Skocz do zawartości
Gość tadek1.9

Dopasowanie nowego kluczyka - Kodowanie pilota

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, panowie czy może ktoś mi wytłumaczyć krok po kroku jak to jest z programowaniem pilota do vw passat b5 2001 ,gdyż jestem prosty chłop ze wsi , zaznaczam iż mam 2 działające piloty z których jeden dziala słabiej , ten co chciałbym zaprogramować był już prawdopodobnie w innym aucie, bez użycia wagu,dzięki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam, panowie czy może ktoś mi wytłumaczyć krok po kroku jak to jest z programowaniem pilota do vw passat b5 2001 ,gdyż jestem prosty chłop ze wsi , zaznaczam iż mam 2 działające piloty z których jeden dziala słabiej , ten co chciałbym zaprogramować był już prawdopodobnie w innym aucie, bez użycia wagu,dzięki

 

Kolego przeciez bylo o tym , wez do tylu pare stron i masz, ludzie ze wsi sa bardziej ogarnieci jak Ci z miasta :) takze uwierz w siebie :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam, mam pytanie:

mam jeden pilot działający, drugi padnięty (zapala się dioda dioda, brak reakcji). Piloty marki krzak (master), zakładam więc, że gdzieś jest sterownik zewnętrzny wpięty w obwody auta, powodujący sterowanie centralnym i alarmem.

Tak auto kupiłem, więc nie wiem, co było grzebane.

Po wejściu w komfort i adaptację mam kanał 01 niedostępny:

2.jpg

w blokach pomiarowych w grupie "003" Wartość wyświetlana w polu numer 2 to "01", która po otwarciu drzwi zmienia się na "11". W grupie 007 również wartość "01", nie ulegająca zmianie

rok 97 AHU, komfort nr 1 JO 959 799 H

czy z tego wychodzi, że komfort nie obsługuje zdalnego sterowania?

 

i jeszcze jedna sprawa- gdzie mogę sprawdzić, jakie bajery oferuje mój sterownik komfortu? :hmm

Edytowane przez stachmiesz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A czytałes posty poprzednie? Ja mialem do samo , modul nie widzi Ci klucza. Zagladnij do niego , ja mielem tam taki gnój ze szok . Sam modul byl suchy ale kable idace do niego tragedia .

 

aa i jakie Ty chcesz bajery w 97 roczniku :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poza automatycznym zamykaniem drzwi po przeroczeniu 15kmh i otwieraniu selektywnym to duzo wiece mi nie przychodzi do głowy ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

orientuje sie ktos czy dopasuje do passata kluczyk od audi a4?? wizualnie identyczne.

czy numer kluczyka musi byc koniecznie taki sam jak starego kluczyka czy z innym numerem tez sie zakoduje??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
orientuje sie ktos czy dopasuje do passata kluczyk od audi a4?? wizualnie identyczne.

czy numer kluczyka musi byc koniecznie taki sam jak starego kluczyka czy z innym numerem tez sie zakoduje??

 

nie dokodujesz inna częstotliwość pilota

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do różnic częstotliwości to bym się sprzeczal

Algorytm pilotow jest różny i nie da rady podkodowac żadnego pilota z audi do vw.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Musisz spróbować, to loteria. Ze skody też pasują.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szkoda czasu na próbowanie.

Skoda seat i vw uzywaja tych samych pilotow i są one wymienne między markami.

Audi używa całkowicie innych algorytmów i próbowanie wkodowania pilota audi do vw seat lub skody jest stratą czasu.

Ale jak ktoś ma go za dużo to można próbować.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzieki, wiec szkoda czasu na to

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witajcie ponownie. A więc do rzeczy. Naprawiłem zamki w drzwiach poprzez wymiane na nowe wkłądki. Ale teraz mam problem nadal z pilotami. Z klucza mechanicznie zamyka drzwi domyka szyby otwiera szyby itp. Ale kluczyka nie potrafię zaprogramować, żeby piloty działaly.

Próbowałem metody z forum, włącz zapłon zamknij kluczem drzwi i nacisnij przycisk, nie działa to.

Próbowałem z instrukcji obsługi zamknąć drzwi, naciśnąć przycisk otrzowyć kluczem. Nie działa

Próbowałem również jednoczesnego wciskania guzików przy zamykaniem kluczem też to nie działa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Kupiłem nowy kluczyk wyfrezowałem go i przyuczyłem do otwierania drzwi.

Teraz zostało mi przyuczyć immo do niego. Tylko średnio widzi mi się 150zł dać za odczyt PIN i zakodowanie.

Jest tu na forum ktoś kto dla forumowicza w normalnej cenie podejmie się odczytania PINU? Ktoś z okolic Krakowa, Oświęcimia?

Albo czy ktoś podpowie jaki kabel kupić bo może to wyjść taniej samemu. Vag tacho 3.01 pl ?

 

Moje auto do VW Passat B5fl rocznik 2000.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Vag Commander będzie OK ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Albo czy ktoś podpowie jaki kabel kupić

Wystarczy Ci zwykły kabel KKL za kilka dyszek. Odczytasz PIN VEP i tym samym kablem VAG COM dopiszesz klucz. :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam kabelek Opel Tech 2 który idealnie wpsułpracuje z oprogramowaniem np vag com 3.11.

Wg. Was dam rade coś tym zrobić. Ktoś coś może podpowie czym to uczynić

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Przeprowadziłem wwym procedurę i zadziałała. Zrobiłem to tak.

1. Włączenie zapłonu starym kluczykiem

2. Nowym zamknięcie drzwi(bez póżniejszego otwierania)

3. Dwa naduszenia przycisku otwarcia(bo to 2-gi kluczyk)

4.po ok 5 sekundach jedno naduszenie pojedyńczy dźwięk syreny takie pik

5. Otwarcie samochodu

6. Wyłączenie zapłonu.

I nowy pilot chula.

 

Ten pilot był nowy "czysty" czy używany z innego auta o takich samych oznaczeniach ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie, dzięki za pomoc!

Operacja zakończona pełnym sukcesem! Procedura przeprowadzona prawidłowo!

Stary pilot śmiga, aż miło! :641:

 

Kolego zależy mi na czasie więc chciałem dopytać.

Zaprogramowałeś używany w inym aucie kluczyk ?

Zaprogramowałeś jedynie sterowanie centralnym zamkiem, czy także immobiliser?

Jeśli immobiliser, to czy potrzebna była nowa "pastylka" ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy macie jakiś sposób czym w domowych warunkach mogę wybić grot z kluczyka ?

Chce przełożyc "bebechy" do nowej obudowy ale nie mogę wybić bolca od grota ;/

 

Druga sprawa. Czy przełożenie elektroniki i transpondera jest kłopotliwe ? Na co trzeba uważać ?

Nie mam drugiego kluczyka więc wolę uważać :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności