toto_20 Zgłoś #441 Napisano 20 Stycznia 2012 Bez korka nie ma ciśnienia bo skąd miałoby być ale przy dodaniu gazu widać w zbiorniczku wyrównawczym zapierdzielające do góry bąble.. Szarpne się i kupię jutro ten korek, a nóż pomoże... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #442 Napisano 23 Stycznia 2012 Chlopaki, jaka macie temp na kan. 45 climatronica przed odpaleniem zimnego silnika i przy 0 badz nizszych temp zewn? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #443 Napisano 23 Stycznia 2012 Mariusz przy temp. zew. ok 0*C mam 4*C na klimie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtekmax Zgłoś #444 Napisano 23 Stycznia 2012 (edytowane) U mnie za oknem 5 w plusie na climatronicu 10 stopni za oknem -8 na climatronicu -10 czyli się mniej więcej pokrywa. Edytowane 30 Stycznia 2012 przez wojtekmax dodano nowe wiadomości Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lancer83 Zgłoś #445 Napisano 23 Stycznia 2012 Chlopaki, jaka macie temp na kan. 45 climatronica przed odpaleniem zimnego silnika i przy 0 badz nizszych temp zewn? Ja na kanale 45 w climatronicu rano mam zawsze 30. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #446 Napisano 23 Stycznia 2012 Mariusz przy temp. zew. ok 0*C mam 4*C na klimie.To tak jak u mnie. Jak spadnie ci nizej to daj znac Ja na kanale 45 w climatronicu rano mam zawsze 30.A rosnie ci pozniej do 90C? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #447 Napisano 24 Stycznia 2012 Mariusz przy temp. zew. ok 0*C mam 4*C na klimie.Dzisiaj -3,5C na zewn. na climatronicu kan. 45 dalej 4C. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jasiek21 Zgłoś #448 Napisano 24 Stycznia 2012 troszkę odbiegliście od tematu, ale ja wrócę do hasła rzuconego w temacie tego topicu. Passat 1997r. 1,6 AHL. Temperatura na zewnątrz 0-1 stopnia, odczyty temperatury płynu z VAGa. Jazda oszczędna maks. 60-70kmh 5ty bieg. Pompa wody nowa, termostat sprawny, czujnik sprawny. temperatura płynu chłodzącego przed załączeniem silnika 6 stopni. Temperatura 30 stopni osiągnięta po 110 sekundach. temperatura 60 stopni osiągnięta po kolejnych 130 sekundach, czyli po 4 minutach od odpalenia. Temperatura 90 stopni po kolejnych 240 sekundach, czyli 8 minut jazdy od włączenia - w sumie jakieś 3-4 kilometry. Porównanie do grzania się AFNa w golfie przemilczę, bo tam trzebaby wartości przemnożyć przez 3 jak nie więcej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtekmax Zgłoś #449 Napisano 24 Stycznia 2012 Kolego powszechnie wiadomo, że benzyniak zagrzeje się prędzej od dizla. Stąd nowsze dizle mają dogrzewanie elektryczne. To dlatego dizel bardziej wykorzystuje paliwo którym jest zasilany niż benzyniak, i więcej paliwa idzie w robienie kilometrów niż ciepła. Dużo by pisać. ps. szkoda silnika jaki posiadasz katować tak małymi obrotami na 5 biegu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #450 Napisano 24 Stycznia 2012 Temperatura 90 stopni po kolejnych 240 sekundach, czyli 8 minut jazdy od włączenia - w sumie jakieś 3-4 kilometry. Wg climatronica?szkoda silnika jaki posiadasz katować tak małymi obrotami na 5 biegu. Znam goscia, ktory 1.8T jezdzil na V przy 50-60km/h. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
weak_michael Zgłoś #451 Napisano 24 Stycznia 2012 Znam goscia, ktory 1.8T jezdzil na V przy 50-60km/h. Może sprawdzał elastyczność silnika... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #452 Napisano 26 Stycznia 2012 Dzisiaj -3,5C na zewn. na climatronicu kan. 45 dalej 4C.Wczoraj rano -4C na dworze. Auto pochodzilo ok 5 min na jalowym. Wyjazd z osiedla ok. 300m. Postoj na swiatlach 20sek i rura 70km/h. Po przejechaniu ok 200m wskazowka ruszyla z 50C. Po niecalym 1km wskazowka byla juz na 90C. Auto to Hyundai I30 1.6Pb. Po popoludniu na zewnatrz +1. Auto pochodzilo na jalowym, ok 4 min i rura do 40-60km/h na obrotach ponizej 2tys. (jazda bardzo spokojna, wrecz PSJ). Po ok 1km 90C na zegarach. Auto to Skoda Fabia I 1,4 75PS. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Czarlim87 Zgłoś #453 Napisano 26 Stycznia 2012 Jeśli ktoś ma problem z dogrzewaniem afna to proponuje wymianę termostatu.u mnie pomogło.stary był dobry ale osadził się juz osad i musial mieć min. Przerwę i puszczał na duży obieg.nowy trzyma i nie puszcza.dzięki temu nawet dziś przy -5 i wentylatorze 2-3bieg wskaźnik pokazuje 90stopni i nie opada nawet na chwilę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gladi Zgłoś #454 Napisano 26 Stycznia 2012 Jeśli ktoś ma problem z dogrzewaniem afna to proponuje wymianę termostatu.u mnie pomogło.stary był dobry ale osadził się juz osad i musial mieć min. Przerwę i puszczał na duży obieg.nowy trzyma i nie puszcza.dzięki temu nawet dziś przy -5 i wentylatorze 2-3bieg wskaźnik pokazuje 90stopni i nie opada nawet na chwilę. potwierdzam..w AVG te same obiawy..wymiana termostatu pomogla..trzyma 90 c:ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #455 Napisano 26 Stycznia 2012 Jak spadnie ci nizej to daj znac Mariusz przy -7*C na zewnątrz temperatura silnika nadal +4*C Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebajur1 Zgłoś #456 Napisano 29 Stycznia 2012 Koledzy a moj pasek jeszcze nigdy sie nie zagrzal do 90 stopni,co moze byc przyczna tego? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #457 Napisano 29 Stycznia 2012 co moze byc przyczna tego? Zapewne termostat. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
seba1988 Zgłoś #458 Napisano 29 Stycznia 2012 wymień termostat a jak to nie pomoże to jeszcze czujnik temperatury. u mnie wskazówka żle pokazywała i wymieniłem czujnik. było ok przez tydzień i potem przestał grzać więc wymieniłem termostat i przy aktualnych temp. -10 po przejechaniu ok.7km wskazówka już sterczy na 90 stopniach:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cyklonit Zgłoś #459 Napisano 29 Stycznia 2012 Też przez to przechodziłem (termostat). Ale mi sterczy dopiero po 10 km Powiedzcie mi, czy to normalne jak włączę klimatronik na 28 stopni, to temperatura silnika (patrzę na wskaźnik na desce) zaczyna spadać. Jak wyłączę grzanie, to z powrotem wchodzi na 90 stopni. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
seba1988 Zgłoś #460 Napisano 29 Stycznia 2012 ja tak miałem i jak wymieniłem czujnik to było już ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach