym paliwie, całą budą telepało. Po przeregulowaniu tych samych wtrysków na 190/300 silnik zaczął normalnie pracować. PS. żeby nie było, że kolegi kolega mi tak powiedział i teraz się wymądrzam
  3. po co mi do 1z/ahu sterownik z softem na 230KM?? a odnośnie ciśnień wtrysków to do 1z/ahu moim zdaniem tylko i wyłącznie 190/300bar, z tego względu, że w większości tych aut pompy wtryskowe są już mocno wysłużone i nie dają rady przetoczyć paliwa na wyższym ciśnieniu wtrysku(220/300).
  4. Kożystając z tematu o tuningu AHU chciałem zapytać; Czy ma ktoś na sprzedaż kompa 16bit 028 906 021??
  5. Witam. Panowie możecie sprawdzić poprawność logów. Passat b4 470tys przebiegu 1Z seria poza wywalonym egr. Numer kompa: 028 906 021 AK Statyczne BS Log (0 - 013) Log (1 - 004) Log (2 - 000) Log (3 - 003) Dynamiczne Log (0 - 010) Log (1 - 010,011) 2-ie grupy na naraz Log (2 - 004) Log (3 - 011) Log (4 - 008) Log (5 - 000) Log (6 - 003) Log (7 - 001) jak wszysko będzie ok to montuje wtryski z AFN, wywalam kata i program Z góry dziękuje. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności