bobasspr Zgłoś #241 Napisano 7 Kwietnia 2013 Co do listwy wtryskowej to moja rada jest tak - wymoczyć ja w rozpuszczalniku NITRO. UWAGA !!!!!! Elementy gumowe bezwzględnie trzeba zdemontować. U mnie wyżarło cały syf po LPG i auto odzyskało wigor. SzymekPl, jak chcesz możesz podjechać do mnie na warsztat to Ci pomogę (pisz na priv) bo widzę że za bardzo nie ogarniesz sobie tematu. Musiałbyś podskoczyć do Bytomia. Oczywiście dla kolegi z forum pomoc warsztatowa bezpłatna. Acha ile myślicie zdrowe 2E w AUTOMACIE poleci max?? Mój sie kulka do 190pare (gps) i więcej już nie pójdzie. Variant. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrw-w Zgłoś #242 Napisano 7 Kwietnia 2013 Co do kwestii listwy wtryskowej ważne jest czy zawór ciśnienia paliwa jest sprawny, bo może przepuszczać wszystko Zawór cisnienia to to cudo okrągłe z zawleczką wsuwaną? Jak listwa była założona to zdjąłem wężyk chyba podciśnienia który tam przychodzi i z niego poszła benzynka(tak se trysła jakby była pod lekkim ciśnieniem)wyjąłem zawleczke,ale tego nie mogę wyjąć może jest na to jakiś sposób? Czy ten zaworek gdzieś kupię(no może poza ASO ?) Droga przyjemność? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtix099 Zgłoś #243 Napisano 8 Kwietnia 2013 Nie jestem pewien, ale chyba około 50zł. Skoro poszła Ci z niego benzyna to koniecznie musisz go wymienić! I nie zaleca się jazdy z uszkodzonym, bo benzyna idzie do pozostałych podciśnień i jeszcze paska spalisz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #244 Napisano 8 Kwietnia 2013 Zawór cisnienia to to cudo okrągłe z zawleczką wsuwaną? Regulator ewidentnie do utylizacji. Zawór jest wciskany na gumowy oring, musi wyjść, zresztą skoro zaworu nie wyjąłes to na niewiele zda się moczenie listwy w ropie. Wpisz w allegro" regulator ciśnienia paliwa vw" lub numer z regulatora i będziesz wszystko wiedział. TUTAJ masz nówkę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bobasspr Zgłoś #245 Napisano 8 Kwietnia 2013 (edytowane) Ja kupiłem taki regulator za kwotę 50zł z firmy TOPRAN - Wiem firma ciulata ale powiem wam że już kilkadziesiąt tysięcy km zrobione i spokój. Po wymianie regulatora: - na pewno zdecydowanie mniejsze spalanie przy delikatnej jeździe (nawet do 2 litrów) - brak jakiegokolwiek problemy z rozruchem auta - nie trzeba już kręcić rozrusznikiem nie wiadomo ile. - u mnie co chwila był zapaćkany filtr powietrza benzyną - ogólnie auto zaczęło lepiej reagować na gaz. Widzę że jest problem tymi regulatorami - jestem w stanie dla kolegów wysłać taki regulator. Mówimy o nowym z Intercarsu. Ja go sprawdziłem w 2 autach (oba passaty) i działają prawidłowo jak na razie ok 2 lat) Acha ja pamiętam że męczyłem się ze 20 minut żeby go wyciągnąć (robiłem to na aucie) Bardzo mocno siedział na oringu, przypuszczam że oring sie przykleił do listwy (wszystko było w oryginale) Edytowane 8 Kwietnia 2013 przez bobasspr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrw-w Zgłoś #246 Napisano 8 Kwietnia 2013 po pracy spróbuję go wyjąć...zobaczymy W czasie gdy pompa mi pracowała ubywało mi na wskaźniku paliwa.Jeździłem tylko na LPG więc nie używając PB wyszedłem z założenia ,iż poprostu pływak mi źle wskazuje aż padła tamta wcześniej wymieniona pompa...jak się później okazało nie było paliwa,gdyz ono uciekało przez chyba podciśnienia. Swoją droga pamiętam świetnie,iż przez pewien czas czułem specyficznjy zapach coś jakby paliwo tylko kapke zmieniony.Oglądałem całą komore silnika wtedy,sprawdzałem przewody i nigdzie nie było śladu wycieku dlatego to olałem....dobrzed że nie poszedł z dymem,bo juz mi raz zajarał się polonez i raz omega jak mi pękły przewody paliwowe.....wtedy je doprowadziłem do ładu i wystarczy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrw-w Zgłoś #247 Napisano 8 Kwietnia 2013 Właśnie wyjąłem ten zaworek.Musiałem go dobrze podważyć. Teraz mam dylemat:czy po wymoczeniu jak włoże go spowrotem mogę spróbować go odpalić na chwilke? Z walniętym zaworkiem wogóle go odpalę ? (paliwo leci przez podciśnienie) Tak se myśle,że zaworek wprawdzie kosztuje tyle co śmigana listwa,tylko jęśli listwa moja by zagadała to bym kupił nowy zaworek,nie zagada kupię listwe śmiganke wraz z zaworkiem,a jeśli tam będzie walnięty zaworek...? No i bądz tu mądry:( Czeski film Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SzymekPL Zgłoś #248 Napisano 8 Kwietnia 2013 SzymekPl, jak chcesz możesz podjechać do mnie na warsztat to Ci pomogę (pisz na priv) bo widzę że za bardzo nie ogarniesz sobie tematu. Musiałbyś podskoczyć do Bytomia. Oczywiście dla kolegi z forum pomoc warsztatowa bezpłatna. Pojechałem do kolegi. Popatrzone, sprawdzone, pogadane. Po oględzinach Kolega Patryk powiedział mi że może być walnięty przepływomierz (czy jak to się tam fachowo nazywa - cuś tak). Wyciągnął wtyczkę, samochód zaczął lepiej reagować na gaz. Wpieliśmy wtyczkę tak jak była, i wyjechałem do domu - lecz na jakimś parkingu miałem ją wypiąć znowu, i sprawdzić czy samochód będzie lepiej reagował..iii..Skoro koła się ślizgają jeszcze na 2gim biegu, to znaczy że jest lepiej. Nic nie szarpie, nic nie przerywa. Zużycie Pb wzrośnie podobno sporo, no ale narazie znajdę przepływomierz, kupię, i jak już go wmontuję, to pojadę na regulację gazu. Powiedzcie jeszcze co sądzicie o tym przepływomierzu, i na razie to by było na tyle Jak się temat rozwinie - zobaczymy. Jeszcze raz wielkie dzięki dla Ciebie Patryk!! Na pewno się odwdzięczę! Pozdrawiam! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #249 Napisano 8 Kwietnia 2013 Z walniętym zaworkiem wogóle go odpalę ? Niby tak ale skoro piszesz że ciekło niemiłosiernie to może być różnie. Kup nowy regulator, nie licz na to że nowa używana listwa będzie miała reg. który będzie sprawny lub będzie się sprawował przez dłuższy czas. Nowe to nowe, odwiedź lokalne sklepy może dostaniesz taniej niż na allegro. ---------- Dodano o 23:43 ---------- Poprzednia wiadomość o 23:41 ---------- Powiedzcie jeszcze co sądzicie o tym przepływomierzu Jak najbardziej trafna diagnoza skoro na gazie auto śmigało a benzynie nie. Szukaj używki z gwarancją rozruchową. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SzymekPL Zgłoś #250 Napisano 11 Kwietnia 2013 Jak najbardziej trafna diagnoza skoro na gazie auto śmigało a benzynie nie.Szukaj używki z gwarancją rozruchową. I chodzi o to, żeby przepływka była z silnika 2.0 benzynowego, i tyle? Nie ważne czy B3 czy B4? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #251 Napisano 11 Kwietnia 2013 (edytowane) Nie ważne czy B3 czy B4? Niestety ważne jest aby był z B4, w B3 były zupełnie inne. spisz sobie numery z przepływki i wrzuc na allegro i tablicę. Prawdopodobnie masz TAKI i TAKI. Edytowane 11 Kwietnia 2013 przez lebow Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bobasspr Zgłoś #252 Napisano 11 Kwietnia 2013 Szymek, nie możesz mieć inne przepływki, tak jak Lebow pisał sa inne. Ja w B3 mam przepływomierz klapowy, a ty masz "gorący drut" Na przep lwyce masz numery. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SzymekPL Zgłoś #253 Napisano 11 Kwietnia 2013 Oki. Dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrw-w Zgłoś #254 Napisano 12 Kwietnia 2013 Czy jest możliwość (czy ktoś to już robił) wyjąć wtryski z tej obudowy?Silnik 2E jedna wtyczka.Wiem,że się ją rozkr ęca jedna śrubką i tak też zrobiłem ale po zdjęciu dekla nad listwą zasilającą nie wyłażą. Kupiłem listwe z oznaczeniem takim jak moja i gościu mi wysłał listwe ale z ułamaną rurką paliwa.Ok kazał mi ją odesłać tylko że tam wtryski są czyściuteńkie nie jak u mnie po tygodniu w ropie dalej syf...ble.Tak se myślałem je poprostu przełożyć ale nie wiem jak:( Ma ktoś na to patent? Moja listwa ma numer 037 133 315 J Na allegro teraz widze wtryski w takiej samej obudowie,ale różniące się od mojej cyferką albo literką np H zamiast J. Czy te listwy można zamieniać między sobą? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bobasspr Zgłoś #255 Napisano 13 Kwietnia 2013 Pisałem Ci namocz je w NITRO. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrw-w Zgłoś #256 Napisano 15 Kwietnia 2013 Pisałem Ci namocz je w NITRO. Tydzień moczyły sie najpierw w ropie,później w nitro i...jak wyglądały przed tak wyglądaja po Próbowałem na tej swojej starej listwie odpalic po ropie i drógi raz po nitro efektu brak.Wprawdzie robiłem to na starym walniętym zaworku ale te bydle nawet sie nie odezwało na minutke wiec temat przełożenia wtrysków z jednej obudowy do drugiej aktualny,gdyz jeszcze nie odesłałem tego z uszkodzoną obudową. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bobasspr Zgłoś #257 Napisano 15 Kwietnia 2013 Dziwne to trochę, ponieważ nitro jako jedno z niewielu rozpuszcza syf po gazie. Tak samo sprawa tyczy sie np Reduktora LPG, nic nie rusza syfu za wyjątkiem nitro...... Co do zaworka to może być tak, że membrana jest tak zje***ana że całe paliwo wraca z powrotem przelewem. W 2E jest full grupa i wszystkie wtryski otwierają się razem (4 na raz) i być może dlatego nie pali - wiadomo wydatek paliwa musi być duży. Z przełożeniem raczej nie kombinuj bo to temat nie do przeskoczenia. A może jeszcze preparat do mycia silników (np. z Kager'a) ruszy ten syf. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #258 Napisano 15 Kwietnia 2013 Zawsze można "na stole" sprawdzić listwę, potrzebny tylko przewód oo pompy paliwa, a krócieć powrotny zaślepiamy, pompa pracuje a na wtyczkę listwy podajemy napięcie i będzie widać czy paliwo popłynie....tylko ostrożnie z ogniem...małym ciśnieniem czyli "metoda usta króciec" plus napięcie na wtyczkę i tez powinno coś popłynąć z wtrysków. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrw-w Zgłoś #259 Napisano 15 Kwietnia 2013 Witam Próbowałem dzisiaj ćwiczyć dziadzie i gdy ja odpaliłem na gazie bo na PB nawet nie dyga ) nagle poczułem DUŻY smród paliwa bo to w garażu było a nie na dworze.Z pod przedniego prawego czyli pasażera ciurkiem lała sie benzyna.Wyjąłem obudowe filtra powietrza i pod nim jest właśnie w tej części taki dynks przykręcony na dwie śrubki do nadkola,do niego dochodzą dwa przewody "jakby paliwowe" i to z tego ustrojstwa sikało.Wykręciłem toto ma długość około półtorej mojej dłoni taka tuba aktualnie czarna ale w oryginale to kto wie...na dole tego cudaka jest krociec jak do wężyka i to z tego kroćca właśnie sikało. Numery na tym to 171/191 201 801/801A Filtr paliwa podobno jest pod tylnym prawym kołem więc co to jest? Czy to zgniło i ciekło,czy poprostu po odpaleniu na niesprawnym regulatorze ciśnienia paliwa tak może być? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #260 Napisano 15 Kwietnia 2013 i to z tego ustrojstwa sikało Ewidentny objaw uszkodzenia regulatora ciśnienia, to ustrojstwo to filtr oparów paliwa, pisałem Ci abyś kupił nowy a TY skołowałeś całą listwę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach