DaroB Zgłoś #61 Napisano 14 Lipca 2009 Witam . Podpinam sie do tematu , gdyz z ciekawosci sprawidzilem jakie sa ustawienia w moim pasku i oto co zobaczylem . Pasek rozrzadu wymieniany byl pare miesiecy temu i jedynie co to wydaje mi sie ze silnik pracuje dosc twardo . Co z tym fantem zrobic? Jak to mozna skorygowac ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
traba Zgłoś #62 Napisano 14 Lipca 2009 Co z tym fantem zrobic? Jak to mozna skorygowac W PD się konta nie ustawia. http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=50261&highlight=ustawienie+rozrz%B1du Przeczytaj, pomoże. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Shaft Zgłoś #63 Napisano 3 Listopada 2009 Odświeżę trochę temat. Dzisiaj podczas jazdy i sprawdzania wskazań temperatury spojrzałem przy okazji na kąt wtrysku. Ku mojemu zdziwieniu w tdi timing wartość oscylowała w granicach 8-9 dużo odbiegając od prawidłowej wartości 49-51. Czy jest możliwość wyregulowania tak dużej rozbieżności kręcąc pompą? Dodam że nic się z autkiem nie dzieje niepokojącego, chodzi normalnie, klekocze przyjemnie,pali od kopa, zapitala jak diabli, no może trochę dymi przy ostrym bucie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kwitecki Zgłoś #64 Napisano 4 Listopada 2009 Witam !!! A jak wyregulowac kat wtrysku w 2,5 V6 TDI 163KM BDG ?? Idac wedlug porad dotyczacych 1,9 TDI , zdjalem oslony plastikowe z przodu przy kole od pompy lecz tam jest inaczej, jest taki okragle jakby kolo metalowe, ktore przykrecone jest na 4 sruby ampulowe i po srodku jest duza nakretka podobnie jak w 1,9 TDI. Poluzowalem te 4 ampule i to metlaowe kolo poruszalo sie lekko niezaleznie od kola zebatego opierajac sie na srubach, ktore luzowalem. Nie ma tam (a przynajmniej nie widac) jakiegos zakresu regulacji tak jak w 1,9 TDI. Z ciekawosci zadzwonilem do ASO ile u nich taka regulacja......jedyne 350zl. Z gory dziekuje za wszelka pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krynio Zgłoś #65 Napisano 4 Listopada 2009 a ja sie zapytam jak włączyć program tdi timing w vagu 311.2?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
niwdew Zgłoś #66 Napisano 4 Listopada 2009 tdi timing wartość oscylowała w granicach 8-9 dużo odbiegając od prawidłowej wartości 49-51. wydaje mi sie ze mylisz troszke pojęcia, w tdi timing patrzysz gdzie żółte kropeczki sie pokazują. wartości o których piszesz odczytujesz z bloku 000 pozycja 2 a ja sie zapytam jak włączyć program tdi timing w vagu 311.2?? w Basic setting na dole po prawej masz przycisk, klikasz i ma być w okolicy niebieskiej kreski.Wcześniej wybierz z listy odpowiedni silnik. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kwitecki Zgłoś #67 Napisano 4 Listopada 2009 A jak wyregulowac kat wtrysku w 2,5 V6 TDI 163KM BDG ?? heh, sam sobie odpowiem gdyz udoalo mi sie znalezc odpowiedz, mianowice regulujemy kat poprzez przestawienie kola pasowego, ktore jest umieszczone na walku rozrzadu po stronie kierowcy, sposob regulacji identyczny jak w 1,9 TDI. Moje pytanko jeszcze tylko ile powinno wynosic spalanie na postoju w 2,5 V6 TDI 163KM BDG ?? Obecnie VAG pokazuje 1,0l/h , FIS 1,1l/h. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Shaft Zgłoś #68 Napisano 4 Listopada 2009 wydaje mi sie ze mylisz troszke pojęcia, w tdi timing patrzysz gdzie żółte kropeczki sie pokazują.wartości o których piszesz odczytujesz z bloku 000 pozycja 2 No może źle się wyraziłem bo też patrzyłem na wykres a wartość faktycznie była z pozycji 2 bloku 000. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
traba Zgłoś #69 Napisano 4 Listopada 2009 No może źle się wyraziłem bo też patrzyłem na wykres a wartość faktycznie była z pozycji 2 bloku 000. Jaki wykres TDI Graph czy TDI Timing. A taka wartośc spokojnie wyregulujesz. Z silnikiem nic sie dziać nie będzie przy tej wartości, za późny wtrysk nie jest specjalnie zabójczy dla silnika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Shaft Zgłoś #70 Napisano 4 Listopada 2009 (edytowane) Jaki wykres TDI Graph czy TDI Timing. A taka wartośc spokojnie wyregulujesz. Z silnikiem nic sie dziać nie będzie przy tej wartości, za późny wtrysk nie jest specjalnie zabójczy dla silnika. Dzięki za odpowiedź. Przy najbliższej okazji spróbuje przestawić ten kąt. A o wykres to chodziło mi o Tdi Graph Edytowane 4 Listopada 2009 przez Shaft Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
traba Zgłoś #71 Napisano 4 Listopada 2009 Tdi Graph To nie ten wykres. Na grupie 000 wsciskasz BS pojaiwa się TDI Timing i o tym wykresie mowa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Shaft Zgłoś #72 Napisano 4 Listopada 2009 No bynajmniej chodziło mi o ten gdzie są trzy linie po skosie zielona, niebieska, czerwona... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
traba Zgłoś #73 Napisano 5 Listopada 2009 No bynajmniej chodziło mi o ten gdzie są trzy linie po skosie zielona, niebieska, czerwona... No dokładnie o to chodzi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
traba Zgłoś #74 Napisano 12 Listopada 2009 Czy trzeba zastowowac włączyć jakąś skalę lub przelicznik? Mam prośbe o informacje czy źle dokonałem pomiaru? Prawy dolny róg wykresu, tam trzeba silnik wybrać ty masz wybrany silnik TDI 1Z 90KM, więc nie dzine że głupoty wyszły Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pitero Zgłoś #75 Napisano 18 Listopada 2009 (edytowane) Koledzy, a co jeśli wciskam w grupie 000 BS wtedy silnik zaczyna drgać, dymić, a wartości mierzone poz 2 leci na 00/05? Dopóki nie wcisne BS, to wszystko jest w porządku, poz 2 56 (lekko się wacha) ---------- Post added at 15:46 ---------- Previous post was at 10:50 ---------- Pojeździłem dzisiaj trochę po mieście i gdy podpiąłem auto znowu pod VAGa okazało się że teraz od razu {01}> {000}> poz 2 pokazuje 00, wcisnę BS i nic to nie zmienia, co lepsze gdy są takie parametry auto mi nie dymi, a jeśli jest tak jak wyżej napisałem to gdy mu na postoju dam tak 2000/3000 obrotów to siwo za mną niesamowicie, co to może się dziać? No i czemu wywaliło mi błąd: 00550 Regulacja Poczatku Wtrysku Różnica Doregulowania- Błąd Sporadyczny? POMÓŻCIE. Edytowane 18 Listopada 2009 przez Pitero Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
niwdew Zgłoś #76 Napisano 18 Listopada 2009 Koledzy, a co jeśli wciskam w grupie 000 BS wtedy silnik zaczyna drgać, dymić, a wartości mierzone poz 2 leci na 00/05? Dopóki nie wcisne BS, to wszystko jest w porządku, poz 2 56 (lekko się wacha) Dlatego że BS to Basic setting czyli nastawy podstawowe,znaczy to tyle że po wciśnięciu BS silnik pracuje na ustawieniach fabrycznych, bez tego pracuje na podstawie danych z różnych czujników jak np temp,powietrze paliwo i wiele innych doregulowanych przez ecu. Pozycja 00 lub 255 oznacza dane poza skalą (dlatego wyświetlana jest wartość graniczna) oznacza to przestawiony kąt. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pitero Zgłoś #77 Napisano 18 Listopada 2009 Czyli jeśli pokazuje mi na BS 00 (czasami wacha się do 05) to muszę go przyspieszyć, zgadza się? No i czy po regulacji ten błąd powinien dać się skasować czy jest on oznaką walniętego czujnika? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pitero Zgłoś #78 Napisano 23 Listopada 2009 Problem rozwiązany, przeskoczył mi pasek na kole pasowym pompy o 1 ząbek (Powód?- luźny pasek- Przyczyna?- pęknięta rolka napinająca). Po poprawkach kąt wtrysku- 52. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
traba Zgłoś #79 Napisano 23 Listopada 2009 Problem rozwiązany, przeskoczył mi pasek na kole pasowym pompy o 1 ząbek (Powód?- luźny pasek- Przyczyna?- pęknięta rolka napinająca). Po poprawkach kąt wtrysku- 52. Mam nadzieje że wymieniłeś wszystko i to na dobrej jakości części, bo jak ci na wałku rozrządu przeleci to się z zaworami porzegnasz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zaba371 Zgłoś #80 Napisano 25 Listopada 2009 koledzy podepne sie bo mam problem mały z rana z odlaleniem i na forum naprowadzili mnie na kat wtrysku wiec wprawdziłem na vagu w BS 000 pozycja 2 skacze os 34-37 to mam to korygowac?? bo powinno byś troszke wiecej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach