Skocz do zawartości

arturg1988

  • Liczba zawartości

    50
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O arturg1988

  • Urodziny 30.01.1988

Informacje osobiste

  • Imię
    Artur
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Gliwice

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.6 101KM (ANA)
  • Rok produkcji
    2000

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. W teorii powinno pasować, tzn mechanicznie/fizycznie na pewno będzie pasować. Gorzej z... Elektroniką. Z którego roku ten 1.6 a z którego Twój?
  2. No w takim wypadku to juz oczwiście sensu nie ma:)
  3. Wyciągnij napinacz, dojdź do łożyska (wyciągnij uszczelnienie delikatnie, przeczyść, nałóż smaru poskładaj i już
  4. A co się stało że chesz ją wymienić ? Pękła ? Bez problemu włożysz rękę pod kolektor i ją wyciągniesz, resztki pewnie wpadną do miski... A jeśli jest cała to po prostu ciągniesz do góry i już. - - - - - aktualizacja - - - - - A co się stało że chesz ją wymienić ? Pękła ? Bez problemu włożysz rękę pod kolektor i ją wyciągniesz, resztki pewnie wpadną do miski... A jeśli jest cała to po prostu ciągniesz do góry i już.
  5. Słuchaj tak to jest, że mamy wiekowe samochody, ma to też swoje plusy. Jak walczysz przy nim sam to ogarnij sobie kabelek za jakieś 30 zł z allegro i sprawdz sam błędy.
  6. Niemcy lubią standaryzację także się raczej nie przejmuj. Po pierwsze podłącz pod kompa.
  7. Podłącz pod komputer, sprawdź błędy. Mało prawdopodobne żeby to była wina przepustnicy. Możliwe powody; -wadliwe/uszkodzone nowe kable/świece -błąd podczas wymiany kabli (pomylona kolejność) -opcja najlepsza - gdzieś źle założyłeś kable (nie docisnąłeś) -ja zawsze po wymianie świec też tak mam, że przez chwilkę nim porzuca a potem jest ok:) Powodzenia
  8. Ile Ci pije oleju? Sam robisz czy ktoś ? Jakie koszta? Generalnie zrobiłem remont sam. Drugi raz jasne mógłbym to zrobić ale ustrzegłbym się kilku błędów. Po pierwsze to bym znalazł tyle czasu żeby wyszarpać cały silnik i poskładał "na stole". Tak czy siak powodzenia, ale trzeba się nad tym zastanowić
  9. Hej, autko śmiga po remoncie, mam jedynie mały problem - co jakiś czas słychać szklanki. Nie wiem kupiłem nowe niby INA ale... Kij wie teraz jest tyle podróbek. Na razie jeżdżę, jeśli odgłosy będą narastać wymienię na stare szklanki i zobaczę czy pomoże. PS. jak wiadomo żeby wymienić szklanki trzeba się troszkę narozkręcać... Poza tym silnik ładnie pracuje. Za 3/4 tyś km pojadę do gazownika. Sprężanie przed remontem na bardzo dobrym poziomie - 12.5. Producent dopuszcza 10-15. Jeszcze raz powtórzę, i niestety chociażbyś nie wiem co zrobił nie zmienisz rzeczywistości (chyba, że wierzysz, że jako jedyny jesteś wyjątkowy i opisany problem nie dotyczy Twojego auta)... Przyczyną spalania oleju w 99 % przypadkach są zapieczone pierścienie olejowe. Kompresja nie ma nic do tego ponieważ za kompresję odpowiadają dwa pierwsze pierścienie i one są OK. Oczywiście gdyby robić remont książkowo trzeba by zmierzyć gładź cylindra, ewentualnie szlifować i zakładać nadwymiarowe tłoki pierścienie. U mnie było widać jeszcze honowanie więc mam nadzieję, że taki remont "na skróty" pomoże... W sumie to już pomógł. Jutro jadę w trasę i zobaczymy. Według wstępnych wyników spalanie oleju spadło 10/15 krotnie i w tym momencie wynosi około 0,1l/1000 (ale jestem w okresie docierania). Zobaczymy jutro na trasie:) PS.2 Przed remontem sprężanie było również zadowalające około 12 albo i coś więcej, nie pamiętam ale było ok. Mój też nic nie dymił. Nawet bez problemu przechodził przegląd;p
  10. Raczej tak, przykręcone jest na klucz dziesiątkę, generalnie w silniku 1.6 da się to zrobić więc w 1.8 pewnie też. Dla ułatwienia możesz w razie W egr zdemontować, ale chyba nie ma sensu. PS zobacz po ile kosztuje Twój króciec wody w ASO może się okazać, że będziesz mile zaskoczony:)
  11. Jeśli to zwykły wąż (bez jakichś trójników itp) to kup po prostu wąż tej samej średnicy i załóż na cybanty...
  12. Panowie wystarczy wpisać w google co to pierścień olejowy 3 częściowy i zobaczyć filmik na YT. Póki co mam małe urwanie głowy więc w przyszłym tygodniu opiszę swoje mniej i bardziej ciekawe przygody:)
  13. Usunięcie nagaru z rowków tłoka to było spore wyzwanie mając je w ręce więc niestety Panowie marne szanse że jakieś specyfiki pomogą. PS Walcze jeszcze z moim i dam znać co i jak i poopowiadam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności