Skocz do zawartości

l007

  • Liczba zawartości

    58
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O l007

  • Urodziny 09.06.1987

Informacje osobiste

  • Imię
    l007
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    bialystok

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    B5(3BG) 2.0 115KM (AZM)
  • Rok produkcji
    2003

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Jetta 2.0 mk4 2003r Mam blad 1116, to jest heater open circuit. Sensory o2 wymienialem doslownie kilka miesiecy temu. Probuje pozbyc sie tego bledu, ponaprawiac - wiec poki co takie kroki poczynilem: 1. sensor upstream - rozpialem wtyczke, impedancji na heater-rze sensora nie ma w ogole, czyli spalony lub przerwa na kablu? 2. wtyczke tego samego sensora ale idaca do komputera pomierzylem - gdzies przeczytalem ze ma byc 12v - jest tylko 4,8 - jakby byla przerwa to by w ogole nie bylo pradu, wiec ecu zle podaje? 3. sprawdzilem na wszelki wypadek downstream, impedancja heatera sensora 11ohm, napiecie na sensor 3,5 ( zamiast 12) co moge zrobic? - poki co nie chce wymieniac sensorow bo mysle ze probleem lezy gdzie indziej. Dziekuje za pomoc
  2. Czesc, dziala juz selektywne, probowalem roznych metod, jedna zadzialala tzn odlaczylem akumulator na jakis czas, zakodowalem na 258 iteraz wszystko jest jak powinno byc, dziwne ale dziala (widac jakiess bledy sie pokasowaly podczas braku pradu ktorych vag nie widzial) pozdrawiam
  3. Tak moj jest z literka C ; wiesz ja mysle ze u mnie powinno byc 258 i normalnie sterowanie selektywne, tylko cos moze sie zepsulo, wiec poki co mam 259 na wszystkie drzwi, ok dzieki w kazdym razie, micjanic, z manualem to chyba problemu nie ma, poszukaj po chomikach , ja chyba z ktoregos sciagnalem, pzdr
  4. ok dzięki za odp, w kazdym razie jezeli chodzi o blokowanie przy 15mph/h to u mnie to dziala wiec mam inny modul niz Ty, musze chyba jeszcze poszukac, chyba ze ktosinny by cos jeszcze podpowiedzial... pzdr
  5. Dzieki, faktycznie podlaczylem vaga dalem na 259 i wszystkie drzwi chodzą Zastanawia mnie tylko czy to bylo tak fabrycznie ze jedne drzwi sie otwierają - ale to chyba bez sensu Ale bez sensu tez jakby ktos sobie celowo tak przestawil.. hm W kazdym razie dzieki, ale musze jeszcze zapytac czy nie da sie zrobic jak wspomnialem wczesniej - tzn raz naciskasz to kierowcy sie otwieraja, dwa razy i wszystkie - bo chyba oryginalnie w tym aucie tak bylo. Zdaje sie ze w instrukcji jetty na poczatku kupna tez o tym czytalem Jak bedziesz mial czas to mi podpowiedz Pozdrawiam
  6. Aha i ewetualnie pytanie do pana dob12 napisales Chcialbym tylko zaznaczyc ze z pilota moge otworzyc drzwi kierowcy ale jak wejde do srodka to jednym przyciskiem na drzwiach moge otworzyc wszystkie wiec to co mi podpowiedziales tyczy tylko pilota ? Kiedys mialem passata to dzialalo tak ze jak raz nacisnalem na pilocie "otworz" to otwieralo drzwi kierrowcy, jak dwa razy to wszystkie, tu tak nie ma.. Dzieki pozdrawiam
  7. Tak, ale czlowiek z czasem dopiero sie takich rzeczy dowiaduje co do czego bo jak nie mam kabelka tylko czytam o nich no to jest taka czysta teoria i tak naprawde nic dalej nie wiem, a jak kupie i sam zobacze to dziala to nie dziala, wtedy wiadomo Ok to powiedzmi taka rzecz - kombinowalem vagiem z zegarem wiec co mi sie udalo to przestawic przebieg, potem go wrocilem Ale mam pewien problem - mysle ze to wina programu Po wejsciu (commander 1.4) w sterownik kombi (chyba 07) wybieram INSTRUMENTS i Read - zczytuje mi pamiec i przebieg Cale okienko zostaje zapelnione danymi (tak bylo na poczatku) Potem zmienilem przebieg, nastepnie go przywrocilem (ten stary) Teraz jak zczytam uzywajac Read To w okienku z danymi pojawia mi sie doslowie pare linijek danych. A wiec co tam bylo zawarte? - bo bez watpienia cos zginelo ale jak narazie wszystko dziala poppraawnie
  8. ok dzieki za podpowiedz, Czyli na stowe juz wiadomo ze po can nic nie zrobie.. Jak wspominalem, kabelki kupywaalem edukacyjnie aby nie tylko diagnozowac, ale i cos przestawic, moze kiedys zmienie licznik na fis itd. Do tego potrzebuje kabla programistycznego. Jednym slowem jakbym mial hex-can to i tak nic mi nie da bo jak wspomniales u mnie can jest tylko do komunikacji wewnetrznej.. Czy orientujeszsie co do licznika czy moge cos w swoim starym jeszcze zrobic, mam wrazenie ze on moze cos jeszcze wyswietlac (jest tam takie okienko z godzina a tam moglo by sie tez wyswietlac spalanie i inne sprawki) tylko czy to da sie powiedzmy po wymianie tej dzwigni wycieraczek na ta z przelacznikiem ten zegar do tego zmusic.. dob12 dziki za podpowiedz, bede probowal, moze sie uda Moje kombinacje z autem i pisanie na forum jest niestety nieraz co kilka dni gdyz jezdze w trasy ciezarowka. Sprobuje z tymi drzwiami za tydzien POzdrawiam
  9. OK to maam jeszcze pytanko. Gdzies kiedys natrafilem na strone na ktorej po zrobieniu diagnozy(zczytaniu kodow) oprocz tego ze bylo wyjasnienie dokladnie co jest nie tak - to rowniez byly podane najczestsze sposoby jak to naprawic - czy moze ktos zna taka strone To moj log na wszelki wypadek, jest kilka bledow, najbardziej mnie denerwuje ze z pilota nie moge otworzyc wszystkich drzwi tylko wylocznie kierowcy, cos musi byc nie tak VAG-COM Version: Release 409.1-US Address 01: Engine Controller: 06A 906 032 MD Component: 2.0l R4/2V G 4623 Coding: 00003 Shop #: WSC 00000 WVWSK61J53W198203 VWZ7Z0B5550994 1 Fault Found: 18613 - Performance Malfunction in Cooling System P2181 - 35-00 - - Readiness: 0000 1100 Control Module Part Number: 01M 927 733 MG Component and/or Version: AG4 Getriebe 01M 5020 Software Coding: 00000 Work Shop Code: WSC 00000 1 Fault Found: 00300 - Transmission Fluid Temp. Sensor (G93) 34-00 - No Elaboration Available ------------------------------------------------------------------------------- Skipping Address 15-Airbags ------------------------------------------------------------------------------- Address 17: Instruments Controller: 1J0 920 906 K Component: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V11 Coding: 07232 Shop #: WSC 02648 WVWSK61J53W198203 VWZ7Z0B5550994 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 19: CAN Gateway Controller: 6N0 909 901 Component: Gateway K<->CAN 0001 Coding: 00006 Shop #: WSC 01266 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 46: Central Conv. Controller: 1C0 959 799 C Component: 8A Komfortgerát HLO 0003 Coding: 00258 Shop #: WSC 01266 1 Fault Found: 00932 - Electric Window Motor: Drivers Side (V147) 62-10 - No or Incorrect Adjustment - Intermittent ------------------------------------------------------------------------------- Address 56: Radio Controller: 3B7 035 180 Component: Radio NP2 0012 Coding: 00031 Shop #: WSC 01266 2 Faults Found: 00856 - Radio Antenna 36-00 - Open Circuit 65535 - Internal Control Module Memory Error 00-10 - - - Intermittent Dzieki pozdrawi
  10. No wlasnie nie mam... Mam 3 kable ktore kupywalem po kolei - 409.1 ; commander 5.1, commander 1.4 Mysle ze teoretycznie prawie wszystko powinienem zrobic za pomoca tych kabli na moim autku wiec nie wiem czy jest sens kupywac czwarty.. Czy jest jakis inny sposob aby sie upewnic? Wydaje mi sie ze gdzies tak jakby "katalogowo " powinno byc ze auto mk4 od tego do tego modelu ma can a te od tego do tego nie ma. Albo moze za pomoca tych kabli moge coss zczytac..? Dzieki, pozdrawiam
  11. Witam, Mam kabelek 409.1 i nie ma zadnego problemu zeby sie z moim autem komunikowac Moje auto - Jetta 2003r 2.0 Station Wagon Doszukalem sie info na jednym z forum ze mam prawdopodobnie szyne Can. Kupilem Vag commander 5.1 - probowalem polaczyc sie na wszystkie posoby i nic. Pomyslalem ze moze kabelek jest zepsuty, Kupilem Commander 1.4 i po kkl dziala na Can nie moge uruchomic. Jak robie auto scan (oczywiscie po kkl) to mam taki sterownik - adress 19 Can getaway Czy to nie znaczy ze mam Can? Jak moge sie upewnic ze mam lub nie mam Can - musi dac sie to sprawdzic Dziekuje i pozdrawiam (nie mam polskiej czcionki)
  12. np sprawki takie jak odometer, chcę poprostu nauczyc się jak najwięcej o diagnostyce i umiec zrobic jak najwięcej poza tej jetce w tej galce od wycieraczek nie ma przełącznika góra dół aby móc zmieniac opcje jak spalanie itd, prawdopodobnie da się to zrobic.. ; ekranik na pulpicie mam w którym to się powinno wyświetlac ; więc chciałbym także to za pomocą kabelka zrobic.. - rozumiem że pewnie pare rzeczy będzie trzeba fizycznie wymienic. Co sądzisz o tym commanderze 5.1 z linka ? pozdrawiam
  13. Witam, Killka pytań Wyczytałem wcześniej że Vag commander jet bardziej programistyczny a VCDS Diagnostyczny. 1.Rozumiem że Vag commander przychodzi z programem Commander np 1.4 a jeśli kupuje VCDS np chinski to skąd wziąc program? 2. Kabel Vag Commander - są różne wersje - czyli im wyższa tym lepsza? - jesli tak to tu jest 5.1 http://www.ebay.com/itm/150684590846?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649#ht_2808wt_1163 a tu http://www.ebay.com/itm/320757815039?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649#ht_4528wt_1163 1.4 i jest on drozszy - dlaczego Czy jeden ma coś czego drugi nie ma (teoretycznie wyższy model powinien miec wszystko co poprzednik) 3.Co to za kabelek Dash http://www.ebay.com/itm/320717763478?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649#ht_3583wt_1163 4. Chcialbym zakupic tego 5.1 - czy warto? Posiadam Vw Jetta 2003, jak kabel wziąc żeby móc zmieniac również dane w ECU Przepraszam za niktóre może banalne pytania ale pytam czego nie wiem. Podrawiam i prosze o jakieś odp.
  14. robertno - tam "nic" takie pierdnięcie może... ? 300 na zegarze no pewno jeździc można ale jak ktoś wspomniał już pasek będzie się upominał o coraz więcej rzeczy.. Są ludzie którym 200tys to już jest auto wyeksploatowane, ja jestem zdania ze jak ma 200 i zadbany no to jeszcze można brac do 300 dojedździc i gonic. Jeśli ktoś kupuje z przebiegiem 300 i będzie bił do 400 - proszę bardzo, ale mimo wszystko wiąże się to z ryzykiem, zwłaszcza jak części zaczynają leciec jedna po drugiej ( nie dlatego że się psuje tylko z wyekspoatowania) Co do prawdziwości przebiegu to tak jak napisałem kilka postów wcześniej - samemu albo z kumatym kolegą wsiadac w pekaesa i leciec za granicę, jak ktoś będzie chciał napewno kupi niekręconego - niejednokrotnie już tak jeździłem pzdr
  15. hmm ja bym wolał dopłacic te kilka tysięcy i miec przebieg w okolocach 200 a nie powyżej 300
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności