Sławek 89 Zgłoś #341 Napisano 25 Stycznia 2016 2E jest bezkolizyjny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Santos666 Zgłoś #342 Napisano 26 Stycznia 2016 napewno?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sławek 89 Zgłoś #343 Napisano 26 Stycznia 2016 Osobiście nie testowałem, ale z mojej wiedzy na temat tego silnika tak. Aczkolwiek nie polecam jeździć tak długo, aż się pasek zerwie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
viper1986 Zgłoś #344 Napisano 30 Stycznia 2016 2E jest silnikiem kolizyjnym! Niestety przeżyłem to na własnej skórze: rolka napinająca rozleciała się i miałem do roboty zawory na pierwszym i trzecim cylindrze. Polecam pilnować wymiany rozrządu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #345 Napisano 1 Lutego 2016 Również miałem przygodę z rolką napinacza , bezkolizyjnie się skończyło. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #346 Napisano 3 Lutego 2016 Cena paska i rolki to śmiech w tych silnikach wiec lepiej jednak nie liczyć na bezkolizyjność tego silnika. Jak sprzedawałem moja betrójkę to poszła z nowym rozrządem..... ....co jakiś czas mignie mi na mieście....:rozpacz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robertk2 Zgłoś #347 Napisano 4 Października 2022 Dołączę sie tematu dławienia się paska z silnikiem 2E. Miałem taką przypadłość, że dławił się jak rozgrzany został wyłaczony po czym po paru minutach ponowna jazda. Najpierw myślałem, że to coś z LPG, ale kompletnie wyłączyłem LPG i okazało się, że czujnik temperatury - nie zgadzają się rezystacje jak pomiar przy ciepłym - wymieniony -->> zaniżone wskazania na zegarach naprawione i auto jedzie poprawnie na PB ale ... tylko kilka dni. Teraz odpalam zimne - odpala - ale dławi się - choć czasem nie - nawet teraz jak rozgrzałem je to też ciepłe potrafi się dławić - tak jakby zapłon nie ustawiał się jak trzeba przez komputer. Co w pierwszej linii warto sprawdzić? (autem ostatnio mało jeżdżę, i takie rzeczy jak świece / kopułka / palec / przewody zapłonowe były zmieniane w przeciągu 1,5 roku.) Auto miało lekką kolizję - pytanie czy terapia wstrząsowa nie zaszkodziła przepływomierzowi? jakieś sugestie? Dziękuję z góry Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #348 Napisano 3 Listopada 2022 @robertk2 Może i prozaiczne ale nic nie napisałeś o tym - filtry wymienione? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robertk2 Zgłoś #349 Napisano 17 Listopada 2022 (edytowane) Sorki - jakiś czas tu nie wchodziłem. Dam mój przypadek dla potomnych. Przyczyną był regulator ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej. Auto się dławiło nawet przy odpalaniu bo było zalewane! Jak to stwierdzić? Przeglądając filtr powietrza i badając wnętrze puchy przepływomierza - zauważyłem, że w przezroczystych przewodach podciśnieniowych co idą do puchy przepływomierza z okolic przepustnicy jest jakaś ciecz. Co to może być? Benzyna (Auto się zalewało). Przyczyną pojawienia się beny w nich był właśnie regulator ciśnienia paliwa na listwie. Chyba jakaś membrana w nim poszła i do układu podciśnienia wchodziło paliwo. regulacja ciśnienia paliwa pewnie też nie działa tylko lat na potęgę. Po wymianie regulatora na inny (miałem zapasowy z innej listwy) problem rozwiązany. Zawsze inspekcja wzrokowa wskazana! Filtr paliwa oczywiście też wymieniony. Edytowane 17 Listopada 2022 przez robertk2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach