Skocz do zawartości
Charakterek

Kupujemy Passata B6/B7-na co zwrócić uwagę, jaką wersję wybrać?

Rekomendowane odpowiedzi

Radzę brać silniki z CR czyli na common rail konkretne oznaczenia w necie spokojnie znajdziesz. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Panowie mam okazję kupić passata b7 2.0 177 KM 4x4 automat DSG, przebieg 200000. Koledzy na co zwrócić uwagę przy zakupie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poza stanem auta na to, że przy 210tkm masz duży serwis z wymianą rozrządu :-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Dnia 17.03.2018 o 14:35, Krawcol82 napisał:

Poza stanem auta na to, że przy 210tkm masz duży serwis z wymianą rozrządu :-)

Czy ten serwis z rozrządem jest ograniczony tylko przebiegiem 210tkm czy ma też ograniczenie wiekowe czyli np.6,8 czy ileś lat?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie pamiętam, jakie są ograniczenia czasowe, ale jakieś tam są.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich.

Mój pierwszy post na forum :) 

Przymierzam się do zakupu CC. Znalazłem już coś dla siebie, niestety mam tam strasznie daleko i trochę obawiam się wycieczki ponad 300 km.

Może ktoś już widział auto z tego ogłoszenia ?

https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-CID5-IDjpLgK.html#a913f7d973

Sprawdzałem na autodna i niby wszystko ok tylko nie zweryfikowało przebiegu.Jedna szkoda na ok 3.5 tyś.

Czy przy takim przebiegu trzeba myśleć już o rozrządzie ?(Kod silnika BZB)

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hejka myśleć przy tym aucie to Ty musisz czy łyka olej, jak działa dsg... Cała reszta jak przy zakupie auta to oczywiste a rozrząd? Jak go słychać to do wymiany razem z odma zaworem DV wszystko wymiana na nowsze i cieszyć się jazdą :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam pany aby nie zakładać nowego tematu zapytam w tym oto temacie. Posiadam od nie dawna paska b7 rok 2012 2.0 170KM kupiłem bo bardzo mi się podobał i jest wyposażony właśnie tak jak chciałem. Brałem również pod uwagę to że auto w 80 procentach będzie poruszało się w mieście, i oto moje pytanie jak jeździć tym autem jak eksploatowac aby dpf nie poszedł, turbina lub coś innego. Chodzi mi głównie o obroty przy zmianie biegów czy lepiej podciągnąć do ponad 2tys czy jest to bez różnicy proszę o jakieś porady bo na pewno macie większe doświadczenie a zbytnio nic na forum nie widzę na dany temat. Po prostu boję się aby przez moją głupotę i nie świadomość  za chwilę wyłożyć nie potrzebnie grubą gotówkę. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Brałeś pod uwagę, że w 80% jeździsz po mieście i kupiłeś silnik wysokoprężny? Gratuluję :mur

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dużo osób tak jeździ i nie wierzę że te samochody są wyprodukowane tylko po to aby jeździć po autostradach. Dlatego pytam o wskazówki. Ogólnie pierwszy plan była benzyna ale za dużo negatywnych opinii na temat silników tsi więc odpuściłem. No myślę że skazany na klęskę nie jestem jeżdżąc dieslem w mieście no bez przesady. Dlatego pytam bardziej doświadczonych użytkowników... 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dużo osób jeździ tsi i nie narzeka... A jak piszą, że diesla do miasta się nie kupuje to jakoś Cię wiara opuściła? :acute:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Widzę że fanatyk tsi może ktoś z wysokoprężnych się wypowie... 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jedź normalnie, niczym się nie przejmuj. Na pytanie czy lepiej zamulić, czy przygazować - zdecydowanie to drugie. Jeżeli chodzi o dpf to w silnikach cr wypala się również na postoju - czyli skrzyżowania i takie tam to nie powinien być problem :)

Ja sam dużo przemieszczam się "wokół komina" i nigdy żaden diesel mi się nie popsuł ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i jest konkretna odpowiedź. Kolego Dreyfus warto poczytać. Dzięki za odpowiedź, chciałbym jeszcze aby się więcej panów wypowiedziało na ten otóż temat...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jazda miejska (krótkie dystanse, częste uruchamianie) nie sprzyja autom w ogóle. Nie ma znaczenia czy to benzyna czy diesel, LPG czy CNG, czy manualna skrzynia czy automat.

DPF nawet jeśli się wypala na postoju to i tak zapcha się szybciej niż to sobie wyobrażamy. Dziś już są środki chemiczne do czyszczenia tego ustrojstwa ale jeszcze kilka lat temu to był problem. Tak czy inaczej do 100% miasta żaden silnik diesla się nie nadaje - ani to ekonomiczne,  ani ekologiczne.

@nico851 Kolega @Dreyfus nie napisał nic "fanatycznego" - TSI wydaje się lepszym wyborem do miasta (szybciej się nagrzewa, nie ma tak dużo problematycznego w mieście osprzętu jak EGR i DPF) ale nie należy zapominać o wadach tych silników. W B6 i B7 nie ma idealnego silnika, albo są słabe i teoretycznie pancerne (1.6i i 1.9 TDI) albo oszczędne ale już nie tak trwałe jak się może wydawać. Ja na tą chwilę, mimo że poruszam się w trasie, nie widzę sensu powrotu do diesla. Wolałbym zrobić z auta kuchenkę gazową :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiem dobrze że tak może się zdarzyć dlatego zapytałem na forum bardziej doświadczonych użytkowników paska w dieslu. Nikogo nie chciałem urazić w zdaniu o benzyniaku też chciałem kupić bo było by to najlepsze wyjście no ale zraziłem się troszkę i wybrałem tdi. Będę musiał regularnie raz w miesiącu przynajmniej przejechać w trasę ze 100 KM i może będzie ok. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po aktualizacji DPF nie ma dobrych opinii. Wcześniej VW był chwalony za wysoką trwałość "ekologii" w 2.0 TDI-CR, ale jeśli ktoś się pokusił na aktualizację "post-diesel-gate" to niestety jest gorzej jak w Fordzie :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 4.04.2018 o 10:38, radekrp90 napisał:

Po aktualizacji DPF nie ma dobrych opinii. Wcześniej VW był chwalony za wysoką trwałość "ekologii" w 2.0 TDI-CR, ale jeśli ktoś się pokusił na aktualizację "post-diesel-gate" to niestety jest gorzej jak w Fordzie :D

dostałem zaproszenie na aktualizację. Chyba jednak sobie odpuszczę. Szkoda samochodu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hello,

ojciec przymierza się do zakupu Passata b6 2.0TDI 140km 2005r, skrzynia manualna w kombi. Pytanie, na co zwrócić uwagę przy zakupie ?
Obecnie ma Ford Fiesta 2005r 1.6 benzyna.

Edytowane przez StaryKoniu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, chce kupic B6 kombi 2.0 tdi PD w DSG a na CR nie mam tyle hajsu. Jaki motor wybrać 8v czy 16v, a raczej jaki kod silnika szukać?? Czy silnik BMP jest dość dobrym silnikiem??? Pomóżcie, bo szczerze pisząc nie chce mi się przeglądać forum, za dużo tego jest do czytania.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności