maciyk
-
Liczba zawartości
64 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O maciyk
- Urodziny 11.09.1981
Informacje osobiste
-
Imię
Maciej
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Brzegi
Samochód
-
Generacja
B4
-
Silnik
B4 1.9 TD 75KM (AAZ)
-
Rok produkcji
1995
-
poczytaj tu http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=35&t=284987&start=28
-
To jest jakiś siłownik bimetalowy i on nie powoduje zmiany kąta wtrysku, podnosi tylko obroty na zimnym silniku. Kątem wtrysku w tej pompie steruje N108 jak w TDI. Taką pompę do się podpiąć pod VAG.
-
może Ci pomoże
-
B4, 1.9TD - trwałość sprzegła
maciyk odpowiedział franek4always → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Wie ktoś czy do AAZ podeszłoby sprzęgło od 1Z? -
prędkościomierz na linkę, padł mi tylko obrotomierz a reszta działa, do benzyny jest dość dużo liczników a do TD jakoś niewiele
-
czy w passacie B4 będzie działał licznik z passata B3 lub transportera T4, z wyglądu są chyba takie same
-
wie ktoś może skąd ten sterownik bierze informację o obrotach silnika? wyskakuje mi jeszcze błąd 01168-idle speed boost valve(N177) - który to jest zawór, czy to jest ten siłownik z bimetalem?
-
najlepiej całkiem wytnij
-
jak jest ciepły to nie grzeje ale jak jest zimny to grzeje zawsze
-
takie rzeczy to w TDI, AAZ-ety grzeją świece nawet w lecie
-
Ja sobie tego nie wymyśliłem. VW wkładał różne rzeczy do tego silnika, pompę pół elektroniczną, automatyczny przyśpieszacz kąta wtrysku, grzanie świec po otwarciu drzwi gdy silnik jest zimny. Potwierdzone jest to również na forum golfa.
-
Przyjrzyj się dobrze manetkom, u mnie robiła zwarcie manetka od wycieraczek
-
w AAZ świece zaczynają grzać po otwarciu drzwi kierowcy, zanim wsiądziesz za kierownicę i przekręcisz kluczyk świece zdążą się już zagrzać
-
Koniecznie sprawdzić czy nie ścięło klina na wale i rozrząd się nie przestawił
-
hemik, a widziałeś kiedyś numery na pompie, wyglądają tak