baliosia Zgłoś #21 Napisano 16 Listopada 2010 Witam! Ponawiam pytanie: Muszę kupić nowy przekaźnik świec żarowych i się zastanawiam czy nowy zamiennik czy używany oryginał? Dzięki za info Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
baliosia Zgłoś #22 Napisano 17 Listopada 2010 Witam! No i musiałem kupić nowy przekaźnik bo stary całkiem padł. Kupiłem zamiennik za 28zł i porażka. Kontrolka w ogóle nie gaśnie, dopiero po zapaleniu po jakiś 5-8 sek, a jak zapale od razu to grzeje jeszcze z 15-20sek... Będę szukał sprawnego oryginału. Może ktoś z was ma taki? Podaje nr. 191 911 261 C pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hammerbial Zgłoś #23 Napisano 18 Listopada 2010 odnośnie grzania to tak ma być ze po odpaleniu grzeje jeszcze przez jakiś czas ale ta kontrolka która sie świeci po odpaleniu to 'czeski film' nie wiem o co chodzi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
baliosia Zgłoś #24 Napisano 2 Grudnia 2010 Witam! Dałem rozrusznik do regeneracji no i jak na razie rewelka, pali od strzała, nieważne czy na dworze -10 czy -15 : ) pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ziutekF Zgłoś #25 Napisano 3 Grudnia 2010 Witam. Tak ma być, -25 też nie będzie temperaturą zaporową. Pozdrawiam- Józek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
baliosia Zgłoś #26 Napisano 2 Stycznia 2011 Witam! Problem wrócił jak bumerang... przechwalone... Jak auto postoi ze 2 dni to trzeba długo kręcić żeby zapalić. O dziwo jak były duże mrozy to zaskakiwał za 1 razem. Nadmienię że mam nowy aku, nowe świece żarowe, przekaźnik (zamiennik) i zregenerowany rozrusznik... Podejrzewam że problem leży chyba w pompie... No chyba że to taki drobiazg jak uszkodzony zaworek na filtrze paliwa (i cofa paliwo)... Raczej podejrzewam że cofa się paliwo, po długim kręceniu jak już zapalę to tylko przez chwilę trochę białego dymu (ale zimą to normalne), jak by wtryski lały to by chyba był czarny dym... no chyba że się mylę. Proszę o jakąś poradę... choć prawdopodobnie trzeba będzie podjechać do kogoś kto ustawi kąt wtrysku na pompie, bo może to to... P.S. Jak już zapalę i nawet od razu zgaszę to z następnym zapaleniem nie ma najmniejszych problemów, tak samo jak są nieduże przerwy w jeździe (tak do 8-9h) pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
baliosia Zgłoś #27 Napisano 3 Stycznia 2011 Witam! Dzisiaj znowu miałem ten problem. Zauważyłem też że po zapaleniu jeśli wyłączę przyśpieszacz kąta wtrysku to strasznie trzęsie silnikiem (jakby nie palił na wszystkie gary) dopiero jak się trochę nagrzeje to jest ok. Pompa? pozdrawiam ---------- Post added at 06:36 ---------- Previous post was at 06:30 ---------- Witam! Dzisiaj znowu miałem ten problem. Zauważyłem też że po zapaleniu jeśli wyłączę przyśpieszacz kąta wtrysku to strasznie trzęsie silnikiem (jakby nie palił na wszystkie gary) dopiero jak się trochę nagrzeje to jest ok. Pompa? pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
baliosia Zgłoś #28 Napisano 4 Stycznia 2011 Witam ponownie! Wymieniłem wczoraj zaworek przy filtrze paliwa, niby lepiej... Być może układ się zapowietrza, w wężykach powrotu widać powietrze... jak się odpowietrza układ? Byłem dzisiaj u jednego mechanika od diesli, umówić się na sprawdzenie i ustawienie pompy. Wcześniej byłem u innego i twierdził że trzeba wtryskiwacze posprawdzać... i każdy co innego mówi... Dzięki za jakiekolwiek sugestie. pozdro ---------- Post added at 14:54 ---------- Previous post was at 14:18 ---------- ...pytanie retoryczne, zamontowałem zaworek zgodnie ze strzałką - kierunkiem przepływu paliwa, czyli strzałką do tyłu auta.. Mam nadzieje że ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrek.sz7 Zgłoś #29 Napisano 4 Stycznia 2011 Zauważyłem też że po zapaleniu...to strasznie trzęsie silnikiem (jakby nie palił na wszystkie gary) dopiero jak się trochę nagrzeje to jest ok. u mnie jest podobnie, tylko ze mam 1Z. jak odpalam na zimnym to trzęsie silnikiem, przy tym dymi na niebiesko i jak złapie temp czyli po kilku min to już dobrze chodzi, nie wiem czego się czepić już (świece nowe beru, wtryski sprawdzał mechanik, w przewodach paliwowych nie ma powietrza) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #30 Napisano 4 Stycznia 2011 u mnie jest podobnie, tylko ze mam 1Z. jak odpalam na zimnym to trzęsie silnikiem, przy tym dymi na niebiesko i jak złapie temp czyli po kilku min to już dobrze chodzi, nie wiem czego się czepić już (świece nowe beru, wtryski sprawdzał mechanik, w przewodach paliwowych nie ma powietrza) a nie pali oleju Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
baliosia Zgłoś #31 Napisano 4 Stycznia 2011 Witam! Sorry ale co ma piernik do wiatraka... poza tym jakby brał olej to dym byłby czarny (Mój bierze 1L na 12tys.km, a olej zmieniam co 7tys. Problem leży albo po stronie wtrysków (kolega wyżej pisze że to już sprawdzał) albo pompy. Pompę pojadę sprawdzić u mechanika w piątek. pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maniusz Zgłoś #32 Napisano 4 Stycznia 2011 (edytowane) Witam ponownie! Wymieniłem wczoraj zaworek przy filtrze paliwa, niby lepiej... Być może układ się zapowietrza, w wężykach powrotu widać powietrze... jak się odpowietrza układ? Byłem dzisiaj u jednego mechanika od diesli, umówić się na sprawdzenie i ustawienie pompy. Wcześniej byłem u innego i twierdził że trzeba wtryskiwacze posprawdzać... i każdy co innego mówi... Dzięki za jakiekolwiek sugestie. pozdro ---------- Post added at 14:54 ---------- Previous post was at 14:18 ---------- ...pytanie retoryczne, zamontowałem zaworek zgodnie ze strzałką - kierunkiem przepływu paliwa, czyli strzałką do tyłu auta.. Mam nadzieje że ok Miałem to samo. Do wymiany wężyki przelewowe i wszystkie gumowe połączenia w wężach paliwowych (mogą wydawać się ok ale mają takie malutkie dziurki i pęknięcia) oraz ten plastik na filtrze, trzeba też zamontować nowe opaski zaciskowe jeśli stare masz oryginalne. Jeśli nie kopci na czarno po przygazowaniu to wtryski są ok co do filtra to strzałki pokazują kierunek przepływu paliwa (z baku do pompy) Edytowane 4 Stycznia 2011 przez maniusz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
spiczi Zgłoś #33 Napisano 4 Stycznia 2011 (edytowane) Kolego z 1,9td zerknij jeszcze na koło pasowe wału czy sie nie giba. poza tym jakby brał olej to dym byłby czarny jak bierze olej to będzie kopciło na niebiesko, a czarne spaliny to od nie pełnego spalania paliwa (za duża dawka/małe doładowanie). Edytowane 4 Stycznia 2011 przez spiczi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
baliosia Zgłoś #34 Napisano 4 Stycznia 2011 "Miałem to samo. Do wymiany wężyki przelewowe i wszystkie gumowe połączenia w wężach paliwowych..." Witam! Filtr paliwa mam nowy (2 miesiące temu założyłem Manna), wężyki zmieniałem rok temu, ale nie jest to duży koszt to kupię nowe. Przy okazji nie wiecie czy kupuje się je z metra? ... czyli zaworek zamontowany poprawnie pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maniusz Zgłoś #35 Napisano 4 Stycznia 2011 (edytowane) tak na metry, tani coś ok 6-8zł za metr. (oryginał w ASO 50zł za komplecik) Trzeba tylko uważać na niedoruby, muszą wchodzić bardzo ciasno sprawdź jeszcze gumowe połączenia plastikowych przewodów paliwowych pomiędzy filtrem a pompą a co do telepania silnikiem, podstawa to dobre świece. też to przerabiałem tylko na dworze było -15 i nie chciało mi się grzebać, chmurka jasnego dymu była że cho cho. Później okazało się że 2 świece były spalone. po tych wszystkich zabiegach w tym roku odpalanie przy -15 z półobrotu Edytowane 4 Stycznia 2011 przez maniusz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gibaj Zgłoś #36 Napisano 5 Stycznia 2011 z rana jak go odpalisz to zobacz czy nie masz powietrza w przewodach paliwowych albo kup gruszkę i wepnij ją w przewód paliwowy i tą pompką szybko zobaczysz gdzie ci łapie powietrze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wleusz Zgłoś #37 Napisano 5 Stycznia 2011 Zdecydowanie używany, ale oryginał.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
baliosia Zgłoś #38 Napisano 6 Stycznia 2011 Na razie z mechanikiem się wstrzymam, sprawdziłem i jest powietrze w przewodach od filtra do pompy. zastanawiam się jak je usunąć, znajomy radził podgrzać filtr (mówił że mogła ewentualnie woda zamarznąć i stąd zapowietrzanie) Może jakieś inne sugestie? (Jak pisałem wcześniej świece nowe NGK, nowy aku, i reg rozrusznik) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciyk Zgłoś #39 Napisano 6 Stycznia 2011 Masz gdzieś nieszczelność i łapie Ci powietrze, miałem to samo. Wymieniłem wszystkie połączenia gumowe między przewodami, od pompy do filtra, dalej od filtra do przewodów do baku i przy samym baku, wszystko to nie pomogło. Pomogła dopiero zmiana filtra na taki bez podgrzewacza. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jasiu23 Zgłoś #40 Napisano 6 Stycznia 2011 Wymiana filtra paliwa na taki bez podgrzewacza załatwi sprawę.Układ nie będzie się zapowietrzał. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach