tomaswoj Zgłoś #61 Napisano 10 Stycznia 2011 (edytowane) do Danek75 a jakie miałeś spalanie tak a propos bo mi spalił ostatnio ok.20 litrów na 120km. i teraz nie wiem czy to przez zimę czy przez te błędy. no i rozpędza się jakoś dziwnie do 120km/h jakoś idzie a później tak jakby nagar w romecie Edytowane 10 Stycznia 2011 przez tomaswoj Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelvw Zgłoś #62 Napisano 5 Marca 2011 nie znam się za bardzo na tym więc które to będą kody błędów i czy może mi ktoś je rozszyfrowac Chassis Type: 3B - VW Passat B5 Scan: 01 02 03 08 15 16 17 19 35 36 37 46 47 55 56 57 58 75 76 77 Mileage: 201750km/125361miles ------------------------------------------------------------------------------- Address 03: ABS Brakes Labels: 8E0-614-111-ASR.lbl Part No: 8E0 614 111 AH Component: ABS/ASR 5.3 FRONT D10 Coding: 00012 Shop #: WSC 05314 1 Fault Found 18258 - Powertrain Data Bus: Missing Message from ECU P1850 - 35-00 - - ------------------------------------------------------------------------------- Address 08: Auto HVAC Labels: 3Bx-907-044.lbl Part No: 3B1 907 044 C Component: CLIMATRONIC C 0.5.0 Coding: 05000 Shop #: WSC 05311 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 15: Airbags Labels: 6Q0-909-605-VW5.lbl Part No: 6Q0 909 605 B Component: 05 AIRBAG VW5 0003 Coding: 12341 Shop #: WSC 05311 1 Fault Found 00532 - Supply Voltage B+ 07-10 - Signal too Low - Intermittent ------------------------------------------------------------------------------- Address 17: Instruments Labels: 3B0-920-xx2-17.lbl Part No: 3B0 920 822 A Component: B5-KOMBIINSTR. VDO V18 Coding: 05145 Shop #: WSC 00363 Part No: IMMO Component: IDENTNR: VWZ7Z0X1863949 IMMO-IDENTNR: VWZ7Z0X1863949 1 Fault Found 01314 - Engine Control Module 49-00 - No Communications ------------------------------------------------------------------------------- Address 19: CAN Gateway Labels: 6N0-909-901-19.lbl Part No: 6N0 909 901 Component: Gateway K<->CAN 0001 Coding: 00004 Shop #: WSC 05314 2 Faults Found 01314 - Engine Control Module 49-00 - No Communications 01044 - Control Module Incorrectly Coded 35-00 - - ------------------------------------------------------------------------------- Address 46: Central Conv. Labels: 1J0-959-799.lbl Part No: 1J0 959 799 AH Component: 3C Zentral-SG Komf. 0001 Coding: 04097 Shop #: WSC 05311 Part No: 1J1959801D Component: 3C Tőrsteuerger. FS0002F Part No: 1J1959802E Component: 3C Tőrsteuerger. BF0002B Part No: 1J4959811D Component: 3C Tőrsteuerger. HL0002r Part No: 1J4959812D Component: 3C Tőrsteuerger. HR0002r 1 Fault Found 00953 - Interior Light Time limit 25-10 - Unknown Switch Condition - Intermittent Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #63 Napisano 5 Marca 2011 nie znam się za bardzo na tym więc które to będą kody błędów i czy może mi ktoś je rozszyfrowac 18258 - Powertrain Data Bus: Missing Message from ECU 00532 - Supply Voltage B+ 01314 - Engine Control Module 01044 - Control Module Incorrectly Coded 00953 - Interior Light Time limit To są kody błędów. z tego co widać, to sterownik silnika jest nieprawidłowo zakodowany. Zresztą poczytaj w temacie kody błędów. No i wpisz kod błędu w SZUKAJ-kę i wyświetlą sie tematy o tym :fajny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #64 Napisano 5 Marca 2011 nie znam się za bardzo na tym więc które to będą kody błędów i czy może mi ktoś je rozszyfrować PAWEŁ aku do sprawdzenia i połączenia masy i kostek przy kompie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelvw Zgłoś #65 Napisano 5 Marca 2011 a po polsku to co to oznacza każdy kod jesli można Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #66 Napisano 5 Marca 2011 Większość to błędy sporadyczne. I poczytaj co napisałem - opcja SZUKAJ. Nikt tu nie będzie co chwilę opisywał tego samego w różnych tematach :fajny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelvw Zgłoś #67 Napisano 5 Marca 2011 ok poszukam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelvw Zgłoś #68 Napisano 6 Marca 2011 no i nic z tego Danek75, szukałem tych kodów w tym temacie http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=2538 i nie ma tu żadnego kodu, w szukaj wpisywałem poszczególne numery tych kodów to wyskakuje nie wiadomo co sporo tematów dotyczących czego innego i weź bądz mądry i się dowiedz co oznacza konkretny kod błędu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #69 Napisano 6 Marca 2011 Eeeehhh...... Cięzko jest wpisać kod błędu w SZUKAJKĘ i przeglądnać konkretne tematy. http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=26562&highlight=01044 http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=40965&highlight=18258 http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=66699&highlight=18258 http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=4324&highlight=00532 http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=28471&highlight=00532 Można? :fajny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Mateusz93 Zgłoś #70 Napisano 7 Marca 2011 Witam mam w posiadaniu BMW E39 2.2 benzyna + gaz (sekwencja) r.2001 (ten silnik jest silnikiem testowym i "wsadzany" jest obecnie w E46 2.0 ) W czasie jazdy pojawiły sie na desce "zapalone" kontrolki, Kotrola trakcji (DSC) , "CHECK" - Wtryskiwacz oraz "EML". W tym momencie auto jest przymulone, nie ma przyśpieszenia i "szarpie" . Po odczytaniu kodów błedów pojawiły się dwa (P0102, P1501). Po skasowaniu i przejechaniu paru kilometrów błedy ponownie sie pojawiły. Nie wiem jaka moze być przyczyna, gdzie tkwi problem. Prosze o kontakt lub odpowiedz , kto wie o co chodzi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kylder Zgłoś #71 Napisano 8 Marca 2011 (edytowane) Witam, Piszę, bo mój pasek zawiódł mnie po raz pierwszy, odkąd go posiadam (blisko 4 lata) i odmówił posłuszeństwa ;/ Jednego dnia jeszcze normalnie jeździłem, drugiego, ku mojemu zdumieniu, już nie zapalił. Podpięty pod VCDS (po wykasowaniu błędów) wskazuje 1 błąd, a mianowicie: 1 Fault Found: 00476 - Control Module for Fuel Pump (J538) 49-00 - No Communications Bezpieczniki i przekaźniki posprawdzane. Przy włączanym zapłonie wyraźnie słychać "podanie" paliwa. Samochód nie pali - jak zaklęty... I tu moja prośba o pomoc. Czy ktoś wie, jak usunąć usterkę? Czego szukać? Jakieś pomysły? PS: Znalazłem 3 inne linki z tym problemem ale nie ma tam wyraźnego rozwiązania http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=92929&highlight=00476 (podobnie jak u mnie) http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=21324&highlight=J538 http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=46564&highlight=00476 Edytowane 8 Marca 2011 przez kylder Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #72 Napisano 8 Marca 2011 Wklej całego auto-scana z Twojego wozu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #73 Napisano 8 Marca 2011 Witam,Piszę, bo mój pasek zawiódł mnie po raz pierwszy, odkąd go posiadam (blisko 4 lata) i odmówił posłuszeństwa ;/ Jednego dnia jeszcze normalnie jeździłem, drugiego, ku mojemu zdumieniu, już nie zapalił. Podpięty pod VCDS (po wykasowaniu błędów) wskazuje 1 błąd, a mianowicie: 1 Fault Found: 00476 - Control Module for Fuel Pump (J538) 49-00 - No Communications Bezpieczniki i przekaźniki posprawdzane. Przy włączanym zapłonie wyraźnie słychać "podanie" paliwa. Samochód nie pali - jak zaklęty... I tu moja prośba o pomoc. Czy ktoś wie, jak usunąć usterkę? Czego szukać? Jakieś pomysły? PS: Znalazłem 3 inne linki z tym problemem ale nie ma tam wyraźnego rozwiązania http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=92929&highlight=00476 (podobnie jak u mnie) http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=21324&highlight=J538 http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=46564&highlight=00476 podanie paliwa czy tylko przekaźnik zdejmi wężyk i sprawdź czy faktycznie podaje paliwo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kylder Zgłoś #74 Napisano 9 Marca 2011 Hej, Usterka prawdopodobnie usunięta. Prawdopodobnie, gdyż pewności nie ma. Paliwo było podawane, przy okazji filtr paliwa został wymieniony. Zaciekawiło nas wysokie ciśnienie w układzie po zalaniu filtra (po ponownym zdjęciu przewodu paliwa wychodzącego; komorę silnika obryzgaliśmy parokrotnie!). Wyglądało to tak, jakby paliwo nie mogło swobodnie wracać... (a może to ciśnienie właśnie takie ma być?). I tu został zastosowany mały trick - termostat (?) http://www.intercars.com.pl/dynamic/uni/ws_show_pic.php?ax=F&towkod=302114303414&pic=0&moto=0 został wyjęty z filtra i po paru rozruchach silnik zaskoczył. Czyżby był zapchany w środku...? Został wymieniony na inny, a silnik pracuje jak dawniej :dobrze Dzięki za chęć pomocy. Pzdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kylder Zgłoś #75 Napisano 11 Marca 2011 (edytowane) Usterka prawdopodobnie usunięta. Prawdopodobnie, gdyż pewności nie ma... Eh... problem powrócił jak zły sen (i dziś znów nie zapalił)... Chciałoby się powiedzieć - czarne piątki ;P Szybka "interwencja" i wyjęcie termostatu z filtra paliwa nie przyniosła oczekiwanego rezultatu. Z kolei teraz nie ma tego ciśnienia paliwa w wężyku wylotowym. Idzie zgłupieć... Może to wina wody (coś z elektroniką/modułem)? Wczoraj padało, a tydzień temu (dzień przed pojawieniem się tego problemu) byłem na myjce... Już jestem bezradny... Wklej całego auto-scana z Twojego wozu. Edit: auto-scan ----------------------------------------------------------------------------------------- VCDS Version: Beta 812.4 Data version: 20090214 Chassis Type: 3B - VW Passat B5 Scan: 01 02 03 08 15 16 17 19 35 36 37 46 47 55 56 57 58 75 76 77 VIN: WVWZZZ3BZ4E125485 Mileage: 117170km/72806miles ------------------------------------------------------------------------------- Address 01: Engine Labels: 038-906-019-AVF.lbl Part No: 038 906 019 KD Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 4897 Coding: 00002 Shop #: WSC 05314 WVWZZZ3BZ4E125485 VWZ7Z0C8210213 No fault code found. Readiness: 0 0 1 1 1 ------------------------------------------------------------------------------- Address 03: ABS Brakes Labels: 4B0-614-517.lbl Part No: 4B0 614 517 G Component: ABS/ESP front 3428 Coding: 04255 Shop #: WSC 05311 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 08: Auto HVAC Labels: 3Bx-907-044.lbl Part No: 3B1 907 044 J Component: CLIMATRONIC B5GP 0006 Coding: 17000 Shop #: WSC 05311 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 15: Airbags Labels: 6Q0-909-605-VW5.lbl Part No: 1C0 909 605 C Component: 08 AIRBAG VW61 04 0003 Coding: 12344 Shop #: WSC 05311 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 17: Instruments Labels: 3B0-920-xx5-17.lbl Part No: 3B0 920 929 A Component: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V04 Coding: 05415 Shop #: WSC 00000 WVWZZZ3BZ4E125485 VWZ7Z0C8210213 1 Fault Found 00476 - Control Module for Fuel Pump (J538) 49-00 - No Communications ------------------------------------------------------------------------------- Address 19: CAN Gateway Labels: 6N0-909-901-19.lbl Part No: 6N0 909 901 Component: Gateway K<->CAN 0001 Coding: 00006 Shop #: WSC 05311 2 Faults Found 00476 - Control Module for Fuel Pump (J538) 49-00 - No Communications 00463 - Control Module for Digital Sound Package (J525) 49-00 - No Communications ------------------------------------------------------------------------------- Address 46: Central Conv. Labels: 1C0-959-799.lbl Part No: 1C0 959 799 B Component: 6T Komfortgerát HLO 0003 Coding: 00258 Shop #: WSC 05311 Part No: 1C2959802 Component: 6T Tőrsteuer.FS KLO 0202 Part No: 1C2959801 Component: 6T Tőrsteuer.BF KLO 0202 Part No: 1C0959811 Component: 6T Tőrsteuer.HL KLO 0202 Part No: 1C0959812 Component: 6T Tőrsteuer.HR KLO 0202 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 56: Radio Labels: 1J0-035-18x-56.lbl Part No: 1J0 035 186 D Component: RADIO SON 0004 Coding: 04403 Shop #: WSC 05311 No fault code found. End --------------------------------------------------------------------- Edytowane 16 Marca 2011 przez kylder Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sd928118 Zgłoś #76 Napisano 12 Kwietnia 2011 mam prośbę o rozszyfrowanie logu: VAG-COM Version: Release 311.2-N Chassis Type: 3B - VW Passat B5 Scan: 01,02,03,08,15,16,17,19,35,36,37,46,55,56,58 Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 4B0 906 018 F Component: 1.8L R4 5VT G 0005 Coding: 05001 Shop #: WSC 00000 7 Faults Found: 17526 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B1 S2: Open Circuit P1118 - 35-10 - - - Intermittent 17522 - Oxygen (Lambda) Sensor: B1 S2: Internal Resistance too High P1114 - 35-10 - - - Intermittent 16524 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2: No Activity P0140 - 35-10 - - - Intermittent 16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected P0300 - 35-10 - - - Intermittent 16685 - Cylinder 1 Misfire Detected P0301 - 35-10 - - - Intermittent 16686 - Cylinder 2 Misfire Detected P0302 - 35-10 - - - Intermittent 17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean P1128 - 35-00 - - Readiness: 0010 1001 Address 03 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 614 111 B Component: ABS/EDS 5.3 FRONT D10 Coding: 0273004283 Shop #: BB 24332 No fault code found. Address 08 ------------------------------------------------------- Controller: 3B1 907 044 B Component: CLIMATRONIC V 1.0.0 Coding: 05000 Shop #: WSC 05311 No fault code found. Skipping Address 15-Airbags Address 17 ------------------------------------------------------- Controller: 3B1 919 880 Component: B5-KOMBIINSTR. VDO V01 Coding: 04142 Shop #: WSC 53141 IMMO-IDENTNR: VWZ7Z0X1261586 No fault code found. Address 46 ------------------------------------------------------- Controller: 1J0 959 799 AH Component: 3C Zentral-SG Komf. 0001 Coding: 04097 Shop #: WSC 05311 3 Faults Found: 01131 - Control Circuit for Turn Signals 25-10 - Unknown Switch Condition - Intermittent 00928 - Locking Module for Central Locking: Front Driver Side (F220) 27-10 - Implausible Signal - Intermittent 00930 - Locking Module for Central Locking: Rear Left (F222) 27-00 - Implausible Signal Address 56 ------------------------------------------------------- Controller: 1J0 035 152 E Component: Radio PHO 0001 Coding: 00001 Shop #: WSC 05311 Note: Excessive Comm Errors End ------------------------------------------------------- Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Konrad_Norge Zgłoś #77 Napisano 17 Kwietnia 2011 (edytowane) Witam, ja po podpięciu pod vaga (PL 2.5) kilka dni temu znalazłem w moim pasku kilka błędów. Zaznaczę że zarywałem noce przy przeszukiwaniu forum i google ale wyszukiwajka zwróciła mi bardzo ogólnikowe info. Chcę wiedzieć co mam z tym zrobić bo po kasowaniu pojawiają się na nowo. 1.Silnik B0906018DH 1.8L R4/5VT G 0004 WVWZZZ3BZ4E020488 VWZ7Z0C7570538 18057 Nie znany kod błędubrak osprzętu / nie związany ze sprzętem ( wg szukajki to brak sygnału z abs, rozkrece go i sprawdze, Może być bułka z masłem) 17887 Nie znany kod błędubrak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY (jednak po skasowaniu wywala go znowu) Znalazłem że może chodzić o szczelność weżyków od podciśnienia. Wszystkie wyglądają ok, jest jakiś sposób żeby sprawdzić układ względem szczelności? Pprzy analizie logów silnika (1.8tAWT) w bloku 28 mam napisane "228- system nie w porządku" a w bloku 8 że chodzi o TE tzn: " 228- TE aktywny/TE nie aktywny zawór dla Evap." Wiem, znalazłem że chodzi o recyrkulacje oparów czy coś z filtrem węglowym ale nie wiem czy ten zawór mam wymienić czy wyczyścić, ktoś miał coś podobnego? 2.ABS 4B0614517G ABS/ESP front 3428: 18256 Nie znany kod błędu brak osprzętu / nie związany ze sprzętem 65535 Uszkodzony moduł sterujący 1272 Silnik sterujący klapy centralnej V70 uszkodzenie - Błąd SPORADYCZNY 1274 Silnik sterujący klapy przeplywu powietrza-V71 uszkodzenie - Błąd SPORADYCZNY Z tym fantem to raczej do wymiany modół albo naprawy, chyba że okablowanie. Jutro powalcze. Nie wiem co mają do tego te klapy, W sterowaniu poduszek też mi je pokazuje. Ma ktoś pomysł jak te elementy sprawdzic? 3.Licznik łB0920809B KOMBI+WEGFAHRSP VDO V03 1314 Sterownik silnikaB0920809B KOMBI+WEGFAHRSP VDO V03 - BŁĄD 1316 Sterownik ABSB0920809B KOMBI+WEGFAHRSP VDO V03 - BŁĄD 1330 Sterownik centralny funkcji komfortB0920809B KOMBI+WEGFAHRSP VDO V03 - BŁĄD Tutaj jestem zielony zupełnie, ufam że jak naprawię ABS to problemy znikną chyba że się mylę to proszę o wskazówki. 4. Parkasist 3B0919283 Parkingsyst. PA RDW D01 1545 Nie znany kod błęduuszkodzenie 1548 Nie znany kod błęduprzerwa lub zwarcie do masy System piszczy przy włączeniu ale nie sygnalizuje nic przy cofaniu. Szukałem wiązki ale nie znalazłem żadnych uszkodzeń przewodów jakieś sugestie? 5.Regulacja świateł dynamische LWR D09 1539 Nie znany kod błędubrak osprzętu / nie związany ze sprzętem 1271 Silnik sterujący klapy temperatury-V68uszkodzenie - BŁĄD SPORADYCZNY 1272 Silnik sterujący klapy centralnej V70uszkodzenie - BŁĄD SPORADYCZNY 1274 Silnik sterujący klapy przepływu powietrza-V71uszkodzenie - BŁĄD SPORADYCZNY No i znowute klapy... Mam powymieniać te silniczki czy jak? Do poziomowania niema dostępu- brak komunikacji, osprzęt jest na pokładzie, sprawdziłem, system chyba działa bo na wzniesieniu wczoraj przy wolnej jeździe lampy skorygowały kąt oświetlenia. Poza tym przy otwieraniu szyb wyskakują mi błędy w logach, pokazuje nieprawidłowy sygnał z siłownika. Tak mam z każdą szybą mimo że działają. Nie chodzą idealnie, myślę o wyczyszczeniu mechanizmów. Idę w dobrym kierunku czy lepiej oszczędzić zabawy i wymienić części? Edytowane 17 Kwietnia 2011 przez Konrad_Norge Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinre Zgłoś #78 Napisano 17 Kwietnia 2011 Witam! Od razu przyznaję się, że nie szukałem w szukajce i nie wertowałem tematów z powodu braku czasu. Jedynie co zrobiłem, to skan z vaga wrzuciłem do tłumacza w google - ale i tak mi to zbytnio nic nie mówi VAG-COM Version: Release 311.2-N Chassis Type: 3B - VW Passat B5 Scan: 01,02,03,08,15,16,17,19,35,36,37,46,55,56,58 Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 907 558 E Component: 1.8L R4/5VT MOTR HS D03 Coding: 04001 Shop #: WSC 00028 4 Faults Found: 01249 - Fuel Injector for Cylinder 1 (N30) 26-10 - Output Open - Intermittent 01250 - Fuel Injector for Cylinder 2 (N31) 26-10 - Output Open - Intermittent 01251 - Fuel Injector for Cylinder 3 (N32) 26-10 - Output Open - Intermittent 01252 - Fuel Injector for Cylinder 4 (N33) 26-10 - Output Open - Intermittent Readiness: N/A Address 08 ------------------------------------------------------- Controller: 3B1 907 044 A Component: CLIMATRONIC S 9.0 Coding: 02000 Shop #: WSC 00028 1 Fault Found: 00787 - Temperature Sensor in Fresh Air intake duct (G89) 30-00 - Open or Short to B+ End Celowo wyrzuciłem ze skana te wersy gdzie było wszystko OK by nie zaśmiecać Forum , i z tym drugim problemem wiem o co lotto, do wymiany czujnik G89 - czytałem na Forum co i jak, oglądałem fotki, ale za chiny ludowe nie mogę się do niego dostać. Mam odkręcony schowek, wyciągnięty filtr kabinowy i ni ch...a. Z pierwszym problemem wiem tylko, że to "wtryskiwacz paliwa do cylindra 1 (N30) 26-10 - wyjście Open - Przerywany" itd dla każdego. Nie znam się na mechanice pojazdowej, ale co to oznacza? , co jest do naprawy/wymiany i jaki byłby orientacyjny koszt części. Albo - czy z tymi błendami można jeszcze pojeździć ( kasowane wracają ), czy już trzeba passka robić? Dodam, że silnik AEB, Passat 1.8T 150KM z '98 roku + instalacja LPG. Dodam jeszcze, może to pomoże w diagnozie ( zdaję sobie sprawę że nikt z Was nie ma szklanej kuli i nie wyczai na odległość co to może być) po odpaleniu - przekręcam kluczyk kręci ok, następnie "kle kle" jak diesel - może z 2-3 sekundy i jest ok. Jak za długo postoi na "luzie" to słychać sporadycznie "kle kle" i jakby co jakiś czas dostawał większych obrotów - ale nie zawsze - to wszystko przy wyłączonej klimie i światłach itp. I przy okazji jeszcze jedno pytanie czy oprócz: Scan: 01,02,03,08,15,16,17,19,35,36,37,46,55,56,58 można dodatkowo włączyć jakieś inne bloki do sprawdzenia? czy sterownik obsługuje tylko te powyższe? Z góry dziękuję za odpowiedzi! MarcinR Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #79 Napisano 17 Kwietnia 2011 Marcin, co do błędów to sprawdź wtryskiwacze przewody elektryczne do nich co do klekotu to może być napinacz łańcucha Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #80 Napisano 17 Kwietnia 2011 Jeśli masz LPG, to błędy wtrysków do wina kiepskiej instalacji. w takim wypadku skasują się i wrócą ponownie po przełączeniu na gaz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach