-
Liczba zawartości
18 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O BOGUSS
- Urodziny 19.03.1955
Informacje osobiste
-
Imię
Bogdan
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Wałbrzych
Samochód
-
Generacja
B5
-
Silnik
B5(3B) 1.6 101KM (ANA)
-
Rok produkcji
2000
-
BOGUSS obserwuje zawartość → Instalacja B4 silnik 1Z, Remont generalny Passat b5 1.6 ANA, 2 czujniki ( pedał hamulca ) i oraz 2 innych
-
Remont generalny Passat b5 1.6 ANA
BOGUSS odpowiedział arturg1988 → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Dla mnie pierścień olejowy składa się z 2 części , właściwego pierścienia i sprężyny rozprężnej. -
Remont generalny Passat b5 1.6 ANA
BOGUSS odpowiedział arturg1988 → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Dalej nie wiem o co chodzi z tym "trzyczęściowy pierścień olejowy" , bo to co opisałeś to standard na tłoku. -
Remont generalny Passat b5 1.6 ANA
BOGUSS odpowiedział arturg1988 → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Mógłby ktoś przybliżyć o co chodzi z tym pierścieniem ? -
Drugi jest od tempomatu.
-
U mnie po podaniu +12 V na 1 i 2 "GR 5GA 004 397-11" oraz -12 V na 11 GR , pompka działa i ciągnie pedał gazu , po wciśnięciu sprzęgła lub hamulca pedał gazu odpuszcza.
-
Dla potomnych :
-
Naprawdę to taki problem zmierzyć bagnet ?
-
Może któryś z kolegów podać mi długość oryginalnego bagnetu oleju , z podaniem sposobu jego pomiaru. Ma to związek ze zbyt dużą ilością oleju wlanego do silnika.
-
Dziękuję za wszystkie odpowiedzi. Tak też myślałem , że raczej nie powinno być problemów. Ogólnie chodzi o swap silnika 1Z do VW T4 , mam wszystko co potrzeba za wyjątkiem sprawnej wiązki. Moja jest trochę niekompletna i pocięta. A może od jakiegoś Golfa podejdzie ?
-
Witam Mam pytanie dotyczące instalacji "wiązka elektryczna do komory silnika ". Czyli połączenie kompa , skrzynki bezpieczników i do komory silnika . Auto B4 , silnik 1Z. Czy tą wiązkę można zastąpić wiązką z B4 automat ?
-
W starym PASSACIE jest wspomaganie , ale tak jak by go nie było . BRAVA ma chyba wspomaganie elektryczne.
-
Pompa do wymiany lub naprawy. Wszystko na szrocie jest sprawne
-
Witam Ostatnio padło na mnie. Musiałem dokonać wyboru kupno nowej pompy lub regeneracja. Wybrałem drugie rozwiązanie z oczywistych ( finansowych ) względów. Wbrew pozorom wymiana łożyska jest banalnie prosta. Stosując się do wskazówek opisanych wcześniej można to zrobić minimalnym nakładem kosztów i pracy. Dla wszystkich zainteresowanych , zdjęcia pokazujące postęp pracy. Sprasowanie wszystkiego w całość przy pomocy średniego imadła.