hammerbial
-
Liczba zawartości
57 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O hammerbial
- Urodziny 13.11.1986
Informacje osobiste
-
Imię
Emil
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Białystok
Samochód
-
Silnik
B4 1.9 TDI 90KM (1Z)
-
Rok produkcji
1995
-
Ciśnienie uleju 1.8 t AWT migajaca kontrolka
hammerbial odpowiedział hammerbial → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Witam. Wczoraj ciśnienie sprawdzone. Na wolnych po odpaleniu w temacie ok 6 stopni 5 tam. Jak mocno nagrałem spadło do 2.2. Winny był czujnik, (tak jak sugerowaliscie),dzięki za zainteresowanie. -
Ciśnienie uleju 1.8 t AWT migajaca kontrolka
hammerbial odpowiedział hammerbial → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Na forum nie znalazłem postu z podobnym przypadkiem. Jest sporo o ciśnieniu oleju, zatykajacych sie ssmokach zacierajacychh sie panewkach itd. W mojej ocenie jhest to problem elektryczny bo cisnienie zapala sie z czujnikiem podłaczonym i odłączonym.(poprzedni silnik sie zatarł na 3 korbowodzie a kontorlka ciśnienia sie nie zapaliła). -
Witam serdecznie podczas ostatniej jazydy passacikiem 1.8t awt przy przekroczeniu pewnej wartosci obrotow zapalila sie kontrolka ciśnienia oleju, zjechałem na bok zgasiłęm odpalam i nic sie nie pali, posprawdzalem połaczenia ok. Dzis miałem zmienic termostat i chciałęm podjechac na wies i to zrobic a tu po przejechaniu ok 3 kilometrów znów ten sam problem, na wolnych ok dodam gazu ok 2 -3 tysiecy i sie pali. Przy odłaczonym czujniku( wypięta kostaka ) problem jest taki sam. W posniedzialek mam zamiar zmierzyc ciśnienie oleju samochod został na stacji benzynowej, bałem sie dalej jechac pomimo ze pracowal normalnie cicho. Macie pomysł co sie mogło stać??
-
VIN decoder (wyłącznie VW, Audi, Seat, Skoda) - bez historii i przebiegów
hammerbial odpowiedział netadmin_47 → na temat → Dokumentacje, opisy
jeśli da rade to też bym prosił wvwzzz3azte073031 -
1Z po szybkim dodaniu gazu zaczyna źle pracować
hammerbial odpowiedział mateuszhg → na temat → Silnik, skrzynia biegów
sprawdź n75 zaworek u mnie kiedyś tak było, po konkretniejszym przegazowaniu pracował jakby na 3 cylindrach. -
Dogrzewanie silnika czyli webasto dla ubogich...
hammerbial odpowiedział cervandes → na temat → Klimatyzacja, ogrzewanie
nie wiem jak w b3 ale wiem ze w tdi zarówno w 1z jak afn występowały te grzałki w assacie B4. Jeśli króciec jest taki sam jak w tdi to podejdzie. -
kiera pasuje od b4. Zakładaj ta kierownice z poduszka i nic nie podlaczaj:) pirotechniczne pasy sterownik masa kabli.... po co ci to
-
Trzęsie autem podczas przyspieszania!!!!!!
hammerbial odpowiedział miras85 → na temat → Silnik, skrzynia biegów
ja bym stawiał na przegób od strony pasażera. U mnie było podobnie i był moment kiedy po puszczeniu i ponownym przyśpieszeniu było ok, zmienilem przegob i gitara gra:) -
1z + dynamiczna jazda w mieście + korki około 7 litrów czasem ponad, trasa to ok 5l przy prędkosći ok 120km/h
-
Wariowanie wskaźników licznika elektronicznego passat b4 tdi
hammerbial odpowiedział krzysiekL24 → na temat → Elektryka, oświetlenie
Miałem podobnie jak kolega radek231 tylko u mnie przerwane były od alternatora, wstecznego i jeszcze jakieś, zegarom skali brakowało:) Po zlutowaniu wszstko gra. -
zmień korek zbiorniczka wyrównawczego, zapewne ukległ zniszczeniu i nie tzyma ciśnienia.
-
Alternator, raz ładuje, a raz nie
hammerbial odpowiedział undefinedman → na temat → Elektryka, oświetlenie
czyli 'komutator' w alternatorze to pierścień slizgowy, dziękuje za informacje. Ja w swoim alternatorze valeo 90a zmieniałem szczotki i pierścienia ślizgowego troche zabawy jest no i niezbedna tokarka, objawy były takie j.w. nie ładował a dopiero po 2000tys obrotów działał, po wymianie tego pierścienia i szczotek 14,3 ładowanie. -
Alternator, raz ładuje, a raz nie
hammerbial odpowiedział undefinedman → na temat → Elektryka, oświetlenie
kolego a wytłumacz mi z czym stykają sie szczotki jeśli nie z komutatorem? moze bezpośrednio na osi wirnika? -
Alternator, raz ładuje, a raz nie
hammerbial odpowiedział undefinedman → na temat → Elektryka, oświetlenie
wszyscy piszą ze to szczotki albo wzbudzenie, a moze juz komutator sie skonczył nikt nie pomyslał? -
Panowie kazy tdi w b4 nie łapie temperatury zimą ja w swoim juz zmieniłem 3 termostaty bo sie denerwowałem ze nie grzeje... dzis cały dzien na mieście (zasłonięta chłodnica kartonem) i co porawda załapałem 90 stopni ale na postoju przy ogrzewaniu ustawionym na 3 i hi temperatura spadała temp do 70-80. Dodam ze rura wychodząca z chłodnicy zimna. w starym aaz robiac zima 5km temperature juz trzymał i w środku jak w uchu i nic nie trzeba było zasłaniac.