Skocz do zawartości
Charakterek

Kupujemy Passata B6/B7-na co zwrócić uwagę, jaką wersję wybrać?

Rekomendowane odpowiedzi

No ja o raczej nic juz nie wymysle bo przez leasingo to idzie i jak juz zamówiony miesiąc temu miales to raczej nie sadze zeby zmienili cos jak bys po 15 zamawial to napewno bo ten cennik niedawno sie pojawił na stronie napewno 15 go nie była. A jka juz miesiąc minoł to juz 2 tygodnie jest w produkcji, ale próbuj i daj znać.

 

P.S.

A jaka konfiguracje i wersje zamówiłeś?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie leasing tylko za gotowizne kupuje :)

 

A wybralem tego co jest w podpise, czyli 170ps, Variant, Highline, czarna perla, plus:

- pakiet komfort

- pakiet rcd 510

- pakiet lusterka

- pakiet zimowy 3

- pakiet kierownica multi I

- autoalarm z dozorem i czujnikiem przechylu

- czujnik cisnienia w oponach

- instalacja telefonu premium

 

A co do produkcji, to wlasnie nie jest jeszcze, bo fabryki maja 3 tygodniowa przerwe technologiczna, przelom lipca i sierpnia. Zobaczymy co mi sie uda ugrac, bo dokladnie prawie wszystko co zamowilem miesci sie w tym pakiecie za 1200. Tak bym sobie cos jeszcze extra domowil: DCC, inne fele?

 

A wiadomoc cos na temat tego pakietu stylizacyjnego VW Individual? Sa to jakies nowe zderzaki (r36)? Czy jakies dokladki to standardowych?

Edytowane przez r1u0d2y

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja pisze ze u mnie w leasingu bedzie :)

 

to samo biore prawie co ty tylko trendline, 140KM

 

+ kilka dodatków

 

A skad wiesz o tej przerwie produkcyjnej? Hmm mnie nikt o tym nieinformował :/

 

No w tym 1200 nie masz tylko lakieru perł/metalic wiec doliczysz 2650zl i bedzie tak naprawde podobnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
fabryki maja 3 tygodniowa przerwe technologiczna, przelom lipca i sierpnia.

 

I produkują już model 2010 ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to sie zgadza:) nowa kiera od CC zegary i komputer tez jak w CC :) cIEKAWY JESTEM W TAKIM RAZIE KIEDY RUSZA PRODUKCJA.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
to sie zgadza nowa kiera od CC zegary i komputer tez jak w CC cIEKAWY JESTEM W TAKIM RAZIE KIEDY RUSZA PRODUKCJA.

 

Serio nowa kierownica?? Dotyczy to tez kiery multi? A czy zegary to nie byly juz w 2009 zmienione na takie jak w CC?

Produkcja ruszyla juz w tym tygodniu, ale moje zamowienie nie jest jeszcze w realizacji w fabryce.

 

I produkują już model 2010

 

Si, moj ma byc rok modelowy 2010.

Edytowane przez r1u0d2y

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak kilka postów wyżej masz o tym info i foto, kiera nowa jesli bierzesz skórzana, badź multi :)

Wszystkie terz produkowane beda modelowo 2010 najprawdopodobniej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wszystkie terz produkowane beda modelowo 2010 najprawdopodobniej.

 

Na 100 %, tak jest od kilkunastu lat ;) Po przerwie wakacyjnej klepie się już rok modelowy kolejny, w tym przypadku 2010. Jak zostanie zarejestrowany po 01.01.2010 będzie jako 2010, jak przed styczniem to 2009 i tak jest w DE, nie wiem jak w Polsce.

Nie jeden co sprowadził auto z DE się zdziwił, w briefie dajmy na to 2010 a po VINie doszedł że wyprodukowane 01.09.2009 na przykład :) Oczywiście w Polsce w dowód wpiszą 2010 :)

A auto stało pół roku na placu i rdzewiało....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też byłem zdziwiony jak mnie facet na serwisie poinformował, że mam auto z 2007 roku :eek:. Jak to - pytam - przecież kupiony był jeszcze w 2006! A tu się właśnie okazuje, że takie jaja sobie robią :).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mój jest z sierpnia 2007 i w serwisie widnieje jako model 2008 :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobra, bylem, ale okazalo sie ze moj egzemplarz juz jest wyprodukowany i jedzie w tym tygodniu do Poznania :) Byl wyprodukowany w pierwszym tygodniu po przerwie. Negocjacji cenowych nie bylo bo auto juz jedzie.

Ma byc do odbioru za 2 tygodnie :D

Edytowane przez r1u0d2y

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to moze po przerwi pracownicy zwarci i gotowi zadnej fusdzerki nie zrobią:):P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiam.

Jakby trochę temat zszedł od pierwotnie założonego...

Osobiście odradzam kupno zarówno B5 (posiadałem 2 lata, usterki turbiny, alternatora, jakiś tulej, węży od układu hamulcowego, drogie AC) jak i B6 (posiadam ok. roku, usterki otwierania klapy tylnej, pompy paliwowej w zbiorniku, wreszcie głowicy, drogie AC). Zatem masa poważnych usterek, drogich w naprawie. Co z tego że auto mało pali, jak kolosalne pieniądze idą na naprawy i AC. Auto przereklamowane i niewarte swej ceny.

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wohoo :] Moj jest juz do odbioru. Wlasnie dzwonili z salonu :) Wiec przelew, rejestracja i pojawiam sie na zlocie w Lodzi :]

Edytowane przez r1u0d2y

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Osobiście odradzam kupno zarówno B5 (posiadałem 2 lata, usterki turbiny, alternatora, jakiś tulej, węży od układu hamulcowego, drogie AC) jak i B6 (posiadam ok. roku, usterki otwierania klapy tylnej, pompy paliwowej w zbiorniku, wreszcie głowicy, drogie AC). Zatem masa poważnych usterek, drogich w naprawie. Co z tego że auto mało pali, jak kolosalne pieniądze idą na naprawy i AC. Auto przereklamowane i niewarte swej ceny.

pozdrawiam

A że tak zapytam kupowałeś auta nowe czy używane, bo to zasadnicza różnica? Ja kupowałem nowe i z czystym sumieniem poleciłbym zarówno B5 FL (miałem 1,9TDI 2003) jak i B6 którym cały czas jeżdżę. Z B5-ką absolutnie żadnych problemów i zrobione ponad 130tys. km. Z B6 wszystko co miało się niby zepsuć wymieniono w akcjach serwisowych - głowica i koło dwumasowe. Jedyne z czym sie zgodzę, ze cena jest stanowczo za wysoka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Matsil, na nowego mnie nie stać i nie wszyscy kupują nowe auta. Oba które kupiłem były dobrze zweryfikowane pod kątem przebiegu i były servisowane w ASO do końca. Uważam, że w aucie tej klasy nie powinny mieć miejsce tego typu usterki, przy stosunkowo niewielkich przebiegach. Tym bardziej, że cena samochodu jest wysoka i winna zawierać znacznie większy odsetek bezawaryjności. Poza tym funkcjonuje taki mit, ze te silniki (zwłaszcza diesle) to mogą bez większych napraw zrobić 300 tyś i ludzie się na to łapią. Fakty temu przeczą. Może w starszych modelach tak było ale nie dotyczy to ani B5 ani B6. A tak z ciekawości w jakich jeszcze tej klasy samochodach pękają głowice?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kolego.niektórzy zrobią na tym silniku 300tys km.to nie zalezy od przebiegu tylko od stylu jazdy.jeśli ktoś przed Tobą jeżdził spokojnie czyli tak zwany niedzielny kierowca a nie korzystał z pelnego zakresu obrotów na starcie z każdych świateł to napewno taki silnik posluży Ci bardzo długo :) skończyła się era poloneza i malucha gdzie można było nimi jeżdzić nawet miliony kilometrów i tylko karoseria rdzewiała.teraz robi sie samochody o bardzo dużym zaawansowaniu technicznym i w każdym ma się prawo coś popsuć.i tak na koniec to może wskaż auto z tej klasy co Passat, które nie psuje się wogle i ludzie tylko filtry i olej wymieniaja?? mysle że takiego nie znajdziesz wiec nie ma co się bulwersować.to tyle odemnie :)

Edytowane przez rad0330

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
kolego.niektórzy zrobią na tym silniku 300tys km.to nie zalezy od przebiegu tylko od stylu jazdy.jeśli ktoś przed Tobą jeżdził spokojnie czyli tak zwany niedzielny kierowca a nie korzystał z pelnego zakresu obrotów na starcie z każdych świateł to napewno taki silnik posluży Ci bardzo długo skończyła się era poloneza i malucha gdzie można było nimi jeżdzić nawet miliony kilometrów i tylko karoseria rdzewiała.teraz robi sie samochody o bardzo dużym zaawansowaniu technicznym i w każdym ma się prawo coś popsuć.i tak na koniec to może wskaż auto z tej klasy co Passat, które nie psuje się wogle i ludzie tylko filtry i olej wymieniaja?? mysle że takiego nie znajdziesz wiec nie ma co się bulwersować.to tyle odemnie

 

 

Akurat auta produkcji polskiej nie cieszyły się opinią "niezawodnych", a wrecz przeciwnie, bez skrzynki narzędziowej nie podchodź ;)

 

---------- Post added at 15:37 ---------- Previous post was at 15:32 ----------

 

Wohoo Moj jest juz do odbioru. Wlasnie dzwonili z salonu Wiec przelew, rejestracja i pojawiam sie na zlocie w Lodzi

 

a UBEZPIECZENIE ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności