fabryka Zgłoś #81 Napisano 5 Maja 2014 dzięki bodino, już kupiłem nowy więc odrazu wymienie. 120zł ubyło. Zaraz biorą na lawetę i na podnośnik więc będzie łatwiej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość kijwoku Zgłoś #82 Napisano 23 Czerwca 2014 Witam serdecznie. Mam taki następujący problem. W moim passacie b5, 1997r 1.9 tdi mruga owa kontrolka świec żarowych. Po za tym, nie działają mi również światła cofania. Czy może to mieć ze sobą związek ? Bezpieczniki i żarówki są OK. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
telewizor11 Zgłoś #83 Napisano 6 Sierpnia 2014 witam, mam problem z moim passatem 1,9tdi silnik ATJ na pompowtryskach .. 115KM, do wczoraj wszystko było ok, auto sprawne a dziś rano .. zonk, wkładam kluczyk do stacyjki gasną kontrolki przekręcam kluczyk .. silnik wchodzi na parę sekund na obroty i gaśnie a po chwili zaświeca się kontrolka świec żarowych i miga .... ! silnik za chiny nie rusza... wymieniłem 3 świece żarowe na nowe bo były przepalone, wymieniłem filtr paliwa... nic to nie pomogło, co może być przyczyną takiego stanu rzeczy, akumulator sprawny ..... proszę o jakieś porady ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ChymeK Zgłoś #84 Napisano 12 Sierpnia 2014 Mam też problem bo świeci się non stop kontrolka świec żarowych, czy włącze zapłon i czy odpalę samochód to po chwili włącza się kontrolka i miga miga. Nie przeszkadzało by mi to ale kontrolka migała przez jakiś czas skasowałem błąd na VAG-u i problem zniknął.( wtedy mam większe spalanie jak miga kontrolka ) Ale czasami nie mogłem odpalić samochodu bo przekręcam kluczyk, kręce kręce i nic, zapala się kontrolka swiec zarowych. Po 2 minutach wkładam kluczyk kręce i autko pali problem znikł. Robiłem ostatnio z centralnym zamkiem w klapie i wymieniałem 2 czujniki temperatury ( g89 i czujnik temp zewnetrznej ) Odłączyłem akumulator i po ponownym podłączeniu znowu kontrolka świeci i nie da się tego problemu pozbyć. Ale co najgorsze czasami jest tak że jadę na np 2 biegu i autko gaśnie, miałem tak już 5-6 razy (w ciągu 5 miesiecy) że ruszam ze świateł i nagle nic - silnik zgasł muzyka w radiu leci i nawet powiem szczerze że nie wiedziałem że zgasł. Bo nie ma żadnego szarpania ani nic. Raz miałem tak że na zakręcie zgasł to poczułem tylko bo był brak wspomagania. Dzisiaj mi zgasł stojąc w korku na wolnych obrotach. Chciałbym ten problem rozwiązań bo boje się że kiedyś zgaśnie w najmniej oczekiwanym momencie. Dodam że nigdy mi się nie wył na wyższym biegu niż 2. Podpinałem u kumpla program serwisowy zgodny z VAS/ wersja 4.9 : błędy : Licznik 1176 Klucz sygnał za mały - BŁĄD SPORADYCZNY Silnik : 17978 Moduł sterujący zablokowany brak osprzętu / nie związany ze sprzętem 575 Ciśnienie w przewodzie dolotowym różnica dorególowania 1268 Nastawnik objętości - N146 różnica dorególowania - Błąd sporadyczny 1268 Nastawnik objętości -N146 brak osprzętu / nie związany ze sprzętem A to błedy z autocom albo motocom - u mechanika podpinałem : 01268 Zawór regulacji dawki paliwa - brak objawu - nieciągły 01268 Zawór regulacji dawki paliwa -różnica regulacji - nieciągły 17978 Elektroniczny moduł sterujący pracą silnika zablokowany - nieciągły Bardzo bym prosił kogoś o pomoc. Z góry serdecznie dziękuję ! Moje autko to VW PASSAT B5 Kombi rocznik 98 silnik AFN 110 KM DIESEL Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kaniak86 Zgłoś #85 Napisano 1 Czerwca 2015 Siemka wszystkim u mnie dzisiaj zaczęła mrugać kontrolka owych świec kilkanaście sekund po odpaleniu silnika, dzisiaj wymieniałem filtr paliwa i wąż wodny, od pompy do termostatu i filtra, przy okazji odpiąłem kilka kostek, jednak nie włączałem zapłonu, po złożeniu wszystkiego pasek zapalił z trudem za 4 razem, później palił ładnie, ale zaczęła mrugać kontrolka czy bez kompa mogę coś zrobić, światła stopu działają, są diodowe żarówki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ava3 Zgłoś #86 Napisano 7 Czerwca 2015 Witam jestem w posiadaniu od niedawna passat b6 2.0 tdi 170km dsg i mam problem, najpierw zaświeciła mi się kontrolka filtra DPF, poczytałem trochę na forach i udałem się w trasę (jazda 20min na czwartym biegu, prędkość 70km/h obroty 2700 skrzynia na S) po około 10 min jazdy zapaliła mi się kontrolka świec żarowych (pulsuje) samochód przeszedł na tryb awaryjny max 100km/h. Vag-Com wskazuje błąd 08194 (zapchany filtr DPF) i mam pytanie czy próbować jeszcze kilkakrotnie tak pojeździć(tryb awaryjny) czy oddać filtr DPF do czyszczenia ? Proszę o odpowiedz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomnik Zgłoś #87 Napisano 7 Czerwca 2015 Witam jestem w posiadaniu od niedawna passat b6 2.0 tdi 170km dsg i mam problemZły dział. Piszesz w Technicznym Passat B5.Tematów o Dpf poszukaj i ewent. zadaj pytanie tu http://forum.vw-passat.pl/forums/20-Passat-B6-B7-(3C) Poczytaj też http://forum.vw-passat.pl/threads/55260-Czyszczenie-(regeneracja)-filtra-cząstek-stałych-DPF-FAP?highlight=dpf Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Banan79 Zgłoś #88 Napisano 10 Sierpnia 2015 Witam. Mam taki problem. W moim passacie b5 2002r walnął mi czujnik stopu i zapalały sie kontrolki ABS i ESP po jego demontazu i przeczyszczeniu jest wszystko ok abs i esp nie swieca i za kazdym razem działają światła stopu. Ale od jakigoś czsu jeszcze przed demontazem czujnika zapala mi się kontrolka od świec i mryga nawet kiedy nie odpalę auta tylko przekrecę kluczyk(po ok 30 sekundach) i mryga cały czas , dzisiaj nawet odłączyłem czyjnik stopu ale kontrolka równiez sie zapaliła i mryga (po ok 30 sek.) , dodam ze auto nie traci przy tym mocy zachowuje sie normalnie,pali na dotyk. Co może być przyczyną??? Wcześniej zdarzyło mi sie to raz jakieś 2 miesiące temu (również na dworze bylo ok 30 stopni) czy może to przez upały? Nie wiem już co mam myśleć? Dzieki za odp. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomnik Zgłoś #89 Napisano 10 Sierpnia 2015 Co może być przyczyną???Przyczyn może być kilka. Aby się tego dowiedzieć, trzeba przeskanować(urządzeniem/oprogramowaniem diagnostycznym) sterowniki auta na okoliczność zapisanych w ich pamięci błędów. Bez tego, to błądzenie po omacku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maniurex Zgłoś #90 Napisano 7 Lutego 2016 Witam Mam problem z migającą lampką świec. Lampka się zapala prawie za każdym razem po odpaleniu, towarzyszy jej trzykrotne piknięcie. Po jakimś czasie się wyłącza, a po przejechaniu kilku km znów zaczyna migać wraz z towarzyszącym trzykrotnym piknięciem. I tak kilka razy podczas jazdy. Podłączenie pod VAG nic nie pokazuje;/ Mechanik twierdzi że jak piszczy to z ciśnieniem oleju pewnie problem. Brnąć w tym kierunku? Kiedyś wyskakiwał błąd od 4 wtrysku, ale od dłuższego czasu nie pojawia się. Światła stopu działają normalnie. Proszę o jakieś sugestie. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajos Zgłoś #91 Napisano 7 Lutego 2016 jak VAG nic nie pokazuje to moze na poczatek wymien wezyki wszystkie i przeczysc N75 odlacz EGR styki kostek popsikaj elektrokontaktem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Roman666 Zgłoś #92 Napisano 4 Sierpnia 2022 Cześć u mnie w passacie jest trochę inny problem . Auto odpala ale kontrolka świec żarowych zapala się dosłownie na 1s i gaśnie . Po jakim czasie zapalają się błędy ABS ASR i hamulca ręcznego . Na wyświetlaczu pojawiają się komunikaty : Stop , nieprawidłowe działanie hamulców i książka obsługi. Po odpaleniu i przejechaniu 50m gaszę silnik . Próbuje go odpalić na nowo po 15 min i auto kręci ale nie odpala . Co to może być? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach