banshee Zgłoś #201 Napisano 13 Maja 2014 Bo Świątek nie jest od pisania tylko od interesów. Ja korzystałem dużo razy z ich usług i jest tam jeden człowiek, który zna się na tematach. Proście przez tel. Mariusza i się przekonacie. Jak ktoś pyta, aby pytać to co się dziwić, że jesteście niezadowoleni. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aleksl Zgłoś #202 Napisano 5 Czerwca 2014 Witam. Nie wiem czy piszę w odpowiednim wątku, jednak w najbliższym czasie mija termin wymiany rozrządu i chciałbym zorientować się ile może kosztować wymiana paska i wszystkich pozostałych części koniecznych do wymiany wraz z nim. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Weso Zgłoś #203 Napisano 5 Czerwca 2014 Witam.Nie wiem czy piszę w odpowiednim wątku, jednak w najbliższym czasie mija termin wymiany rozrządu i chciałbym zorientować się ile może kosztować wymiana paska i wszystkich pozostałych części koniecznych do wymiany wraz z nim. Pozdrawiam. nie wiem ile wymiana u Ciebie ale u mnie wymiana jest za 200 zł , w Szczecinie srednia cena na warsztatch to ok 300-400 zł rozrzad trzeba u Ciebie po nr vin sprzaedzic bo w 2002 roku byla zmiana:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aleksl Zgłoś #204 Napisano 7 Czerwca 2014 Za całość z częściami serwis VW życzy sobie 1600 zł, natomiast mechanik u którego już kilkakrotnie robiłem naprawy 1580 zł. Nr VIN: WVWZZZ3BZ3P102303 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Weso Zgłoś #205 Napisano 7 Czerwca 2014 Za całość z częściami serwis VW życzy sobie 1600 zł, natomiast mechanik u którego już kilkakrotnie robiłem naprawy 1580 zł.Nr VIN: WVWZZZ3BZ3P102303 dla mnie chore pieniądze, rorząd masz nowszego typu, bez tłumika drgań Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aleksl Zgłoś #206 Napisano 7 Czerwca 2014 Dzięki za informacje, w tej chwili mam przejechane 166600km, właściwie do wymiany po 180000 km jeszcze trochę zostało, jednak po kilku wpisach na forum o skróceniu okresu w przypadku większości jazd w mieście zdecydowałem się na wymianę, będę próbował trochę ponegocjować. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kucharz_86 Zgłoś #207 Napisano 7 Czerwca 2014 Witam. Mam pytanko czeka mnie wymiana wałka rozrządu i oczywiście popychaczy, wiadomo jaka przyczyna starte kilka krzywek w mniejszym i większym stopniu. Na regenerację raczej nie mam czasu bo auto cały czas jest potrzebne. Ceny tych wałków są zaporowe, a co do zamienników widzę, że nie darzycie ich sympatią nawet te lepsze firmy jak: Febi, Bilstain itp. 1. Preferujecie dobre używki czy posiada ktoś wymiary tych krzywek? 2. Z tego co wyczytałem jeśli się nie mylę to do mojego silnika podejdą wszystkie wałki z PD bez DPF -u. P.S Może ktoś by miał jakąś używkę do odsprzedania igłę Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łoluś Zgłoś #208 Napisano 7 Czerwca 2014 Na twoim miejscu oddał bym do Światka do zrobienia http://www.swiatek.com.pl/ zrobi i utwardzi odpowiednio krzywki , do tego kupno popychaczy, utwardzone są ciemne ,większość wytartych wałków i popychaczy bierze się z stąd że sprzedawcy mylą popychacze INA to INA a to własnie błąd te ciemniejsze są bardzie utwardzone i stosuje się je do pompo wtryskiwaczy a jasne do TDI bez pompo wtryskiwaczy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #209 Napisano 7 Czerwca 2014 większość wytartych wałków i popychaczy bierze się z stąd że sprzedawcy mylą popychacze INA to INA a to własnie błąd te ciemniejsze są bardzie utwardzone i stosuje się je do pompo wtryskiwaczy a jasne do TDI bez pompo wtryskiwaczy Większość wytartych wałków to oryginał, fabrycznie też były zakładane "jasne" popychacze, czarne zostały wypuszczone później jako poprawione i utwardzone. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #210 Napisano 7 Czerwca 2014 Szukaj dobrej używki. W kilka chwil masz już poniżej coś ciekawszego. Najllepiej brać za pobraniem z możliwością otwarcia paczki przed odbiorem. Do tego czarne popychacze i spokój na 200 kkm. http://allegro.pl/vw-passat-b5-fl-audi-a4-a6-1-9tdi-walek-rozrzadu-i4308453906.html http://allegro.pl/walek-rozrzadu-auy-galaxy-sharan-alhabra-1-9tdi-i4290035339.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kucharz_86 Zgłoś #211 Napisano 9 Czerwca 2014 (edytowane) Witam. Właśnie jak patrzyłem na swój wałek to wydawało mi się, że są czarne popychacze:D Wiec są dwie lub trzy możliwości, że już były wymienione lub też przy przeglądzie serwisowym były wymienione ewentualnie tak jak pisze " dtambor" silnik już po pierwszych poprawkach:). Tak czy tak siadły. Dzięki za zainteresowanie troszkę mi nie pasuje wysyłać wałka do Swiątka bo muszę mieć auto, a tu mi kolega przysłał linka min. z Gorlic to jakby bida przycisła to podjadę sobie 60km to jeszcze nie tragedia. Narazie spróbuje u sąsiada zapytać bo miał takiego Passata całego na części może silnik też będzie rozbierał. Pozdrawiam. Edytowane 9 Czerwca 2014 przez kucharz_86 nie odświerzyłem sobie stronki:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #212 Napisano 9 Czerwca 2014 ewentualnie tak jak pisze " dtambor" silnik już po pierwszych poprawkach chodziło mi o to że fabrycznie szły "jasne" szklanki, nie wiem czy czarne wogóle były wkładane przez fabrykę do AVB, AVF, AWX, obstawiam że nie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kucharz_86 Zgłoś #213 Napisano 11 Czerwca 2014 Aha rozumie. A panowie co sądzicie o tym wałku: http://olx.pl/oferta/walek-rozrzadu-avb-1-9-tdi-101km-100km-passat-golf-bora-CID5-ID67ZiT.html#8b5c2e9e81 osobiście jak na pierwszy rzut oka to nie bardzo mi się widzi;/ Pozdro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #214 Napisano 11 Czerwca 2014 Ten wałek to szrot - nie widzisz objechanych krzywek? Nie wiesz, że na około krzywki musi być fazka oryginalna? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kucharz_86 Zgłoś #215 Napisano 12 Czerwca 2014 (edytowane) Też mi się tak wydawało, ale chciałem się upewnić A co do tej faski to akurat tego nie wiedziałem, ale już sobie obczaiłem na fotkach jaka ma być Dzisiaj oglądałem jeden i niestety już zaczęło jedną krzywkę przycierać. A gdzie mam jeszcze szukać oryginalnych znaków na wałku czy może tu z czoła jak ściągnie się koło zębate? Edytowane 12 Czerwca 2014 przez kucharz_86 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #216 Napisano 12 Czerwca 2014 Fazka ma być jednakowa. Nie ściera się ona po przeciwnej stronie krzywki, czyli na tej częsci o największym promieniu. Zużycie występuje tylko na szczycie krzywki i to musi podlegać dokładnym oględzinom. Jak wałek ma równą fazkę na całym obwodzie na wszystkich krzywkach to znak że jeszcze pojeździ. Do pełni szczęścia można jeszcze zmierzyć każdą krzywkę suwmiarką, ale wiadomo, że używki w dokładności wymiarowej 0,05mm się nie znajdzie. Oglądaj i jeszcze raz oglądaj - to wystarczy. Tutaj masz zdjecie z netu. Widać, jaka ta fazka jest i gdzie jej brak. https://lh4.googleusercontent.com/-Dxn7llK-JJE/UkL-2cShAJI/AAAAAAAAUCY/0daxIfvOwvw/w765-h574-no/20130919_162719.jpg Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #217 Napisano 12 Czerwca 2014 Ori wałek ma oznaczenie wybite pod centralną śrubą koła wałka rozrządu. Jak odkręcisz tą śrubę to musi być końcówka numeru. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
elemenateur Zgłoś #218 Napisano 12 Czerwca 2014 nie warto kupić nowy? 400-500 zł i jest nowy wałeczek. Dogadaj się z kimś kto prowadzi firmę to jeszcze uda Ci się vat odzyskać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łoluś Zgłoś #219 Napisano 12 Czerwca 2014 Ja jednak proponuje wysłać do Świątka http://www.swiatek.com.pl/ zamiast szukać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Overloaded26 Zgłoś #220 Napisano 12 Czerwca 2014 Ja jednak proponuje wysłać do Świątka http://www.swiatek.com.pl/ zamiast szukać Swiatek do PD nie reaktywuje wałków tylko do VP:) Możnau niego kupić nowy wałek utwardzony przez nich. Masz kolego złe informacje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach