mnichu Zgłoś #461 Napisano 11 Listopada 2012 (edytowane) http://stefan1987.ovh.org/pozastrona/tunning1z/tunning1z.html w AHU może być podobnie ale poczekaj, jak ktoś to jeszcze potwierdzi. (specjalistą nie jestem) i przy okazji.... Lata już ktoś na tej hybrydzie GT1749VC ?? Da się przerobić GT1749VA na tę hybrydę czy coś pomieszałem ? Edytowane 11 Listopada 2012 przez mnichu dopisałem jeszcze pytanie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daron Zgłoś #462 Napisano 11 Listopada 2012 Lata już ktoś na tej hybrydzie GT1749VC ?? Da się przerobić GT1749VA na tę hybrydę czy coś pomieszałem ? Jeżdżę ponad pół roku na hybrydzie V/VC. VA da się przerobić na VC bez problemu. Co do wydajności to daje radę turbawka - aktualnie w AVF-ie mam 204hp przy 4700obr bez dymu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek1634 Zgłoś #463 Napisano 11 Listopada 2012 Ja mam lezec w domu VA/VC, które czka na montaż. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mnichu Zgłoś #464 Napisano 11 Listopada 2012 Tomek gdzie robiłeś tę hybrydę ? jakie koszta ? możesz (w miare możliwości) wrzucić zdjęcia ? No i czekam z niecierpliwością na efekty montażu Mam nadzieję że to opiszesz na forum Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daron Zgłoś #465 Napisano 11 Listopada 2012 Mam nadzieję że to opiszesz na forum http://forum.vw-passat.pl/threads/16977-tuning-AHU-90KM?p=1690869&viewfull=1#post1690869 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek1634 Zgłoś #466 Napisano 11 Listopada 2012 Mi jak i chyba Darkowi turbine robił Turbo Bogdan z Mielca, za przeróbkę gt1749VA na VC skasował mnie 900zł. Turbina wygląda jak ta w AWX Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekS Zgłoś #467 Napisano 12 Listopada 2012 Ta turbina VA/VC to na częściach meletta jest poskładana? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek1634 Zgłoś #468 Napisano 12 Listopada 2012 szczerze to nie wiem, a mozna to jakos sprawdzic? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daron Zgłoś #469 Napisano 12 Listopada 2012 Ta turbina VA/VC to na częściach meletta jest poskładana? Tak melett Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciek.wroc Zgłoś #470 Napisano 28 Grudnia 2012 głowica od 1z pasuje do pod AHU ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daron Zgłoś #471 Napisano 28 Grudnia 2012 głowica od 1z pasuje do pod AHU ?? Tak są to w 100% identyczne głowice Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GrzesiuS Zgłoś #472 Napisano 15 Stycznia 2013 Witam, przyszła pora na mojego paska i wtryski .216. 1. Widzę, że są do wyboru dwa rodzaje ustawień ciśnień, które wybrać? 2. Czy po ich wymianie należy zrobić tylko korektę kąta wtrysku czy coś jeszcze? 3. Czy dalej można kupić wtryski u olec_wroc? Pisałem mu pw ale nie odpisuje więc nie wiem czy jeszcze zagląda na forum, czy po prostu już się nie zajmuje tym? Pzdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shogun112 Zgłoś #473 Napisano 6 Lutego 2013 a co myślicie o takim boxie ma to wogóle sens??? http://moto.allegro.pl/chip-tuning-box-vw-golf-passat-1-9-tdi-90-i-110-km-i3002379277.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #474 Napisano 6 Lutego 2013 Płacić 150 zł za rezystor wart 15 gr? Żenada... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krynio Zgłoś #475 Napisano 6 Lutego 2013 z tego co kiedyś czytałem, to niektóre boxy mają oprócz wejścia do pompy i zmianie dawki tak jak ten rezystor 400 np, dodatkowo kabelek który podpina się po przeływke, i w chwili uruchomiania zmienia dawkę i dodatkowo zwiększa mase zasysanego powietrza. Efekt podobny jak w zmianie wysterowania ecu z tym że w prawdziwym programie masa zasysanego powietrza jest ustawiona w zależności od parametrów, a tu zwiększa się stale tak jak dawka paliwa wraz ze wzrostem predkości obrotowej im wiecej gaz w podłogę tym wieksza dawka paliwa i masa zasysanego powietrza. Podobno nie za zdrowe to jest ale auto idzie o wiele lepiej niż na samym rezystorku. Szukałem kiedys schematu żeby obczaić na vagu jak to się zmienia ale nigdzie nie znalazłem;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
leon666 Zgłoś #476 Napisano 6 Lutego 2013 (edytowane) Lepiej zrobi wydech, zaslepic egr, podniesc dawke na nastawniku i cieszyc sie 15KM. Grzesius - po zmianie na 216 ustawiasz kąt wtrysku i dawkę , nic więcej. Polecam Ci kupić koncówki wtrysków 7Seven diesel jest to fajna alternatywa do bosch w stosunku 100zł do 250zł. http://moto.allegro.pl/rozpylacz-koncowka-wtrysku-dsla150p764-vw-2-5tdi-i2922786113.html Cały ten marketing wokół 216 to jakas paranoja cenowa. Jest hurtownia w wawie która sprzedaje 216 boscha w smiesznie niskich cenach, czasem na allegro trafiaja się koncóweczki po 100zł. Ale jak mówie bierz 7Seven diesel i ciesz sie $ i mocą. Panowie jakie macie doswiadczenie z hybrydowymi turbinami od Turbo Bogdana? Ostatnio regenerował mi BRD i zaproponował hybryde na AFN na gruby wałku. Jakies spostrzeżenia ? Edytowane 6 Lutego 2013 przez leon666 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekS Zgłoś #477 Napisano 7 Lutego 2013 Panowie jakie macie doswiadczenie z hybrydowymi turbinami od Turbo Bogdana? Ostatnio regenerował mi BRD i zaproponował hybryde na AFN na gruby wałku. Jakies spostrzeżenia ? Moja hybryda gt1749v/va kupiona u niego idzie jak do ognia! Wstaje elegancko, dmucha extra, ale był problem z pierścieniem, który się od początku blokował w muszli gorącej - było ciasno i podczas obrotu się kantował blokując ruch... dosłownie nawet po dokłądnym oczyszczeniu minimalnie ocierał. Ile chce $$$ za taka hybryde afn/brd na grubym wałku? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Scyzor.be Zgłoś #478 Napisano 7 Lutego 2013 Ja oddając swoją używaną z AHU dopłaciłem 500zl w październiku 2012. Hybryda 1749v/vc z gwarancją 6miesiecy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
p3dros Zgłoś #479 Napisano 7 Lutego 2013 a jak z wtryskami od Audi A6 C4 z 2.5 tdi tam są wtryski 216 podejdą do Paska ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
leon666 Zgłoś #480 Napisano 9 Lutego 2013 (edytowane) U mnie było tak, że kupiona była BRD ale okazało sie ze ma juz troche luzy i Turbo bogdan wziął AFN w zamian z regeneracje. A za hybryde AFN chciał 500zł. Scyzor ile dmucha ta Hybryda bezpiecznie ? i ile na nie wypluło. Wtryski z c6 2.5 TDI podchodza kolego ale nie sa to 216mm. Edytowane 9 Lutego 2013 przez leon666 . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach