Skocz do zawartości

hammerbial

  • Liczba zawartości

    57
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O hammerbial

  • Urodziny 13.11.1986

Informacje osobiste

  • Imię
    Emil
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Białystok

Samochód

  • Silnik
    B4 1.9 TDI 90KM (1Z)
  • Rok produkcji
    1995
  1. Witam. Wczoraj ciśnienie sprawdzone. Na wolnych po odpaleniu w temacie ok 6 stopni 5 tam. Jak mocno nagrałem spadło do 2.2. Winny był czujnik, (tak jak sugerowaliscie),dzięki za zainteresowanie.
  2. Na forum nie znalazłem postu z podobnym przypadkiem. Jest sporo o ciśnieniu oleju, zatykajacych sie ssmokach zacierajacychh sie panewkach itd. W mojej ocenie jhest to problem elektryczny bo cisnienie zapala sie z czujnikiem podłaczonym i odłączonym.(poprzedni silnik sie zatarł na 3 korbowodzie a kontorlka ciśnienia sie nie zapaliła).
  3. Witam serdecznie podczas ostatniej jazydy passacikiem 1.8t awt przy przekroczeniu pewnej wartosci obrotow zapalila sie kontrolka ciśnienia oleju, zjechałem na bok zgasiłęm odpalam i nic sie nie pali, posprawdzalem połaczenia ok. Dzis miałem zmienic termostat i chciałęm podjechac na wies i to zrobic a tu po przejechaniu ok 3 kilometrów znów ten sam problem, na wolnych ok dodam gazu ok 2 -3 tysiecy i sie pali. Przy odłaczonym czujniku( wypięta kostaka ) problem jest taki sam. W posniedzialek mam zamiar zmierzyc ciśnienie oleju samochod został na stacji benzynowej, bałem sie dalej jechac pomimo ze pracowal normalnie cicho. Macie pomysł co sie mogło stać??
  4. sprawdź n75 zaworek u mnie kiedyś tak było, po konkretniejszym przegazowaniu pracował jakby na 3 cylindrach.
  5. nie wiem jak w b3 ale wiem ze w tdi zarówno w 1z jak afn występowały te grzałki w assacie B4. Jeśli króciec jest taki sam jak w tdi to podejdzie.
  6. kiera pasuje od b4. Zakładaj ta kierownice z poduszka i nic nie podlaczaj:) pirotechniczne pasy sterownik masa kabli.... po co ci to
  7. ja bym stawiał na przegób od strony pasażera. U mnie było podobnie i był moment kiedy po puszczeniu i ponownym przyśpieszeniu było ok, zmienilem przegob i gitara gra:)
  8. 1z + dynamiczna jazda w mieście + korki około 7 litrów czasem ponad, trasa to ok 5l przy prędkosći ok 120km/h
  9. Miałem podobnie jak kolega radek231 tylko u mnie przerwane były od alternatora, wstecznego i jeszcze jakieś, zegarom skali brakowało:) Po zlutowaniu wszstko gra.
  10. zmień korek zbiorniczka wyrównawczego, zapewne ukległ zniszczeniu i nie tzyma ciśnienia.
  11. czyli 'komutator' w alternatorze to pierścień slizgowy, dziękuje za informacje. Ja w swoim alternatorze valeo 90a zmieniałem szczotki i pierścienia ślizgowego troche zabawy jest no i niezbedna tokarka, objawy były takie j.w. nie ładował a dopiero po 2000tys obrotów działał, po wymianie tego pierścienia i szczotek 14,3 ładowanie.
  12. kolego a wytłumacz mi z czym stykają sie szczotki jeśli nie z komutatorem? moze bezpośrednio na osi wirnika?
  13. wszyscy piszą ze to szczotki albo wzbudzenie, a moze juz komutator sie skonczył nikt nie pomyslał?
  14. Panowie kazy tdi w b4 nie łapie temperatury zimą ja w swoim juz zmieniłem 3 termostaty bo sie denerwowałem ze nie grzeje... dzis cały dzien na mieście (zasłonięta chłodnica kartonem) i co porawda załapałem 90 stopni ale na postoju przy ogrzewaniu ustawionym na 3 i hi temperatura spadała temp do 70-80. Dodam ze rura wychodząca z chłodnicy zimna. w starym aaz robiac zima 5km temperature juz trzymał i w środku jak w uchu i nic nie trzeba było zasłaniac.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności