Skocz do zawartości

patryk1120

  • Liczba zawartości

    103
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O patryk1120

  • Urodziny 17.10.1982

Informacje osobiste

  • Imię
    Patryk
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Szczecin/Dublin

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    1998

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam, również przyłączam się do pytania, listwy do FL w czarnej wersji bez chromu można znaleźć, ale czy będą pasowały do wersji przed liftem?
  2. Witam, ja też jakiś miesiąc temu spadłem na ziemie, na szczęście przy malej prędkości, prosty pękł na sworzniu. Banan pociągnął koło w stronę kabiny i przy okazji błotnik uszkodzony. Pierwsze kilka dni po wymianie lęk przy najmniejszej nierówności czy czasem znów się nie urwie. Puki co wymieniony tylko prosty na TRW, geometria i wydaje się być ok, tylko ten błotnik :sciana
  3. A czy próbowałeś może (jeśli masz taka możliwość) podmieni kostkę stacyjki? Ja borykałem się z podobnymi problemami, kontrolki na desce, problemy z łącznością przez Vag. Pokazywało przeróżne usterki (sterowniki ABS, przekaźniki świec itd.) , a skończyło się na kostce stacyjki za ok. 50zl. Może warto spróbować.
  4. Witam, ja niestety nie mam możliwości rozebrania i wyczyszczenia turbo, wiec pozostaje mi właśnie rozruszać sztangę co jakiś czas, ja w tym celu używam dwóch kluczy płaskich (13, i 10) dźwignia sztangi od góry ma takie "skrzydelka", rozszerza sie wiec za to zaczepiam 13ke i pcham ku górze, a od góry wkładam 10tke nad te "skrzydełka i pcham w dół, po kilku ruchach jest coraz lżej i lżej aż sztanga przestaje chaczyc i sama opada. Oczywiście robię to przy zdjętym wężyku z gruszki.
  5. patryk1120

    VIRTUAL TUNING

    Wielkie dzieki "Marcin96" :kciuki
  6. patryk1120

    VIRTUAL TUNING

    Widzę, że użytkownik "marcinL" się załapał na małe przeróbki. Jest choć cień szansy, że ktoś poświeci trochę czasu na mnie i "ucho13" który pisał przede mną? Z góry dzięki.
  7. Dzięki za naświetlenie tematu.
  8. Panowie może będzie to odgrzewanie kotleta, ale czy miał ktoś szanse widzieć, lub mieć te kratki w B5? http://moto.allegro.pl/kratka-zderzaka-przod-vw-passat-b5-top-version-i2546559495.html lub http://www.ebay.de/itm/VW-PASSAT-3B-B5-1997-1998-1999-2000-2001-fog-lights-set-/280594843871?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item4154c188df lub http://www.ebay.com/itm/VW-Passat-B5-Front-Fog-Light-Kit-Grille-Lens-98-01-/180707452621?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item2a1300e6cd&vxp=mtr
  9. patryk1120

    VIRTUAL TUNING

    Witam, czy i ja mogl bym poprosic o zrobienie podmiany felg, wstawiam dwa zdjecia felgi nie wiem ktore bedzie lepsze: no i jesli to nie byloby za wiele to moze jeszce te: http://www.thegaragecentre.ie/content/alloys/proline/ps-shg http://www.thegaragecentre.ie/content/alloys/proline/design-pxt-cmp [ATTACH=CONFIG]87869[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]87870[/ATTACH] A to moje auto:
  10. Ja tez tak miałem, zatrzymywały się moment po starcie i już nie wracały. Nie rozbierałem nic, tylko odgiąłem je od szyby, wpuściłem oleju ze strzykawki na trzony mechanizmu (może Wd40 tez używałem, ale nie pamiętam) później włączałem i pomagałem ręką, aby poszły i tak przez jakiś czas, dodawałem oleju na sworznie i znów rękoma pomagałem. Od ponad 2 lat spokój, nic się nie dzieje. Pozdrawiam i powodzenia.
  11. Hej nie wiem czy rozbierales calosc, razem z takim pierścieniem zabezpieczającym wkładkę? Ale jak ja majstrowałem to się trochę męczyłem z włożeniem pierścienia z powrotem i pamiętam, ze przy składaniu ( chyba tego pierścienia) był moment ze klamka odstawała ale dokręcając w pewnym momencie był taki mocny sprężysty przeskok klamki i wracała na swoje położenie. Spróbuj jeszcze raz wyjąć wkładkę czyli poluzować śrubę z boku drzwi właśnie za pomocą tego pierścienia, możne się ułoży i przeskoczy.
  12. Szkoda, że nowa kostka nie rozwiązała problemu, nie jestem znawcą, ale wydaje mi się, że gdyby to było immo które gasi go po odpaleniu to działo by się tak za każdym razem, a nie tylko przy pierwszym odpaleniu.
  13. Tak jak mówisz, jak zdejmiesz kierownice to nie ma problemu, ale ja nigdy jej nie zrzucałem wiec nie chciałem tego robić. Dałem rade. Jak dobrze pamiętam ja wymieniłem swoja na Febi i kosztowała mnie nie cale 15euro. Ale ceny jak widać są porównywalne. Oby pomogło.
  14. hej, manetki zostaja na miejscu, zdjac trzeba tylko plastiki w okolo kierownicy i harmonijke. Ja mialem problemy tylko z wkretami od przodu ,które widać po przekręceniu kiery w jedna i druga stronę o okolu 90stopni. (po jednym na strone) ABy je wykrecic potrzebna mi byla wielka dawka cierpliosci i srubokrecik ktory musialem wygiac. Moze znajdziesz lepszy sposob, moze gietki srubokret lub cos. Jak juz zdejmiesz plastiki to odpinasz kostke i w sumie jest plug&play. Odkrecasz 2 male srubki bez lebkow ktore trzymaja kostke i sama wyjezdza, u mnie te srubki byly zalane czerwona farba (plomba). pozdro jak cos to pytaj
  15. Ja tak właśnie miałem, nie można się było połączyć z silnikiem, ABS-em, pokazywało błędy przekaźników podgrzewania świec i jeszcze jakieś inne. Generalnie ręce opadały, ponadto że gasł po odpaleniu miałem tak, na przykład wszystko było ok, a gdy wrzucałem bieg wsteczny to auto gasło. Naprawdę cyrki były, wymiana kostki pomogła. Pewności nie ma, że to będzie to, ale od razu mi się skojarzyło z moimi problemami. Koszt kostki ok 50zl lub podmiana od kogoś na próbę. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności