Skocz do zawartości
Gość Frytek

[B5] Problem z ABS i ESP

Rekomendowane odpowiedzi

Dodam jeszcze ze wymienilem manetki tempomatu poniewaz mialem raczki od kierownicy wielofukcyjnej a mam zwykla kierownice.

To znaczy? Może jakieś foto tych "rączek" od kiery wielofunkcyjnej i zwykłej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

szeffu, vag laczy sie ze sterownikiem silnika?

sprawdz przekaznik 219 albo 109 (nie wiem jaki jest u Ciebie). zeby sie upewnic, ze jest sprawny, zewrzyj w gniezdze piny 30 i 87.

 

Jak to zrobisz to daj znac czy zaswiecila kontroka swiec i auto pali.

 

---------- Post added at 10:40 ---------- Previous post was at 10:34 ----------

 

http://pics.tdiclub.com/data/3419/Accessing_the_Passat_ECM.pdf

Edytowane przez mazbasi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Manetka od nowosci czyli od kierownicy wielo. ma tylko wlacznik tempomatu a sterowanie tempomatem powinienem miec w kierownicy wielo. Natomiast manetka ktora kupilem ma wlacznik tempomatu i sterownie w manetce. Mam nadzieje ze wiesz o jakie mi chodzi Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, jako ze temat dotyczy potrojnego sygnalu dzwikowego wraz zapalajacym sie wykrzyknikiem i ABS to bede kontynuowal w tym temacie. Mianowicie mialem wyzej opisany problem, podczas odpalania mialem 3 sygnaly i kontrolki ! i ABS, wiedzialem jednak o tragicznym stanie akumulatora (w sumie palil elegancko, ale chyba zwarcie celi bo sie gotowal, dodam ze ladowanie w normie 14,3) Idac dalej wymienilem aku i oznaki zniknely. Jednyne co mnie teraz niepokoi (wystapila 2 krotnie w czasie 3 dni od zmiany aku) to dwa razy przy wrzucaniu wstecznego zapalila sie zolta ikonka ABS ale moze na 1-2 s i znikla, bez zadnego dzwieku. Co to moze byc? wiem ze Vag powinien pomoc ale narazie nie mam mozliwosci sie podpiac. Jakies sugestie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam, jako ze temat dotyczy potrojnego sygnalu dzwikowego wraz zapalajacym sie wykrzyknikiem i ABS to bede kontynuowal w tym temacie. Mianowicie mialem wyzej opisany problem, podczas odpalania mialem 3 sygnaly i kontrolki ! i ABS, wiedzialem jednak o tragicznym stanie akumulatora (w sumie palil elegancko, ale chyba zwarcie celi bo sie gotowal, dodam ze ladowanie w normie 14,3) Idac dalej wymienilem aku i oznaki zniknely. Jednyne co mnie teraz niepokoi (wystapila 2 krotnie w czasie 3 dni od zmiany aku) to dwa razy przy wrzucaniu wstecznego zapalila sie zolta ikonka ABS ale moze na 1-2 s i znikla, bez zadnego dzwieku. Co to moze byc? wiem ze Vag powinien pomoc ale narazie nie mam mozliwosci sie podpiac. Jakies sugestie?
uszkodzenie czujnika wstecznego może

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przeszlo mi to przez mysla, ale akurat teraz by sie odezwalo po zamianie aku? Ponadto wrzucalem kilkakrotnie wsteczny ruszajac przy tym i nic sie nie dzialo, nie dzieje sie tak za kazdym razem.

 

Teraz muszę dodać ze przy wrzuceniu wstecznego pokazały się kontrolki na chwile i auto zgaslo. O co chodzi, czy tylko vag teraz pomoże czy może to jakaś jednoznaczna usterka?

 

 

Vag byl podlaczony, jedyne bledy jakie pokazalo to 626, 1266, bledy powiazane z grzaniem swiec, ale auto w moich rekach 4 lata i nigdy problemow z odpalaniem, Juz 3 razy zdazylo sie ze zgasl po wrzuceniu wstecznego.

Edytowane przez patryk1120

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyzby nikt sie nie spotkal z takim przypadkiem??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest coraz gorzej problem sie poglebia, jak wkladam kluczyk w stacyjke wlaczam zaplon to kontrolki swieca i zaczynaja sie zazyc migac i po probie odpalenia zapalaja sie kontrolki, 3 sygnaly dzwiekowe i auto gasnie. Dodatkowo climatrobnik blyska, swieca sie albo same 88888 albo nic tylko strzaly podswietlenia. :dolamam:przestraszony

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przy błędzie 1044 i 778 (po wymianie taśmy G85) takie procedury powodują powrót do stanu działania ABS/ESP i zgaśnięcie kontrolek tychże systemów.

 

Bez odpowiednich loginów nie przyjmie kodowania!!!

Zrób dokładnie po kolei tą procedurę. Jak masz wszystko sprawne i czujnik kąta skrętu ustawiony na żółtą kropkę to zakodujesz na 100%. Kierownica ustawiona na wprost +-5stopni

1. 03 ABS

2. 11 Login - wpisać -09555

3. 07 Recode - wpisać- 04255 (teraz powinien już bez problemu przyjąć kodowanie)

4. 11 Login - wpisać- 40168 [zerownie czujnika kąta skrętu]

5. 04 Basic Settings(Nastawy podstawowe), kanał 001 [powinno wyświetlić czujnik skrętu OK]

6. 06 wyjście

Po tej procedurze powinny automatycznie skasować się błędy, i kontrolki abs i esp powinny zgasnąć.

Możesz jeszcze sprawdzić w odczycie 08 w kanale chyba 005 czy czujnik kąta skrętu dobrze wskazuje położenie kierownicy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie,

 

Dzisiaj niespodziewanie podczas odpalenia silnika zapaliła mi się kontrolka, murga tylko 2 razy i znika, jest także sygnał, sprawdziłem że nie włacza się podczas jazdy, lecz włacza się tylko podczas uruchamiania silnika, zamieszam filmik na którym widać tą kontrolkę, dodam jeszcze że stan płynu jest wporządku, dolałem troszkę wiecej dla pewności, ale to niestety nie rozwiązało problemu.

 

[ame]http://www.youtube.com/watch?v=xfZboKSZfAw[/ame]

 

z góry dziękuję za wszelką pomoc.

Pozdrawiam Pawel.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam serdecznie,

 

Dzisiaj niespodziewanie podczas odpalenia silnika zapaliła mi się kontrolka, murga tylko 2 razy i znika, jest także sygnał, sprawdziłem że nie włacza się podczas jazdy, lecz włacza się tylko podczas uruchamiania silnika, zamieszam filmik na którym widać tą kontrolkę, dodam jeszcze że stan płynu jest wporządku, dolałem troszkę wiecej dla pewności, ale to niestety nie rozwiązało problemu.

 

http://www.youtube.com/watch?v=xfZboKSZfAw

 

z góry dziękuję za wszelką pomoc.

Pozdrawiam Pawel.

klocki do wymiany i sprawdź poziom płynu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.Mam problem z zalogowaniem do sterownika abs passat AWX skrzynia manual. Vag nie przyjmuje loginu 09555.Miał ktoś ten sam problem i coś podpowie czemu tak się dzieje?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam panowie mam taki problem po odpaleniu auta i ruszeniu dosłonie kawałek drogi zapala sie abs,esp i piszczy -miga kontrolka ręcznego.Z tego co zdołałem ustalić musze zakodować abs potrzebuje kody do abs esp i czujnika konta skrętu do vw passat b5 2003r 2.0 benzyna ktoś pomoże

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam panowie mam taki problem po odpaleniu auta i ruszeniu dosłonie kawałek drogi zapala sie abs,esp i piszczy -miga kontrolka ręcznego.Z tego co zdołałem ustalić musze zakodować abs potrzebuje kody do abs esp i czujnika konta skrętu do vw passat b5 2003r 2.0 benzyna ktoś pomoże
a wymieniłeś taśmę jak chcesz adaptację to kolega JACEK14_2005dał
Przy błędzie 1044 i 778 (po wymianie taśmy G85) takie procedury powodują powrót do stanu działania ABS/ESP i zgaśnięcie kontrolek tychże systemów.

 

Bez odpowiednich loginów nie przyjmie kodowania!!!

Zrób dokładnie po kolei tą procedurę. Jak masz wszystko sprawne i czujnik kąta skrętu ustawiony na żółtą kropkę to zakodujesz na 100%. Kierownica ustawiona na wprost +-5stopni

1. 03 ABS

2. 11 Login - wpisać -09555

3. 07 Recode - wpisać- 04255 (teraz powinien już bez problemu przyjąć kodowanie)

4. 11 Login - wpisać- 40168 [zerownie czujnika kąta skrętu]

5. 04 Basic Settings(Nastawy podstawowe), kanał 001 [powinno wyświetlić czujnik skrętu OK]

6. 06 wyjście

Po tej procedurze powinny automatycznie skasować się błędy, i kontrolki abs i esp powinny zgasnąć.

Możesz jeszcze sprawdzić w odczycie 08 w kanale chyba 005 czy czujnik kąta skrętu dobrze wskazuje położenie kierownicy.

sprawdź jeszcze aku w jakim stanie i klocki oraz ilość płynu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ok jutro próba dzięki pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

rafał wielkie dzięki temat ogarnięty kody pasowaly wszystko przeszło jeszcze raz dzieki pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, jestem nowy

mam mały problem: w Passacie podczas jazdy po jakimś czasie i szczególnie na dziurawych drogach zapala się kontrolka ESP i świeci do zgaszenia silnika, i tak co jakiś czas podczas jazdy.

Kolega początkujący Vag-owiec wykrył błąd 00778 czujnika kąta sterowania skrętu ( 27-10 Intermitent).

Przeczytałem 2 krotnie powyższe posty, a że jestem laikiem w naprawach vw wolę zapytac, aby nie pogorszyc:

1. Powinienem sprawdzic zółty punkt w oczku

2. Przedmuchac sprężonym powietrzem czujnik G85, przedmuchac taśmę

3. Ewentualnie kodowanie taśmy i adaptacja.

 

Jak dostac się do obudowy (taśmy kierownicy) ? Czy jest ona pod poduszką w kierownicy czy trzeba rozbierac bardziej passacika, ściągac deske ??

 

Czy można przeczyścic czujnik skrętu G85 bez wyciągania tasmy i późniejszego kodowania ? W poblizu nie znajdę szpeca od kodowania i adaptacji :(

 

Proszę kolegów doświadczonych forumowiczów o ewentualne inne wskazówki

 

Dzieki z góry

 

VW Passat 1.9 TDI 101KM 2005 B5 AVB

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co z tym zrobić VAG-COM Version: Release 311.2-N

 

Control Module Part Number: 038 906 019 BJ

Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0000SG 0812

Software Coding: 00002

Work Shop Code: WSC 05311

1 Fault Found:

18057 - Powertrain Data Bus: Missing Message from ABS Controller

P1649 - 35-10 - - - Intermittent

??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam kolegów,

 

podpinam się tez pod temat. Ostatnio mam problem z kontrolkami ABS i (!) oraz pikaniem. Przeskanowałem auto i mam błąd:

Address 03 -------------------------------------------------------

Controller: 8E0 614 111 AB

Component: ABS 5.3 FRONT D00

Coding: 0273004281

Shop #: BB 24548

1 Fault Found:

65535 - Internal Control Module Memory Error

00-10 - - - Intermittent

 

Przejrzałem forum, błąd 65535 wskazuje na sterownik kaput. Mam na oku jedną pompę z takim sterownikiem 8E0 614 111 AB.

Pytanie brzmi: czy jak kupię używany sterownik i go zamienię z tym swoim niesprawnym to czy będę musiał coś kodować czy będzie to plug&play?

 

Jeśli trzeba kodować to czy ktoś mi może wytłumaczyć czy ten mój numer kodowania Coding: 0273004281 nie jest za długi? Na forum wszyscy posługują się 5 cyfrowymi...

Rozumiem, że w ostateczności mam to kodowanie wprowadzić w nowy sterownik?

Jeszcze jedno: czytałem, ale jakoś tego nie łapię, że przy logowaniu się do sterownika trzeba podać kod? Czy dobrze rozumiem, że to co innego niż kodowanie sterownika? Jesli tak to gdzie znajdę ten kod do zalogowania się?

 

Uffff, namotałem, ale liczę na to, że ktoś zrozumie i pomoże.

z góry dziękuję:niekumam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności