david1881 Zgłoś #101 Napisano 28 Października 2011 (edytowane) Witam ! Prosze o pomoc w moim przypadku , znajomy zrobil mi ale okazalo sie ze jakis stary sprzet mial program do analizy bledow opisze wynik moze ktos z was zna ?? dane mojego auta : passat 2,5 TDI V6 Motion rok 2002 bledy wyszly : silnika : 020A , 021E automatskrznia : 42DA z gory dziekuje pozdrawiam Silnik: 020A - Czujnik temperatury płynu chłodzącego ECT (G62) Zajrzyj TUTAJ 021E - Czujnik wzniosu końcówki wtryskiwacza (G80) Zajrzyj TUTAJ Skrzynia: 42DA - Monitorowanie sprzęgła / proporcje - złe proporcje Jedyne co znalazłem to cytat z forum AUDI "17114 - Kontrola biegów / przełożenia skrzyni, błędny współczynnik przełożenia. Komputer sterujący skrzyni biegów poprzez kontrolę biegów sprawdza współczynnik przełożenia przez porównanie liczby obrotów wyjściowych silnika i wyjściowych skrzyni biegów. Usterka ta zostaje wyświetlona w chwili pojawienia się, niedopuszczalnego współczynnika przełożenia. Podczas sprawdzania stałej liczby obrotów przy hamowaniu, liczba obrotów wejściowychskrzyni biegów przekładniku /sprzęgle/ przy załączonym biegu musi w bezruchu być bliska 0. Jeśli tak nie jest, usterka ta także zostaje wyświetlona. (odczytać blok wartości mierzonych 001). Co może być tego przyczyną. 1 - Nieprawidłowy poziom płynu ATF. /nie sądzę/. 2 - Zanieczyszczony płyn ATF. /odpada/. 3 - Hamulec C obraca się z poślizgiem [ jest uszkodzony lub zawór elektromagnetyczny jest zanieczyszczony / uszkodzony]. /to może być/. 4 - Uszkodzony czujnik liczby obrotów wejściowych skrzyni biegów (G182). /raczej nie, wykazałoby błąd samego czujnika/. 5 - Uszkodzony czujnik liczby obrotów wyjściowych skrzyni biegów (G195). /podobnie jak wyżej/. 6 - Nieprawidłowy lub źle zakodowany komputer sterujący automatycznej skrzyni biegów (J217). /raczej nie/. 7 - Uszkodzone sprzęgło hydrokinetyczne. /jeżeli nie było regenerowane, to tak/." Edytowane 28 Października 2011 przez david1881 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andre Zgłoś #102 Napisano 28 Października 2011 Dziekuje David Masz piwko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szabla82ostrow Zgłoś #103 Napisano 29 Października 2011 witam mam bład 1336 co on oznacza. Drugi problem to nie moge połączyć sie z modułem komfortu za pomocą Vag-Com. przy pomocy Polskiego Vag-a łączy sie lecz wyswietla krzaczki. prosze o pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #104 Napisano 29 Października 2011 witammam bład 1336 co on oznacza. Drugi problem to nie moge połączyć sie z modułem komfortu za pomocą Vag-Com. przy pomocy Polskiego Vag-a łączy sie lecz wyswietla krzaczki. prosze o pomoc Odłącz na chwilę akumulator,jeśli nie pomoże to trzeba się przyjrzeć wtyczkom modułu komfortu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kserkses Zgłoś #105 Napisano 6 Listopada 2011 Witam, pojawia się u mnie błąd 17522, znalazłem na forum opis oraz przypadki występowania tego błędu lecz zawsze z jakimś innym błędem, u mnie pojawia się on samotnie i nie powoduje oświecenia "checka", wiem że to wysoka rezystancja grzałki sondy drugiej (tej za katem). W sumie co dokładnie oznacza ten błąd ??? w piątek były odkręcane obie sondy i wcześniej błędu tego nie było. Proszę o jakieś podpowiedzi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
david1881 Zgłoś #106 Napisano 6 Listopada 2011 Witam, pojawia się u mnie błąd 17522, znalazłem na forum opis oraz przypadki występowania tego błędu lecz zawsze z jakimś innym błędem, u mnie pojawia się on samotnie i nie powoduje oświecenia "checka", wiem że to wysoka rezystancja grzałki sondy drugiej (tej za katem). W sumie co dokładnie oznacza ten błąd ??? w piątek były odkręcane obie sondy i wcześniej błędu tego nie było. Proszę o jakieś podpowiedzi. Sprawdź sondę Lambda i jej okablowanie http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/17522/P1114 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VWonline.pl Zgłoś #107 Napisano 6 Listopada 2011 Witam, pojawia się u mnie błąd 17522, znalazłem na forum opis oraz przypadki występowania tego błędu lecz zawsze z jakimś innym błędem, u mnie pojawia się on samotnie i nie powoduje oświecenia "checka", wiem że to wysoka rezystancja grzałki sondy drugiej (tej za katem). W sumie co dokładnie oznacza ten błąd ??? w piątek były odkręcane obie sondy i wcześniej błędu tego nie było. Proszę o jakieś podpowiedzi. Ten błąd nie mówi nic o grzałce sondy tylko o wewnętrznej jej rezystancji. http://vwonline.pl/kody-usterek/365-p1114-17522.html Przyczyną faktycznie może być okablowanie jak też uszkodzona czy nieprawidłowa sonda lambda. vwonline.pl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
3miasta Zgłoś #108 Napisano 26 Listopada 2011 Witam pozwoliłem się podłączyć pod temat i prosić o analizę błędów skanu problem z silnikiem rano przerywa po 20 min. wraca do normy co to może być? Proszę o pomoc 18075 Wtryskiwacz 2 - przerwa brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 16686 Brak zapłonu cylinder 2 brak osprzętu / nie związany ze sprzętem co znaczy brak osprzętu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
utasz Zgłoś #109 Napisano 26 Listopada 2011 witam poruszylem problem w innym poscie ale nikt mi nie pomogl wiec moze tu sie uda 1. mialem takie bledy 17526 Podgrzewana sonda lambda 2 strona 1 - przerwa grzejnika brak osprzętu / nie związany ze sprzętem 17522 Regulacja lambda strona2 - podgrzewanie za wysokie brak osprzętu / nie związany ze sprzętem 17521 regulacja lambda strona2-podgrzewanie za wysokie brak osprzętu / nie związany ze sprzętem 16524 sonda lambda brak zmian napiecia (strona 1 czujnik 2) brak osprzętu / nie związany ze sprzętem wymienilem sonde na nowa ta za katalizatorem skasowalem bledy i wyskoczy tylko ten jeden 17521 srobilem vagiem test sond i kata wszystko oki pomysly mi sie skonczyly ????? drugi blad z ktorym nie moge sobie poradzic to 16795 wtrysk dodatkowego powietrza niewłaściwy przepływ brak osprzętu / nie związany ze sprzętem prosze o pomoc dieki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
david1881 Zgłoś #110 Napisano 26 Listopada 2011 witamporuszylem problem w innym poscie ale nikt mi nie pomogl wiec moze tu sie uda 1. mialem takie bledy 17526 Podgrzewana sonda lambda 2 strona 1 - przerwa grzejnika brak osprzętu / nie związany ze sprzętem 17522 Regulacja lambda strona2 - podgrzewanie za wysokie brak osprzętu / nie związany ze sprzętem 17521 regulacja lambda strona2-podgrzewanie za wysokie brak osprzętu / nie związany ze sprzętem 16524 sonda lambda brak zmian napiecia (strona 1 czujnik 2) brak osprzętu / nie związany ze sprzętem wymienilem sonde na nowa ta za katalizatorem skasowalem bledy i wyskoczy tylko ten jeden 17521 srobilem vagiem test sond i kata wszystko oki pomysly mi sie skonczyly ????? drugi blad z ktorym nie moge sobie poradzic to 16795 wtrysk dodatkowego powietrza niewłaściwy przepływ brak osprzętu / nie związany ze sprzętem prosze o pomoc dieki Wpisując w forumową wyszukiwarkę te dwa kody błędów, wyskakuje "milion" wyników. No chyba, że nie wszystkim ona działa... 17521 - sprawdziłeś wiązkę zanim wymieniłeś sondę... 16795 - TUTAJ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
utasz Zgłoś #111 Napisano 26 Listopada 2011 (edytowane) .... Edytowane 27 Grudnia 2011 przez utasz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bart3k Zgłoś #112 Napisano 28 Grudnia 2011 Pfoszę o pomoc Z rana po odpaleniu auta nie zgasła kontrolka air bag po podpięciu kompa wywaliło 10 błędów,których nie da sie skasować gdzie powinienem szukać przyczyny? Address 15: Airbags Labels: 4B0-959-655-AI8.lbl Part No: 4B0 959 655 G Component: Airbag Front+Seite 2001 Coding: 00106 Shop #: WSC 00372 VCID: 346C00542EBD 10 Faults Found: 01219 - Rear Side Airbag Igniter; Driver Side (N201) 32-10 - Resistance too High - Intermittent 01220 - Rear Side Airbag Igniter; Passenger Side (N202) 32-10 - Resistance too High - Intermittent 01578 - Airbag Deactivation Warning Lamp; Passenger Side (K145) 31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent 65535 - Internal Control Module Memory Error 00-10 - - - Intermittent 01591 - Indicator Lamp for Airbag Off; Drivers Side (K144) 31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent 00656 - Seat Occupied Sensor; Passenger Side (G128) 36-10 - Open Circuit - Intermittent 01215 - Seat Occupant Sensor; Driver Side Rear (G177) 36-10 - Open Circuit - Intermittent 01216 - Seat Occupant Sensor; Passenger Side Rear (G178) 36-10 - Open Circuit - Intermittent 00591 - Seat Belt Switch; Driver (E24) 30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent 01044 - Control Module Incorrectly Coded 35-10 - - - Intermittent Dodam,że stało sie to po mroźnej nocy. Dziwne jest też to ,że ja nie mam mat w tylnej kanapie więc skąd wzieły się błędy 1215,1216? Proszę o pomoc koledzy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #113 Napisano 28 Grudnia 2011 wywaliło 10 błędów,których nie da sie skasować gdzie powinienem szukać przyczyny?w sterowniku lub przewodach do niego P.S. auto to a6 miedzy 98-06r? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bart3k Zgłoś #114 Napisano 28 Grudnia 2011 tak A6 2000r Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #115 Napisano 28 Grudnia 2011 tak A6 2000r http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/65535 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bart3k Zgłoś #116 Napisano 28 Grudnia 2011 http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/65535 wielkie dzięki mielke Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KKS_FAN Zgłoś #117 Napisano 3 Lutego 2012 Witam, przepraszam że odgrzebuję temat, ale mam problem z następującymi błędami : 1) 19561 P3105 4C69 Elektrozawór powietrza dolotowego - zwarcie do masy, otwarty obwód > przewody, zawór. 2) 626 0272 Lampka kontrolna nagrzewania świec żarowych (K29) 3) 792 0318 Czujnik (włącznik) ciśnienia środka chłodzącego klimatyzacji jakie mogą być przyczyny i ewentualnie jak można je wyeliminować. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinrz7463 Zgłoś #118 Napisano 4 Lutego 2012 kod 00258 n88 005660 i 05661 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #119 Napisano 4 Lutego 2012 00258 http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/00258005660 http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/P161C/00566005661coś ze świecami żarowymi nie tak lub wiązką/przekaźnikiem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pit Zgłoś #120 Napisano 18 Kwietnia 2012 Wrzucę licząc na litość z waszej strony i chęć pomocy Od wczoraj auto szaleje - szarpie że łeb urywa i zapisuje non stop takie cuda : 17833 - EVAP Purge Valve (N80): Short to Ground P1425 - 35-10 - - - Intermittent 17955 - Boost Pressure Regulation Valve (N75): Short to Ground P1547 - 35-10 - - - Intermittent 17525 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating Circuit: B1 S2: Short to Ground P1117 - 35-10 - - - Intermittent 17843 - Secondary Air Pump Relay (J299): Short to Ground P1435 - 35-10 - - - Intermittent 17829 - Secondary Air Injection Solenoid Valve (N112): Short to Ground P1421 - 35-00 - - 17697 - Boost Pressure Control Valve (N249): Short to Ground P1289 - 35-00 - - 16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low P0102 - 35-00 - - 17522 - Oxygen (Lambda) Sensor: B1 S2: Internal Resistance too High P1114 - 35-00 - - 17524 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B1 S1: Open Circuit P1116 - 35-00 - - 17511 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B1 S1: Performance too Low P1103 - 35-00 - - 18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low P1602 - 35-10 - - - Intermittent Wygląda to (tak myślę) na jakiś wałek z elektryką, bo nie daje wiary aby wszystko nagle zdechło. Szukałem dziś po ciemku jakiś przepalonych bezpieczników, niestety ciemność przyjacielem nie jest. Poszukiwania nadal będe prowadził jutro ale może ktoś z was ma inny pomysł na powyższe problemy ? Auto potwornie szarpie, temperatura szaleje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach