sebam Zgłoś #21 Napisano 26 Marca 2010 Jeśli chcesz wsadzić oryginalny, to najlepiej jakbyś miał szyber, ale i przód całego dachu, bo całą tą ramę szybra trzeba przykręcić jakoś do dachu i jeszcze zgrać to z mocowaniem silniczka, czego w wersji bez szybra nie ma. Samą dziure na byle szyber można wyciąć, nic sie złego nie stanie, chyba że sie robi z kistą browara pod ręką Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #22 Napisano 26 Marca 2010 Jeśli chcesz założyć oryginalny szyber to nie rób tego, za dużo jest "smaczków" żeby to banglało poprawnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelfre Zgłoś #23 Napisano 27 Marca 2010 Ormo, czy na drugim zdjęciu w poście 17 tam pod kanapą to "to" właśnie jest moduł komfortu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #24 Napisano 27 Marca 2010 Tak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Thorunczyk Zgłoś #25 Napisano 27 Marca 2010 Jeśli chcesz założyć oryginalny szyber to nie rób tego, za dużo jest "smaczków" żeby to banglało poprawnie. Niekoniecznie oryginalny. Może byc z seata czy inny taki, na jakie podmieniają Koledzy ori szyberki... Czy dać se siana? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #26 Napisano 28 Marca 2010 Dać siana, dach bardzo się różni. wycięcie dziury to nie wszystko - ranty muszą być odpowiednio zagięte, brakuje wsporników z tyłu, troszkę inna podsufitka (pomijając dziurę) itd. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tom_ek1 Zgłoś #27 Napisano 28 Marca 2010 Dachy bez szybra i z szybrem chyba się różnią (i nie chodzi mi o sam szyber ) powinny być inne wzmocnienia. W dachy bez szybra jest belka łącząca słupki środkowe, a w wersji z szybrem wzmocnienie stanowią ranty.... Najlepiej było by wymienić kompletny dach ;P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Thorunczyk Zgłoś #28 Napisano 28 Marca 2010 Najlepiej było by wymienić kompletny dach ;P Nieeee... na to mnie nie namówisz :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rugo Zgłoś #29 Napisano 5 Maja 2010 Panowie mam pytanie odnosnie otwierania szyberka w b3. Uchyla sie ok ale gdy chce go schowac w dach to sie chowa ale tak jakby ciagnelo go po skosie i to samo przy zamykaniu, jest jakas regulacja do tego czy co. No i tempo otwierania i zamykania jest straszne mozna kawe isc zrobic i jeszcze sie nie otworzy jakies propozycje?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cysiokysio Zgłoś #30 Napisano 5 Maja 2010 Panowie mam pytanie odnosnie otwierania szyberka w b3. Uchyla sie ok ale gdy chce go schowac w dach to sie chowa ale tak jakby ciagnelo go po skosie i to samo przy zamykaniu, jest jakas regulacja do tego czy co. No i tempo otwierania i zamykania jest straszne mozna kawe isc zrobic i jeszcze sie nie otworzy jakies propozycje?? Przesmarować prowadnice i wynienić/obrócić gumki na "konikach" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rugo Zgłoś #31 Napisano 5 Maja 2010 Fajnie tylko co to te "koniki"?? bo nie w temacie jestem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cysiokysio Zgłoś #32 Napisano 5 Maja 2010 w tym temacie ormo robił foty tej gumce http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=49545&highlight=konik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rugo Zgłoś #33 Napisano 10 Maja 2010 Odnosnie B3 mam jescze jedno pytanie, jak sie problem nie rozwiaze to kupuje silikon i zaklejam ten pie.... szyberdach. Przy uchyleniu szyberka i zamknieciu wszystko jest idealne. Natomiast gdy go schowam w dach i nastepnie zamykam robi sie szczelina na tylnej czesci szyberka patrzac od przodu auta, gdzie spokojnie sobie leci woda. Panowie poradzcie cos. WIe ktos ile moze kosztowac uszczelka do szyberka? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cysiokysio Zgłoś #34 Napisano 10 Maja 2010 nawet przy uchylonym szyberku (jeżeli deszcz nie zacina) nie powinna lecieć woda do środka, sprawdź czy masz drożne odpływy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rugo Zgłoś #35 Napisano 11 Maja 2010 Kanaly drozne woda podcieka tak jakby na srodku szyberka i saczy do srodka. Nie wiem czy to wina uszczelki czy moze to ze mam delikatna szpare pomiedzy szyberkiem a dachem od tylu, taka mikroskopijna szczelina jest dopuszczalna? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #36 Napisano 11 Maja 2010 Szyber masz szklany? Masz taką rynienkę plastikową pod tylną krawędzią? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rugo Zgłoś #37 Napisano 12 Maja 2010 Szyber jest blaszany yyy rynienke nie ma Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #38 Napisano 12 Maja 2010 jak blaszany, to za tą rynienkę robi tylna krawędź tej nakładki z tapicerką, więc raczej masz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
walus501 Zgłoś #39 Napisano 14 Maja 2010 siema. a mozna takie coś dokupić?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cysiokysio Zgłoś #40 Napisano 14 Maja 2010 siema. a mozna takie coś dokupić?? Można, ale jeżeli to jest prowadnica do strony kierowcy to raczej będzie ciężko bo to ona przeważnie pada. Cały szyber można za 50 dych wychaczyć, ja nie widze sensu wumieniania tej rzeczy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach