__ArroW__ Zgłoś #41 Napisano 22 Maja 2010 powiem tak nie robilem wedlug opisu, poniewaz nie bylo dla mnie problemem rozlozyc cala tapicerke z podsufitka, ale spojrzalem na fotoporade w celu unikniecia nieprzyjemnosci, rozebranie wszystkiego oraz zamontowanie nowego szyberka + przelozenie blachy zakrywajacej ze starego zajelo mi 1h takze dobry czas a robilem to na spokojnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
druidionin Zgłoś #42 Napisano 23 Maja 2010 Z tego opisu wnioskuję, że miałem coś grzebnięte w moim b3 bo było domykanie szybra z klucza. Ale po tym jak mi gazownik przewody od butli ciągnął przestało działać... Czy jest jakieś zabezpieczenie tego obwodu? Bezpiecznik czy coś? Moduł komfortu w b3 nie jest za tylnym fotelem kierowcy? Szyberek domyka się tylko jak jest schowany pod dach czy również jak jest uchylony do góry?(nie zdążyłem sprawdzić zanim przestało działać). Trochę mam teraz trudny orzech do zgryzienia gdzie szukać przyczyny nie działania domykania szyberka. Czy w celu oczyszczenia kanałów odpływowych warto zdjąć całą podsufitkę(mam szyberek z blachy)? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #43 Napisano 23 Maja 2010 zacznij od sprawdzenia, czy silniczek szyberdachu ma kostkę na 3 czy 7 kabli Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
druidionin Zgłoś #44 Napisano 23 Maja 2010 zacznij od sprawdzenia, czy silniczek szyberdachu ma kostkę na 3 czy 7 kabli W weekend zrzucam podsufitkę by posprawdzać i przepchać kanały odpływowe z szyberka i sprawdzić szczelność mocowania relingów bo mi coś zalewa podsufitkę z przodu po stronie pasażera i mam mokry pas pasażera. Przy okazji sprawdzę tą wtyczkę. Tylko nie rozumiem co ma kostka do tego, że nagle przestał domykać z klucza? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #45 Napisano 23 Maja 2010 Takie moje małe przypuszczenia PS. kostkę zidentyfikujesz wyciągając samą lampkę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
druidionin Zgłoś #46 Napisano 23 Maja 2010 Tylko problem pojawił się po tym jak gazownik puszczał kabel pod osłoną progu kierowcy stąd podejrzewam, że albo coś po drodze odpiął albo pod skrzynką bezpieczników Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adam0707 Zgłoś #47 Napisano 26 Maja 2010 U mnie jest taki mały mix Mam passatab4, wszystkie szyby elektryczne z b3 czyli mam moduł komfortu pod tylną kanapa. Dzisiaj wstawiałem szyberdach od golfa mk3 bo ori padł niestety... Rozumiem że jak połączę kabel z 4 pinu szybra z kablem czerwono-żółtym modułu do będzie zamykać mi dach razem z szybami?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #48 Napisano 27 Maja 2010 No tak Jak uruchomić domykanie w passacie B3 z nowszym sterownikiem szyberka: wystarczy przeciągnąć kabelek między pinem 4 szyberdachu, a czerwono-żółtym kabelkiem przy module komfortu (pod kanapą). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #49 Napisano 20 Marca 2011 Mam pytanie odnośnie tych silniczków szyberdachu, mam ten stary typ silniczka i chciałbym zamontować go w szyberdachu, który współgrał z tym nowszym typek silniczka i teraz moje pytanie czy da się zamontować ten stary typ silniczka w tym szyberdachu. Wiem że oba te silniczki różnią się wielkością i rozstawem śrub mocujących, ale czy mają taką samą zębatkę i czy bez większych problemów można by było użyć tego starego silniczka? Nie zadałeś sobie nawet trudu, żeby przeczytać ten wątek... Post nr 17 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #50 Napisano 20 Marca 2011 Nie ma tam konkretnie powiedziane że nie można zastosować starszego typu silniczka szyberdachu. Silniczki NIE SĄ zamienne bez przeróbek! Zmieniając starszy typ na nowszy, trzeba przerobić kostkę, zmienić przełącznik (ważne - ten starszy "łączy do masy" przez cały czas i nie podejdzie) i do tego wymienić osłonę w której siedzi lampka - silniczek nowszego typu jest nieco większy i lampka się nie mieści... Jak jeszcze wyraźniej można napisać?! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
klata Zgłoś #51 Napisano 9 Kwietnia 2011 Czy te węże odprowadzające wodę fabrycznie są jednolite czy są łączone z dwóch, pytam ponieważ nie wiem czy mój wąż się przerwał czy po prostu jedna część wypadła z drugiej. Kolejna kwestia... przerwanie jest gdzieś pomiędzy lewym przednim błotnikiem a słupkiem, gdzie ta woda się zbiera? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #52 Napisano 9 Kwietnia 2011 Węże są z jednego kawałka. A gdzie się zbiera? Może nigdzie, spływa na dół ale jak nie znajdziesz sam miejsca uszkodzenia, nie będziesz wiedział. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
klata Zgłoś #53 Napisano 10 Kwietnia 2011 Już wiem co się dzieje z tą wodą (na noc wsadziłem pod dywaniki gazety) i dzisiaj rano wymieniłem już na nowe (suche) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tom_ek1 Zgłoś #54 Napisano 7 Maja 2011 witam. nadszedł czas by i szyberek w moim pasku reanimować. Problem był taki że nie chciał się odsuwać, uchylanie działało. wymontowałem szyber i wniosek... wytarły się gumki na prowadnicach (zamkach). A że szyber był wymontowany to przy okazji postanowiłem poczyść jego części. Wymontowałem prowadnice z linkami. Niestety kilka elementów było złamanych (zaznaczone na zdjęciu). Spróbuję to na razie pokleić. Będzie mała prowizorka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #55 Napisano 16 Maja 2011 Ta dźwigienka górna raczej się nie ułamała, tylko z tego co pamiętam, jest mocowana na mały seger - wystarczy dobrać. Natomiast ten mały dynks urwany w niczym nie przeszkadza. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tom_ek1 Zgłoś #56 Napisano 17 Maja 2011 hej. element A - niestety jeden z najważniejszych części prowadnicy, po jegu ułamaniu prowadnica się trochę dochyla, przez co jest problem z blokowaniem się zapadki (taki chromowany element na oścezapobiega cofaniu się prowadnicy podczas zamykania szyberka) element B - ułamała się ośka z dźwigienki... element C - drobne pęknięcia na razie udało mi się wszystko poskleiać epoksydem, ale wątpię by to długo podziałało.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MsKondri Zgłoś #57 Napisano 18 Maja 2011 Może głupie pytanie a może nie. Ale wyciągnąłem szyberdach a nie wiem jak wyciągnąć te części wszystkie z tych prowadnic tak jak to jest na foto wyżej. A jeszcze dodam, że w ogóle nie moge odkręcić silniczka od szybera, może przez to nie doszedłem jak to wyciągnąć? A o co chodzi z dorobieniem tej blaszki i zmianie ślimaka na forum golfa? czytam czytam i w ogóle nie rozumiem jak to tam zmieścić. Na razie szyberdach to mnie zadziwił i chwile rozkminiałem o co w ogóle chodzi. Dziś już nawet nie schodze do auta bo mnie coś bierze, ale prosze o pomoc bo jutro mam chwile to sie za to jeszcze sprobuje wziąść. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #58 Napisano 18 Maja 2011 Tak musisz wykręcić siliczek żeby wyjąć prowadnice. Uwaga bo nakrętki silniczka łatwo się ukręcają w ramie i kręcą w kółko, pozostaje wtedy wiertarka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MsKondri Zgłoś #59 Napisano 19 Maja 2011 Tak musisz wykręcić siliczek żeby wyjąć prowadnice. Uwaga bo nakrętki silniczka łatwo się ukręcają w ramie i kręcą w kółko, pozostaje wtedy wiertarka. eh, i tak sie właśnie stało. Jedna poszła lekko, a druga sie wyrobiła i ani drgnie. Już wiem że mam złamane obydwie prowadnice, spróbuje spasować ten urwany kawałeczek w tą całą prowadnice i zobacze. poza tym ułamała się ośka z dźwigienki, ale bez tego da sie żyć. Na razie podziałam z tym swoim i spróbuje go uratować, bo nie jest źle. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #60 Napisano 19 Maja 2011 Zostaw rzeźbienie, szkoda czasu. Poszukaj na spokojnie używki w dobrej cenie, najlepiej szklany - robi robotę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach