Skocz do zawartości

kylder

  • Liczba zawartości

    14
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O kylder

  • Urodziny 19.07.1979

Informacje osobiste

  • Imię
    Artur
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    PL

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2003
  1. Dzięki za info. Homologacja E4 RL+A, więc jest również na postojowe. Czy wyjęcie postojówek jest konieczne? PS: Ciekawy wątek: http://mb201-124.eu/topic/26566-wszystko-o-swiatlach-homologacje-przepisy-wiedza-w-pigulce/
  2. Witam, odświeżę temat. Zakupiłem NSSC 507HP. W tym modelu istnieją dwa sposoby podłączenia ledów (są 2 kabelki - żółty i brązowy, z których wybiera się 1 i podpina pod postojówkę), i tak: 1) wybierając i podpinając żółty ledy gasną przy włączeniu świateł postojowych... nic dodać, nic ująć; 2) kabelek brązowy - ledy nie gasną lecz przygaszają się do 30%... i tu nasuwa się pytanie: czy taka opcja jest "w zgodzie" z przepisami? Pytam, bo właśnie tak (opcja 2) zamierzam podłączyć swoje ledy. Co sądzicie?
  3. Dzięki za numery. Do chłodnicy już doszedłem. Teraz mnie nurtuje czy mogę wstawić grubszą, 32-34mm (Nissens, NRF) zamiast 24mm... :umm
  4. wszystko było opisane w poście nr 15 :halo
  5. Witam, proszę o nry amortyzatorów oraz chłodnicy do WVWZZZ3BZ4E... Dzięki
  6. kolega mielke miał na myśli chomika http://chomikuj.pl/ wpisz jego nick w wyszukiwarkę :dobrze
  7. Eh... problem powrócił jak zły sen (i dziś znów nie zapalił)... Chciałoby się powiedzieć - czarne piątki ;P Szybka "interwencja" i wyjęcie termostatu z filtra paliwa nie przyniosła oczekiwanego rezultatu. Z kolei teraz nie ma tego ciśnienia paliwa w wężyku wylotowym. Idzie zgłupieć... Może to wina wody (coś z elektroniką/modułem)? Wczoraj padało, a tydzień temu (dzień przed pojawieniem się tego problemu) byłem na myjce... Już jestem bezradny... Edit: auto-scan ----------------------------------------------------------------------------------------- VCDS Version: Beta 812.4 Data version: 20090214 Chassis Type: 3B - VW Passat B5 Scan: 01 02 03 08 15 16 17 19 35 36 37 46 47 55 56 57 58 75 76 77 VIN: WVWZZZ3BZ4E125485 Mileage: 117170km/72806miles ------------------------------------------------------------------------------- Address 01: Engine Labels: 038-906-019-AVF.lbl Part No: 038 906 019 KD Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 4897 Coding: 00002 Shop #: WSC 05314 WVWZZZ3BZ4E125485 VWZ7Z0C8210213 No fault code found. Readiness: 0 0 1 1 1 ------------------------------------------------------------------------------- Address 03: ABS Brakes Labels: 4B0-614-517.lbl Part No: 4B0 614 517 G Component: ABS/ESP front 3428 Coding: 04255 Shop #: WSC 05311 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 08: Auto HVAC Labels: 3Bx-907-044.lbl Part No: 3B1 907 044 J Component: CLIMATRONIC B5GP 0006 Coding: 17000 Shop #: WSC 05311 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 15: Airbags Labels: 6Q0-909-605-VW5.lbl Part No: 1C0 909 605 C Component: 08 AIRBAG VW61 04 0003 Coding: 12344 Shop #: WSC 05311 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 17: Instruments Labels: 3B0-920-xx5-17.lbl Part No: 3B0 920 929 A Component: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V04 Coding: 05415 Shop #: WSC 00000 WVWZZZ3BZ4E125485 VWZ7Z0C8210213 1 Fault Found 00476 - Control Module for Fuel Pump (J538) 49-00 - No Communications ------------------------------------------------------------------------------- Address 19: CAN Gateway Labels: 6N0-909-901-19.lbl Part No: 6N0 909 901 Component: Gateway K<->CAN 0001 Coding: 00006 Shop #: WSC 05311 2 Faults Found 00476 - Control Module for Fuel Pump (J538) 49-00 - No Communications 00463 - Control Module for Digital Sound Package (J525) 49-00 - No Communications ------------------------------------------------------------------------------- Address 46: Central Conv. Labels: 1C0-959-799.lbl Part No: 1C0 959 799 B Component: 6T Komfortgerát HLO 0003 Coding: 00258 Shop #: WSC 05311 Part No: 1C2959802 Component: 6T Tőrsteuer.FS KLO 0202 Part No: 1C2959801 Component: 6T Tőrsteuer.BF KLO 0202 Part No: 1C0959811 Component: 6T Tőrsteuer.HL KLO 0202 Part No: 1C0959812 Component: 6T Tőrsteuer.HR KLO 0202 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 56: Radio Labels: 1J0-035-18x-56.lbl Part No: 1J0 035 186 D Component: RADIO SON 0004 Coding: 04403 Shop #: WSC 05311 No fault code found. End ---------------------------------------------------------------------
  8. Widzę, że masz tę samą scrackowaną instalkę, więc nie sądzę, by to coś dało...
  9. Heh... tego również próbowałem wcześniej...
  10. Witam, Zakupiłem kolejny kabel KKL, już drugi, bo z pierwszym nic nie szło zrobić. Tutaj wszystkie sterowniki bez problemu się poinstalowały (com3). Mimo to po podpięciu do samochodu mam komunikat o zbyt dużej ilości błędów komunikacyjnych: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f7cfd18698e20fd7.html Niby nic nowego na tym forum ale próbowałem zmieniać port (com1), a nawet obniżyłem latency do 3 (!) - bez skutku - nie jestem w stanie pracować z programem. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0e3c450ea4f90fb3.html Proszę o pomoc. Co jeszcze można zrobić w tym przypadku?
  11. Hej, Usterka prawdopodobnie usunięta. Prawdopodobnie, gdyż pewności nie ma. Paliwo było podawane, przy okazji filtr paliwa został wymieniony. Zaciekawiło nas wysokie ciśnienie w układzie po zalaniu filtra (po ponownym zdjęciu przewodu paliwa wychodzącego; komorę silnika obryzgaliśmy parokrotnie!). Wyglądało to tak, jakby paliwo nie mogło swobodnie wracać... (a może to ciśnienie właśnie takie ma być?). I tu został zastosowany mały trick - termostat (?) http://www.intercars.com.pl/dynamic/uni/ws_show_pic.php?ax=F&towkod=302114303414&pic=0&moto=0 został wyjęty z filtra i po paru rozruchach silnik zaskoczył. Czyżby był zapchany w środku...? Został wymieniony na inny, a silnik pracuje jak dawniej :dobrze Dzięki za chęć pomocy. Pzdr
  12. Witam, Piszę, bo mój pasek zawiódł mnie po raz pierwszy, odkąd go posiadam (blisko 4 lata) i odmówił posłuszeństwa ;/ Jednego dnia jeszcze normalnie jeździłem, drugiego, ku mojemu zdumieniu, już nie zapalił. Podpięty pod VCDS (po wykasowaniu błędów) wskazuje 1 błąd, a mianowicie: 1 Fault Found: 00476 - Control Module for Fuel Pump (J538) 49-00 - No Communications Bezpieczniki i przekaźniki posprawdzane. Przy włączanym zapłonie wyraźnie słychać "podanie" paliwa. Samochód nie pali - jak zaklęty... I tu moja prośba o pomoc. Czy ktoś wie, jak usunąć usterkę? Czego szukać? Jakieś pomysły? PS: Znalazłem 3 inne linki z tym problemem ale nie ma tam wyraźnego rozwiązania http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=92929&highlight=00476 (podobnie jak u mnie) http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=21324&highlight=J538 http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=46564&highlight=00476
  13. heh... z kablem otrzymałem oczywiście sterowniki, ale że nie dały zamierzonego efektu, to zainstalowałem CDM20802 WHQL Certified http://www.ftdichip.com/Drivers/VCP.htm (wiersz polecenia - installed), też nie pomogło; win7 widzi "unknown device" i przy próbie aktualizacji sterownika stwierdza, że oprogramowanie dla tego sterownika jest aktualne; win xp nawet już nie podejmuje tematu i nie widzi kabla wcale... ;/ co jeszcze można zrobić w tej sytuacji?
  14. hej, ja próbowałem vaga 311.2n i vcds-lite i nic; posiadam kabel kkl-usb, a w programach są jedynie łącza com1-4; czy oba programy są mimo to w stanie działać przez usb tworząc wirtualny port com? gdy odpalam któryś z nich, żaden nie wskazuje połączenia (port com inaccesible); w menadżerze urządzeń też nie widać śladu kabelka (sterowniki wgrane) nadmieniam, ze kabel (zapewne chinczyk) podłączony do samochodu świeci czy to jest wina kabla i należy go na nowo programować?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności