Skocz do zawartości
Gość luger1

Kody błędów (co oznaczają)proszę o pomoc

Rekomendowane odpowiedzi

Witam !

Prosze o pomoc w moim przypadku , znajomy zrobil mi ale okazalo sie ze jakis stary sprzet mial program do analizy bledow opisze wynik moze ktos z was zna ??

 

dane mojego auta :

passat 2,5 TDI V6 Motion rok 2002

bledy wyszly :

silnika : 020A , 021E

automatskrznia : 42DA

 

z gory dziekuje

pozdrawiam

 

Silnik:

020A - Czujnik temperatury płynu chłodzącego ECT (G62)

Zajrzyj TUTAJ

021E - Czujnik wzniosu końcówki wtryskiwacza (G80)

Zajrzyj TUTAJ

 

Skrzynia:

42DA - Monitorowanie sprzęgła / proporcje - złe proporcje

Jedyne co znalazłem to cytat z forum AUDI

"17114 - Kontrola biegów / przełożenia skrzyni, błędny współczynnik przełożenia. Komputer sterujący skrzyni biegów poprzez kontrolę biegów sprawdza współczynnik przełożenia przez porównanie liczby obrotów wyjściowych silnika i wyjściowych skrzyni biegów.

Usterka ta zostaje wyświetlona w chwili pojawienia się, niedopuszczalnego

współczynnika przełożenia. Podczas sprawdzania stałej liczby obrotów przy hamowaniu, liczba obrotów wejściowychskrzyni biegów przekładniku /sprzęgle/ przy załączonym biegu musi w bezruchu być bliska 0.

Jeśli tak nie jest, usterka ta także zostaje wyświetlona.

(odczytać blok wartości mierzonych 001).

 

Co może być tego przyczyną.

1 - Nieprawidłowy poziom płynu ATF. /nie sądzę/.

2 - Zanieczyszczony płyn ATF. /odpada/.

3 - Hamulec C obraca się z poślizgiem [ jest uszkodzony lub zawór

elektromagnetyczny jest zanieczyszczony / uszkodzony]. /to może być/.

4 - Uszkodzony czujnik liczby obrotów wejściowych skrzyni biegów (G182). /raczej nie, wykazałoby błąd samego czujnika/.

5 - Uszkodzony czujnik liczby obrotów wyjściowych skrzyni biegów (G195). /podobnie jak wyżej/.

6 - Nieprawidłowy lub źle zakodowany komputer sterujący automatycznej

skrzyni biegów (J217). /raczej nie/.

7 - Uszkodzone sprzęgło hydrokinetyczne. /jeżeli nie było regenerowane, to tak/."

Edytowane przez david1881

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziekuje David

Masz piwko :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam

mam bład 1336 co on oznacza.

Drugi problem to nie moge połączyć sie z modułem komfortu za pomocą Vag-Com. przy pomocy Polskiego Vag-a łączy sie lecz wyswietla krzaczki.

prosze o pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam

mam bład 1336 co on oznacza.

Drugi problem to nie moge połączyć sie z modułem komfortu za pomocą Vag-Com. przy pomocy Polskiego Vag-a łączy sie lecz wyswietla krzaczki.

prosze o pomoc

Odłącz na chwilę akumulator,jeśli nie pomoże to trzeba się przyjrzeć wtyczkom modułu komfortu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, pojawia się u mnie błąd 17522, znalazłem na forum opis oraz przypadki występowania tego błędu lecz zawsze z jakimś innym błędem, u mnie pojawia się on samotnie i nie powoduje oświecenia "checka", wiem że to wysoka rezystancja grzałki sondy drugiej (tej za katem). W sumie co dokładnie oznacza ten błąd ??? w piątek były odkręcane obie sondy i wcześniej błędu tego nie było. Proszę o jakieś podpowiedzi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam, pojawia się u mnie błąd 17522, znalazłem na forum opis oraz przypadki występowania tego błędu lecz zawsze z jakimś innym błędem, u mnie pojawia się on samotnie i nie powoduje oświecenia "checka", wiem że to wysoka rezystancja grzałki sondy drugiej (tej za katem). W sumie co dokładnie oznacza ten błąd ??? w piątek były odkręcane obie sondy i wcześniej błędu tego nie było. Proszę o jakieś podpowiedzi.

 

Sprawdź sondę Lambda i jej okablowanie

 

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/17522/P1114

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam, pojawia się u mnie błąd 17522, znalazłem na forum opis oraz przypadki występowania tego błędu lecz zawsze z jakimś innym błędem, u mnie pojawia się on samotnie i nie powoduje oświecenia "checka", wiem że to wysoka rezystancja grzałki sondy drugiej (tej za katem). W sumie co dokładnie oznacza ten błąd ??? w piątek były odkręcane obie sondy i wcześniej błędu tego nie było. Proszę o jakieś podpowiedzi.

 

Ten błąd nie mówi nic o grzałce sondy tylko o wewnętrznej jej rezystancji.

http://vwonline.pl/kody-usterek/365-p1114-17522.html

 

Przyczyną faktycznie może być okablowanie jak też uszkodzona czy nieprawidłowa sonda lambda.

 

 

vwonline.pl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam pozwoliłem się podłączyć pod temat i prosić o analizę błędów skanu problem z silnikiem rano przerywa po 20 min. wraca do normy co to może być? Proszę o pomoc

 

18075 Wtryskiwacz 2 - przerwa

brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY

16686 Brak zapłonu cylinder 2

brak osprzętu / nie związany ze sprzętem

 

 

 

co znaczy brak osprzętu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam

poruszylem problem w innym poscie ale nikt mi nie pomogl wiec moze tu sie uda

1. mialem takie bledy

17526 Podgrzewana sonda lambda 2 strona 1 - przerwa grzejnika

brak osprzętu / nie związany ze sprzętem

 

17522 Regulacja lambda strona2 - podgrzewanie za wysokie

brak osprzętu / nie związany ze sprzętem

 

17521 regulacja lambda strona2-podgrzewanie za wysokie

brak osprzętu / nie związany ze sprzętem

 

16524 sonda lambda brak zmian napiecia (strona 1 czujnik 2)

brak osprzętu / nie związany ze sprzętem

 

wymienilem sonde na nowa ta za katalizatorem skasowalem bledy i wyskoczy tylko ten jeden 17521

srobilem vagiem test sond i kata wszystko oki pomysly mi sie skonczyly ?????

 

drugi blad z ktorym nie moge sobie poradzic to

16795 wtrysk dodatkowego powietrza niewłaściwy przepływ

brak osprzętu / nie związany ze sprzętem

 

prosze o pomoc dieki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam

poruszylem problem w innym poscie ale nikt mi nie pomogl wiec moze tu sie uda

1. mialem takie bledy

17526 Podgrzewana sonda lambda 2 strona 1 - przerwa grzejnika

brak osprzętu / nie związany ze sprzętem

 

17522 Regulacja lambda strona2 - podgrzewanie za wysokie

brak osprzętu / nie związany ze sprzętem

 

17521 regulacja lambda strona2-podgrzewanie za wysokie

brak osprzętu / nie związany ze sprzętem

 

16524 sonda lambda brak zmian napiecia (strona 1 czujnik 2)

brak osprzętu / nie związany ze sprzętem

 

wymienilem sonde na nowa ta za katalizatorem skasowalem bledy i wyskoczy tylko ten jeden 17521

srobilem vagiem test sond i kata wszystko oki pomysly mi sie skonczyly ?????

 

drugi blad z ktorym nie moge sobie poradzic to

16795 wtrysk dodatkowego powietrza niewłaściwy przepływ

brak osprzętu / nie związany ze sprzętem

 

prosze o pomoc dieki

 

Wpisując w forumową wyszukiwarkę te dwa kody błędów, wyskakuje "milion" wyników. No chyba, że nie wszystkim ona działa...

 

17521 - sprawdziłeś wiązkę zanim wymieniłeś sondę...

16795 - TUTAJ

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

....

Edytowane przez utasz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pfoszę o pomoc

Z rana po odpaleniu auta nie zgasła kontrolka air bag po podpięciu kompa wywaliło 10 błędów,których nie da sie skasować gdzie powinienem szukać przyczyny?

 

Address 15: Airbags Labels: 4B0-959-655-AI8.lbl

Part No: 4B0 959 655 G

Component: Airbag Front+Seite 2001

Coding: 00106

Shop #: WSC 00372

VCID: 346C00542EBD

 

10 Faults Found:

01219 - Rear Side Airbag Igniter; Driver Side (N201)

32-10 - Resistance too High - Intermittent

01220 - Rear Side Airbag Igniter; Passenger Side (N202)

32-10 - Resistance too High - Intermittent

01578 - Airbag Deactivation Warning Lamp; Passenger Side (K145)

31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent

65535 - Internal Control Module Memory Error

00-10 - - - Intermittent

01591 - Indicator Lamp for Airbag Off; Drivers Side (K144)

31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent

00656 - Seat Occupied Sensor; Passenger Side (G128)

36-10 - Open Circuit - Intermittent

01215 - Seat Occupant Sensor; Driver Side Rear (G177)

36-10 - Open Circuit - Intermittent

01216 - Seat Occupant Sensor; Passenger Side Rear (G178)

36-10 - Open Circuit - Intermittent

00591 - Seat Belt Switch; Driver (E24)

30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent

01044 - Control Module Incorrectly Coded

35-10 - - - Intermittent

 

Dodam,że stało sie to po mroźnej nocy.

Dziwne jest też to ,że ja nie mam mat w tylnej kanapie więc skąd wzieły się błędy 1215,1216?

Proszę o pomoc koledzy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wywaliło 10 błędów,których nie da sie skasować gdzie powinienem szukać przyczyny?
w sterowniku lub przewodach do niego

P.S.

auto to a6 miedzy 98-06r?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, przepraszam że odgrzebuję temat, ale mam problem z następującymi błędami :

1) 19561 P3105 4C69 Elektrozawór powietrza dolotowego - zwarcie do masy, otwarty obwód > przewody, zawór.

2) 626 0272 Lampka kontrolna nagrzewania świec żarowych (K29)

3) 792 0318 Czujnik (włącznik) ciśnienia środka chłodzącego klimatyzacji

jakie mogą być przyczyny i ewentualnie jak można je wyeliminować.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wrzucę licząc na litość z waszej strony i chęć pomocy :) Od wczoraj auto szaleje - szarpie że łeb urywa i zapisuje non stop takie cuda :

 

17833 - EVAP Purge Valve (N80): Short to Ground

P1425 - 35-10 - - - Intermittent

17955 - Boost Pressure Regulation Valve (N75): Short to Ground

P1547 - 35-10 - - - Intermittent

17525 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating Circuit: B1 S2: Short to Ground

P1117 - 35-10 - - - Intermittent

17843 - Secondary Air Pump Relay (J299): Short to Ground

P1435 - 35-10 - - - Intermittent

17829 - Secondary Air Injection Solenoid Valve (N112): Short to Ground

P1421 - 35-00 - -

17697 - Boost Pressure Control Valve (N249): Short to Ground

P1289 - 35-00 - -

16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low

P0102 - 35-00 - -

17522 - Oxygen (Lambda) Sensor: B1 S2: Internal Resistance too High

P1114 - 35-00 - -

17524 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B1 S1: Open Circuit

P1116 - 35-00 - -

17511 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B1 S1: Performance too Low

P1103 - 35-00 - -

18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low

P1602 - 35-10 - - - Intermittent

 

Wygląda to (tak myślę) na jakiś wałek z elektryką, bo nie daje wiary aby wszystko nagle zdechło. Szukałem dziś po ciemku jakiś przepalonych bezpieczników, niestety ciemność przyjacielem nie jest. Poszukiwania nadal będe prowadził jutro ale może ktoś z was ma inny pomysł na powyższe problemy ? Auto potwornie szarpie, temperatura szaleje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności