momasz1 Zgłoś #81 Napisano 8 Października 2008 dolączę się moje wspomaganie nie działa na paluszek a raczej na jedną rękę co może być przyczyną plynu w zbiorniczku man na minimum nic nie robiłem ze wspomaganiem od kupna auta a przy max skręcie nie odbija mi odrazu tylka trzyma (ściąga auto) przez chwile czasem przy skręcie jak coś pierdyknie to aż strach Koledzy jaka djagnoza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rainman777 Zgłoś #82 Napisano 8 Października 2008 dolączę się moje wspomaganie nie działa na paluszek a raczej na jedną rękę co może być przyczyną plynu w zbiorniczku man na minimum nic nie robiłem ze wspomaganiem od kupna auta a przy max skręcie nie odbija mi odrazu tylka trzyma (ściąga auto) przez chwile czasem przy skręcie jak coś pierdyknie to aż strach Koledzy jaka djagnoza Układ kierowniczy do roboty , z tego co piszesz podziwiam Cię , że śmigasz tym furakiem. Z tego co piszesz to kierowaniem tym autem to nic pewnego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
momasz1 Zgłoś #83 Napisano 8 Października 2008 Układ kierowniczy do roboty , z tego co piszesz podziwiam Cię , że śmigasz tym furakiem. Z tego co piszesz to kierowaniem tym autem to nic pewnego Nie jest aż tak żle da sie jeździć ale konkretnie to co mam zrobić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #84 Napisano 8 Października 2008 konkretnie to do sprawdzenia łożyska oporowe na kolumnach z przodu, na forum wszystko jest co i jak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość pawelekk24 Zgłoś #85 Napisano 9 Października 2008 (edytowane) jak skrecam kola na postoju wydaje dzwiek jakby wycie silnika elektrycznego co to moze byc bo jest dosyc glosny i denerwujacy w czasie jazdy jest ok tylko na manewrach np na parkingu Edytowane 9 Października 2008 przez pawelekk24 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rainman777 Zgłoś #86 Napisano 10 Października 2008 jak skrecam kola na postoju wydaje dzwiek jakby wycie silnika elektrycznego co to moze byc bo jest dosyc glosny i denerwujacy w czasie jazdy jest ok tylko na manewrach np na parkingu Wspomaganie pompa Poszukaj jest wiele tematów na forum w tej materii Pozdrawiam Miłosz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BOGUSS Zgłoś #87 Napisano 15 Października 2008 Witam Ostatnio padło na mnie. Musiałem dokonać wyboru kupno nowej pompy lub regeneracja. Wybrałem drugie rozwiązanie z oczywistych ( finansowych ) względów. Wbrew pozorom wymiana łożyska jest banalnie prosta. Stosując się do wskazówek opisanych wcześniej można to zrobić minimalnym nakładem kosztów i pracy. Dla wszystkich zainteresowanych , zdjęcia pokazujące postęp pracy. Sprasowanie wszystkiego w całość przy pomocy średniego imadła. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
markus2k Zgłoś #88 Napisano 19 Października 2008 Mam tkie pytanko do bardziej zawansowanych kolegów .A wiec nie wiem co sie dzieje jak jest fajna ciepła pogoda to coś piszczy i zgrzypi przy kreceniu kierownicą gdy nawracam na miejscu cos takiego jak by guma o gume tarła.Czy moze ktoś mi podpowiedzieć co to za problem?? cześć! Mam pytanie,czy udało Ci się dojść do przyczyny tego problemu ze skrzypieniem w kierownicy? Mam identyczny problem w moim passacie i też szukam przyczyny.Z góry dzięki i pozdro! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
warrior666 Zgłoś #89 Napisano 3 Listopada 2008 Witam. Jestem nowy więc sorry jak w złym dziale pytam. Rok temu kupiłem passata B5 1.9tdi 130KM z 2004r i chyba od początku mam taki problem że dość ciężko i pasownie chodzi kierownica, jedna ręką na postoju ciężko jet skręcić, a w czasie jazdy bardzo jest wrażliwy na ruchy kierownicą. Zwróciłem uwagę na to dopiero jak przejechałem się paskiem kolegi i tam kierownica chodzi 1 palcem ale jego passat jest z 1999r. Dodam iż płynu jest tyle ile trzeba a pompa pracuje bezgłośnie nawet na pełnym skręcie. Czy te passaty tak mają czy coś jest zepsute?? Pozdrawiam Krystian Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Remek Zgłoś #90 Napisano 3 Listopada 2008 Witam. Jestem nowy więc sorry jak w złym dziale pytam. W złym ... Twój dział to B5 Na pewno wszystkie dane co do auta podałeś prawidłowo w profilu ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
warrior666 Zgłoś #91 Napisano 3 Listopada 2008 Tak dane podałem ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
spokojny Zgłoś #92 Napisano 11 Listopada 2008 Witam.Podepnę się pod ten wątek.Wymieniłem niedawno maglownice na używkę i ostatnio też musiałem wymienić pompę wspomagania.Wczoraj zauważyłem że olej wspomagania wyrzuca przez zbiorniczek a dokładniej przez zakrętkę .Czym to może być spowodowane? Maglownica i pompa to używki i gościu ze szrotu zapewniał że są sprawne.Będę wdzięczny za pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BOGUSS Zgłoś #93 Napisano 11 Listopada 2008 Pompa do wymiany lub naprawy. Wszystko na szrocie jest sprawne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
spokojny Zgłoś #94 Napisano 11 Listopada 2008 Czyli zła pompa wytwarza takie ciśnienie że wyrzuca olej przez zbiorniczek? Bo wcześniej na starej pompie takie rzeczy się nie działy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rainman777 Zgłoś #95 Napisano 11 Listopada 2008 Może układ zapowietrzony ja tak miałem przez 4 dni ze zbiorniczka waliło pianą poczekaj trochę. Wywala płyn czy piankę ??. Ja wymieniałem maglownicę , pompe mam padniętą i wyje ale dalej śmiga Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
spokojny Zgłoś #96 Napisano 12 Listopada 2008 Układ odpowietrzałem.Podniosłem przód do góry i kręciłem kołami do oporu w prawo i lewo ok 10 minut.Wywala płyn.Akumulator jest ubrudzony i węże od interculera no i ten materiał wygłuszający co jest na wewnętrznej stronie maski jest mokry od płynu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rainman777 Zgłoś #97 Napisano 12 Listopada 2008 Nie no u mnie takich rewolucji żołądkowo - jelitowych nie było jednym słowem bez fajererków Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cris52 Zgłoś #98 Napisano 13 Listopada 2008 Układ odpowietrzałem.Podniosłem przód do góry i kręciłem kołami do oporu w prawo i lewo ok 10 minut.Wywala płyn.Akumulator jest ubrudzony i węże od interculera no i ten materiał wygłuszający co jest na wewnętrznej stronie maski jest mokry od płynu. Mialem to samo,wina bylo wyrobione lozysko w pompie wspomagania,po wymianie jlozyska jest wszystko ok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
spokojny Zgłoś #99 Napisano 13 Listopada 2008 Aha. Spróbuje rozebrać starą pompę samemu,jak mi się uda to wezmę się za tą która jest zamontowana. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
spokojny Zgłoś #100 Napisano 14 Listopada 2008 Rozebrałem tą pompę,łożysko i uszczelniacz do wymiany.Ale zdziwiła mnie jedna rzecz we wnętrzu obudowy pompy,tzn.taka jakby dziura i nie wiem czy ona tam powinna być czy może się to ukruszyło.Dodaje zdjęcie,może ktoś mi odpowie czy ta dziura ma tam być. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach