Skocz do zawartości

franek4always

  • Liczba zawartości

    29
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O franek4always

  • Urodziny 05.08.1970

Informacje osobiste

  • Imię
    Jacek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Pabianice

Samochód

  • Silnik
    B4 1.9 TD 75KM (AAZ)
  • Rok produkcji
    1994
  1. Pokazywał mi je, nie zabierałem tego z sobą Można to sprawdzić bez kanału? Czy jest duży problem z wymianą tego łożyska? Czy można z tym żyć i co grozi jazdą z takim rozklekotanym łożyskiem?
  2. Biegi wchodzą idealnie, nie ma z tym problemu Ogólnie w samej skrzyni był tylko olej zmieniany, pytanie jak udowodnić, że to jego błąd?
  3. Hałas jest na każdym biegu (włącznie z jałowym), zanika jak wciskam sprzęgło, jak puszczam wraca.
  4. No jestem po wymianie sprzęgła, ale daleko mi do szczęśliwości Szarpanie ustało, ale pojawił się nowy problem. Teraz pojawił się niemiły hałas w skrzyni. Mechanik co wymieniał sprzęgło twierdzi, że jest to problem łożyska wałka sprzęgłowego. Wcześniej tego nie było, problem pojawił się po wymianie sprzęgła i oleju w skrzyni - pytanie czy łożysko to mogło zostać uszkodzone przez nieumiejętną wymianę sprzęgła? Czy jest duży problem z wymianą takiego łożyska? Czy można z tym żyć i co grozi jazdą z takim rozklekotanym łożyskiem?
  5. Jakie miałeś objawy przy tym uszkodzonym docisku? Z wątku na temat wytrzymałości sprzęgła, zrobił się OT na temat jego wymiany Czy nikt nie jest w stanie odpowiedzieć mi jaka jest wytrzymałość sprzęgła przy normalnym użytkowaniu?
  6. O widzę, że kolega z Radomska U Jaguścika chcą 800 zł za całość - tylko nie wiem jakiej firmy.
  7. Katalizatora nie mam już od jakiś 5 lat, więc to nie to Jak wymieniłeś sprzęgło problem nie ustał? Koszt wymiany to OK. 800 zł - więc jest się nad czym zastanawiać
  8. Witam, mam pytanko odnośnie wytrzymałości sprzęgła w tym silniku. Zdaję sobie sprawę, że na jego trwałość wpływa wiele czynników, ale czy producenci podają szacowany przebieg jaki powinno wytrzymać? Na I i III trzecim biegu odczuwam szarpania przy zmianie biegów - szczególnie dające o sobie znać przy zimnym silniku. Przeguby i poduszki są OK. Układ paliwowy też jest OK, pompa wtryskowa po regeneracji, wtryskiwacze też są OK - paliwo staram się lać dobre. Szarpania odczuwalne głównie przy ruszaniu i redukcji z |V na III przy puszczaniu sprzęgła. Na liczniku jest przebieg 260 tys. (nie sądzę aby był prawdziwy), ja tym autem zrobiłem jakieś 130 tys.
  9. dzięki wszystkim za odpowiedzi, a pamięta ktoś z was może jaka jest tam żarówka?
  10. Łatwo powiedzieć namacalnie Znalazłem na forum schemat reflektora z etki: link Czy jak zlokalizuję i pociągnę kabelek 5 to żarówka razem z nim wyjdzie?
  11. Witam, podepnę się pod wątek. Mam 3BG ze zwykłymi żarówkami i przepaliło mi się postojowe światło prawe-przednie. Pozdejmowałem plastikowe osłony wlotowe do filtra, dodatkowo zdjąłem taką plastikową osłonę z reflektora i zaczeły się schody. Nie widzę w ogóle tej żarówki. Czy ktoś mógłby mi jak dalej się do tego zabrać?
  12. Dzięki za podpowiedzi, wymieniłem termostat i czujnik i wszystko gra
  13. Witam, przeczytałem kilkanaście wątków dot. temperatury cieczy chłodzącej i czujników G2/G62, ale nie znalazłem odpowiedzi na moje pytania i w głowie mam już tylko mątlik. W związku z powyższym pozwalam sobie je zadać: 1.Czujnik jest podwójny i w jednej obudowie, czy to znaczy że temperatura mierzona przez każdy z nich jest mierzona w tym samym miejscu? 2.Jeśli tak to w jakim celu czujnik ten jest podwojony? 3.Czy temperatura pokazywana przez wskaźnik na desce jest wynikiem pomiarów tego czujnika? Miałem wymieniony czujnik i termostat jakieś pół roku temu. W tej chwili temperatura na wskaźniku i wskazywana poprzez VAG'a nie przekracza 80 stopni, dodatkowo jest klilka stopni różnicy między odczytami w grupach Instruments i Engine. Zauważyłem też, że górna rura przy chłodnicy robi się ciepła po przekroczeniu około 70 stopni. Czy to może oznaczać, że zarówno termostat jak i czujnik są znowu do wymiany?
  14. A masz może fotkę z takiej operacji chirurgicznej?
  15. Dzięki za podpowiedź, ale to nie to. Przyjrzałem się uważniej pompie podciśnieniowej, pod nią kupa oleju. Poruszałem ręką i pompa się ruszała. Dokręciłem śrubę mocującą i problem zniknął. Pytanie tylko czy to możliwe, żeby się śruba sam odkręciła?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności