maca1988 Zgłoś #101 Napisano 9 Marca 2010 ponawiam moje pierwsze pytanie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daron Zgłoś #102 Napisano 9 Marca 2010 W 110tkach nie były montowane pompy 11mm. Pompa 11mm ma końcówkę "J", a normalna 10mm (jak np. u mnie) ma "M". Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maca1988 Zgłoś #103 Napisano 9 Marca 2010 A w jakich modelach była montowana pompa 11mm? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daron Zgłoś #104 Napisano 9 Marca 2010 90HP AHH ALH (automat tylko chyba?) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciek.wroc Zgłoś #105 Napisano 18 Kwietnia 2010 Daron a chip tez robiłeś u siebie ?? i ty u sienie pompe zmieniałeś ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Koucz Zgłoś #106 Napisano 18 Kwietnia 2010 Nie robił, jedyne co ma zmienione to wtryski, założony fmic i przekombinowane ciśnienie turbo. I dla walorów słuchowych założony stożek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciek.wroc Zgłoś #107 Napisano 18 Kwietnia 2010 pytanie ile ma kucy teraz ?? ja tez coś muszę podnieść moc ale własnie nie wiem czy zrobić pier chip a pózniej np. wtryski FMIC i turbo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Koucz Zgłoś #108 Napisano 18 Kwietnia 2010 Jak nie masz za bardzo środków, to tylko program. Jak masz trochę, to pierw wtryski, fmic turbo, dopiero potem strojenie wszystkiego programem. Ale zapytaj kogoś bardziej w temacie, bo ja dopiero analizuję wszystko. Ale planuję zmontować pierw FMIC u siebie, dopiero potem wtryski, na koniec kolektor i turbo od AWX'a. pytanie ile ma kucy teraz ?? Nie wiedzą tego najstarsi Indianie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciek.wroc Zgłoś #109 Napisano 19 Kwietnia 2010 no z tymi środkami jest rożnie właśnie może pierw zrobię chipa a później FMIC wtryski i turbo. Ale to co słyszałem ze lepsza jest pompa 11,a jak mogę sprawdzić jaką mam pompę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarucki Zgłoś #110 Napisano 19 Kwietnia 2010 Najlepiej i najrozsądniej dogadać się z osobą u której będzie robiony program do auta! w przypadku AHU pompa da wielki + ale należałoby zmienić turbo na VNT, albo pomyśleć o czymś większym z WG jak sprawdzić czy się ma pompę 11tkę... spisać numer z pompy (reszta info jest na forum)! ale w twoim przypadku na pewno masz 10tkę, no chyba że masz motor AHH a nie AHU! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
olek_wroc Zgłoś #111 Napisano 19 Kwietnia 2010 no z tymi środkami jest rożnie właśnie może pierw zrobię chipa a później FMIC wtryski i turbo. Albo pojechać na program już z większymi wtryskami tj. 216tki;) można więcej wtedy programem wydusić, a później jak będą pieniądze dodać turbo i fmic'a:) PS może w końcu we Wrocku przybędzie trochę zmodzonych B5 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daron Zgłoś #112 Napisano 19 Kwietnia 2010 Maciek, zakładaj na początek wtryski 216, a jeżeli myślisz o pompie 11mm to zakładaj 230tki. Później do tego daj turbo większe, kolektor od awx i na koniec program zapodaj (tylko jak będziesz miał pompe 11 i wtryski 216/230 to program dosyć szybko rób, żeby nic sie nie wysrało po kilku pałowaniach auta - kopcił będzie jak lokomotywa, no i po prostu za mało powietrza będzie miał w stosunku do dawki paliwa). Ja aktualnie coś tam niby robie w swoim tzn : - wywalony katalizator - przeczyszczony caluteńki dolot, zaslepiony egr - stożek (fajnie turbo słychać, ale kultura pracy silnika ulega zmianie - chodzi dużo bardziej basowo, głębiej - ogólnie utrata na komforcie) - wtryski 216tki + dawka na 2.0mg (więcej i silnik już nie równo pracuje) - cisnienie doładowania (początkowo - jak na filmiku na YT - 1bar), aktualnie over boost do 1.4 a później 1.25 i spada do 1.15 przy 4tyś obr. - no i ostatnio zamontowany FMIC od Audi A5 (jak na razie za zimno, żeby coś o nim powiedzieć, bo temperatura w dolocie jest wyższa o jakieś 5-10 stopni od tempratury na zewnątrz, poczekamy do lata to się zobaczy co potrafi) Koni i NM nie wiem ile ma teraz, ale jakoś to się toczy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciek.wroc Zgłoś #113 Napisano 19 Kwietnia 2010 (edytowane) a ty coś u siebie robiłeś ?? no bede musiał przemyśleć jak i co zrobić czy zostać przy popie 10 czy założyć 11 a przykładowo ile chodzą wtryski 216 a coś daje zaślepienie zaworu erg Edytowane 19 Kwietnia 2010 przez maciek.wroc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Koucz Zgłoś #114 Napisano 19 Kwietnia 2010 (edytowane) By cowboy- vw-golf: OPCJA NR 1 kompletny zestaw naprawczy 4 wtrysków - oznaczenia BOSCH: 2437010060 - 220 bar - VW Transporter AHY - 151KM - 925 PLN jest możliwość wystawienia faktury VAT na końcówki BOSCH kupujemy to co zaznaczone w czerownym kółku: 1. rozpylacz (końcówka z iglicą) 2. przekładka 3. trzpień regulujący jest kompletny zestaw do naprawy wtrysku przewidziany przez BOSCH-a, zostaje praktycznie tylko stary korpus (kawał metalowej rurki) i sprężyny, które wg BOSCHa się nie zużywają na tyle by je zmieniać... spadek cisnienia nie wynika z osłabienia spręzyn tylko z głównie wybicia się iglicy we wtrysku i trochę z wyrobienia przekładki i trzpienia .. czyli można powiedzieć że po wymianie tych kompletów naprawczych otrzymujemy praktycznie nowe wtryski OPCJA NR 2 naprawa przesłanych do mnie wtrysków, czyli wsadzenie końcówek i regulacja na dowolne cisnienia (zwykle robi się 220/300 ale moze być też 190/300) - 1150 PLN OPCJA NR 3 jak wyżej, tylko odbieram stare wtryski pod warunkiem że sa OK z pracującego auta - 1200 PLN - płacisz 1400, a po wymianie odsyłasz stare wtryski a ja zwracam 200 PLN OPCJA NR 4 kompletne wtryski do założenia na aucie - 1400 PLN Do wtrysków dodaję podkładki miedziane, wysyłka zawsze wliczona w cenę ! UWAGA: wtryski maja wyregulowane OBYDWA ciśnienia !! są 2 sprężyny i każda odpowiada za jedno cisnienie otwarcia wtrysku, podkładając odpowiednie podkładki dobierane mikrometrem w odpowiednich miejscach i uzywając przekładki i kołeczka regulacyjnego doświadczony pompiarz jest w stanie ustawić obydwa cisnienia otwarcia z dokładnościa do 1-2 Bar !! Dużo osób go poleca, więc najlepiej walić do niego. Ewentualnie kolega od nas z forum olek_wroc, na końcówkach bosio; PRZEDMIOTEM OGŁOSZENIA SĄ HYBRYDOWE WTRYSKI Z KOŃCÓWKAMI BOSIO 216-TKI. JEST KLIKA MOŻLIWOŚCI ZAKUPU, CZYLI: - CAŁE WTRYSKI NA GOTOWE DO MONTAŻU ZA 960ZŁ!!! - KOŃCÓWKI WTRYSKÓW BOSIO 216 520ZŁ KPL (4SZT) - WYMIANA KOŃCÓWEK NA PRZESŁANYCH DO MNIE WTRYSKACH 770zł!! EGR: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=10967&highlight=egr http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=8886 http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=40535 Na następny raz, użyj magicznej opcji szukaj. :marecek Edytowane 19 Kwietnia 2010 przez Koucz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciek.wroc Zgłoś #115 Napisano 20 Kwietnia 2010 to ja sie do ciebie odezwę po wtryski 216 oczywiście w atrakcyjnej cenie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
olek_wroc Zgłoś #116 Napisano 21 Kwietnia 2010 spoko zapraszam:) Cena będzie atrakcyjna;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Koucz Zgłoś #117 Napisano 21 Kwietnia 2010 Tylko czy nie ma różnic między końcówkami wtrysków Bosio a Bosch? Bo różne opinie słyszałem na temat Bosio. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daron Zgłoś #118 Napisano 21 Kwietnia 2010 Są - cena oraz trudniejsze wyregulowanie ciśnień (niby dla wprawnego pompiarza to nie problem). BTW - wystarczy porównać ilość stron na forum Golfa pomiędzy końcówkami Boscha a Bosio Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
olek_wroc Zgłoś #119 Napisano 21 Kwietnia 2010 Tylko czy nie ma różnic między końcówkami wtrysków Bosio a Bosch? Jasne, że są różnice:) Takie, że bosio jest bardziej dokładnie wykonane co potwierdzają zdjęcia z mikroskopu i nie całe dwa razy tańsze niż bosch gdzie przede wszystkim płacisz za ułatwienie życia osobie która ustawia ciśnienia na wtrysku;) Ogólnie dla Ciebie jako odbiorcy i użytkownika nie ma to znaczenia. Z resztą w USA czy u Niemców, Włochów, Czechów końcówki Fratelli Bosio są bardzo popularne, a wspomniany bosch nie produkuje sportowych końcówek już nie mówiąc o tym, że nie ulepsza produktów pod kątem modyfikacji samochodowych robiąc np. więcej otworów w końcówkach (jak np. 764powerplusy stage2, 7-otworów) żeby zwiększyć ich wydajność. Jedyne co mogłeś słyszeć złego o bosio to to że raz na kilkadziesiąt sztuk zdarza się, że na końcówce nie da się złapać ciśnienia bo jest wadliwa. Tylko takie coś jest wychwytywane na etapie wymiany i regulacji i najzwyczajniej w świecie końcówka jest zmieniana na nową Ja osobiście jak i wiele innych osób jeżdżę na Bosio i nie słyszałem narzekania;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bradley Zgłoś #120 Napisano 24 Kwietnia 2010 Takie, że bosio jest bardziej dokładnie wykonane co potwierdzają zdjęcia z mikroskopu Podobno zdjecia porownawcze z mikroskopu sa niemiarodajne. Gdyz porownywane wtryskiwacze nie sa porownane przy jednakowym powiekszeniu mikroskopu elektronowego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach