Skocz do zawartości
Charakterek

Kupujemy Passata B6/B7-na co zwrócić uwagę, jaką wersję wybrać?

Rekomendowane odpowiedzi

Koledzy mam pytanie : Czy przy zakupie nowego Passata opona na kole zapasowym powinna być tej samej marki co opony na kołach, założone do jazdy ?U mnie zapasowe jest z oponą Michelin, a na alówkach do jazdy są założone Continental.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam Szanownych Forumowiczów !

 

Pierwszy raz tutaj piszę dlatego jeżeli pomyliłem dział to z góry przepraszam.

 

Przymierzam się do kupna Passata B6 w TDI. Ostatnio zauważyłem, dość dużo ofert z silnikiem 1.6TDI w ciekawych cenach.

I tutaj nasuwa mi się pytanie - Czy aby ten silnik nie jest zbyt mały do tego samochodu? Czy nie będę po prostu całkowicie rozczarowany jazda? Zastanawiajaca dla mnie jest jego oszczędność, tylko czy to będzie potrafiło zrekompensować braki mocy? Jeżeli ktoś z szanownych forumowiczów ma takie auto i mógłby się podzielić swoimi wrażeniami z jazdy w mieście, trasie, jak z przyspieszeniem jeżeli będzie w nim czwórka osób, to byłbym bardzo wdzięczny. No i oczywiście jak się ma zużycie paliwa katalogowe do rzeczywistego. Jak jest z żywotnościa DPF w tym samochodzie? Ja z założenia poruszam się - 40% miasto, 60% trasa.

 

Pozdrawiam serdecznie

Edytowane przez pkozicki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Po prostu ludzie są bierni.
i też nie chce im się, boją się, nie znają języka i wiele innych powodów. Kupno samochodu w Niemczech jest zdecydowanie trudniejsze jak w Polsce. Trzeba znac język, zaliczyć minimum dwie wizyty w salonie, itd. A Tu ma na miejscu, a często dowiaduje się po czasie, że w Niemczech pakiety są bogatsze, albo można domówić to co u nas jest nie do zamówienia, a importer swoje i tak wykasuje. I o pazerność importera mi chodzi głównie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
i też nie chce im się, boją się, nie znają języka i wiele innych powodów. Kupno samochodu w Niemczech jest zdecydowanie trudniejsze jak w Polsce.

A widzisz, jakby tak zebrać się na forum i zaspamować importera to pewnie by wprowadził te opcje, chociaż w tym kraju to wszystko jest możliwe :)

To jest antena do radia...

A ja głupi myślałem, że to drut oporowy, tak się dziwiłem ostatnio, że tył działa, a boki nie :)

 

Jak ustawisz synchronicznie to jak będziesz ustawial lewe lusterko to automatycznie prawe też będzie się ustawiać.

Czyli tak jak przypuszczałem- tyle, że wydawało mi się to dziwne.

 

Mam nadzieję, że ci w salonie nie wcisnęli kitu że masz podgrzewane tylne boczne szyby.

Sam do tego doszedłem, myślałem, że płetwa załatwia sprawę odbioru wszystkich fal, jak widać nie.

 

Swoją drogą easy open działa zarówno przy otwartym jak i przy zamkniętym samochodzie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak się Wam wydaje, ile mogą dawać rabatu na B7 w lecie przed wejściem B8? Czy obecnie 93 tyś netto/114 brutto to dobra cena za kombi 2.0TDI comfortline (2014) z xenonami i navi?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciezko odniesc sie do Twojej ceny, bez podania ceny katalogowej konkretnego egzemplarza.

Co do obnizki ceny tuz przed wprowadzeniem B8, to troche spekulacja, ale mozna probowac cos ugrac :-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cena katalogowa to 131 tyś brutto a 126 dla flot.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czy obecnie 93 tyś netto/114 brutto to dobra cena za kombi 2.0TDI comfortline (2014) z xenonami i navi?

Prześlij tę ofertę do innych salonów i zapytaj się co mogą Ci zaproponować w lepszej cenie z tym samym albo z lepszym wyposażeniem.

I jeśli brałbyś leasing od VW to wiedz, że kosztuje więcej niż te 106%. Z tego co pamiętam wychodziło koło 113-115%, podziękowałem i wziąłem ofertę z innego banku.

To jak z tym easy open- trzeba odryglować samochód czy nie? Słyszałem gdzieś, że trzeba, ale wydaje się to bezsensu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Musi być bez sensu. System przecież rozpoznaje że zbliża się ktoś z "kluczykiem" w kieszeni i pozwala na otworzenie bagażnika. Bez kluczyka w kieszeni EO nie powinien zadziałać. No chyba że auto jest odryglowane.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
To jak z tym easy open- trzeba odryglować samochód czy nie? Słyszałem gdzieś, że trzeba, ale wydaje się to bezsensu.

Jeżeli masz kluczyk przy sobie nie ma znaczenia czy samochód jest zamknięty czy otwarty, machasz nogą bagażnik się otwiera. Jeżeli zamki były zamknięte otwiera się tylko bagażnik pozostałe drzwi pozostają zamknięte. Jeżeli samochód jest otwarty również trzeba mieć kluczyki przy sobie bo inaczej nie otworzysz bagażnika nogą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I jeśli brałbyś leasing od VW to wiedz, że kosztuje więcej niż te 106%. Z tego co pamiętam wychodziło koło 113-115%, podziękowałem i wziąłem ofertę z innego banku.

 

A to nowość. U mnie jakbym nie liczył(kończę spłacać w sierpniu br) ,wychodzi 103,2%. I tak mam w umowie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przymierzam się do zakupu Passata B6 2.0 TDI 140 KM CR - oznaczenie silnika: CBAB z 2009r. w wersji Highline. Przebieg 220 tys, kupiony w polskim salonie.

 

Proszę o rady i opinie - jakie są typowe usterki i wady tego silnika, czy w ogóle jest sens kupować Paska z tym silnikiem?

 

I pytanie na marginesie: czy wersja Higline posiadała w standardzie elektryczne regulowany fotel kierowcy z pamięcią ustawień? Jest to dla mnie ważne bo przy niskim wzroście mojej żony taka opcja byłaby nie lada wygodą, przy czym zapomniałem gościa dopytać, a nie chcę trzeci raz dzwonić).

 

Z góry dziękuję za odpowiedzi.

Edytowane przez Kamill

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
I jeśli brałbyś leasing od VW to wiedz, że kosztuje więcej niż te 106%. Z tego co pamiętam wychodziło koło 113-115%, podziękowałem i wziąłem ofertę z innego banku.

Przy jakich warunkach (wpłata własna, okres leasingu, % wykupu) wychodzi 113-115%? Ja skorzystałem z Volkswagen Leasing i nieco poniżej 107% przy moich parametrach leasingowych.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
czy wersja Higline posiadała w standardzie elektryczne regulowany fotel kierowcy z pamięcią ustawień?

 

nie, elektrykę w fotelach to zdaje się ma (nie trzeba ręcznie machać), ale pamięć ustawień była za dopłatą (opcja).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Przy jakich warunkach (wpłata własna, okres leasingu, % wykupu) wychodzi 113-115%? Ja skorzystałem z Volkswagen Leasing i nieco poniżej 107% przy moich parametrach leasingowych.

106% z hakiem na papierze, realnie 113-115% przy 10% wpłaty własnej na 3 lata. Sęk w tym, że niby masz tani leasing, ale są ukryte koszta pod postacią różnych ubezpieczeń i przedłużenia gwarancji, więc nie wychodzi tanio. Warto przeliczyć jak się mają raty w stosunku do tego co napisali.

 

Musi być bez sensu. System przecież rozpoznaje że zbliża się ktoś z "kluczykiem" w kieszeni i pozwala na otworzenie bagażnika. Bez kluczyka w kieszeni EO nie powinien zadziałać. No chyba że auto jest odryglowane.

To wiem, że trzeba mieć w kieszeni kluczyk, pytanie czy muszę mieć otwarte auto przed tym?

 

 

Jeżeli masz kluczyk przy sobie nie ma znaczenia czy samochód jest zamknięty czy otwarty, machasz nogą bagażnik się otwiera.

O to mi chodziło, dzięki!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kamill, spokojnie możesz kupować. To bezpieczne silniki, tzn mało awaryjne.

W standardzie w HL jest tylko elektryczne oparcie kierowcy. Pamięć i reszta elektryku za słona dopłata.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, zastanawiam się nad kupnem Passata B6 (2006-2007) budżet 25000zł-28000zł. Naczytałem się trochę na tutejszym forum i nie tylko że silnik 2.0TDI to tylko po 2008r. bo reszta się sypie... niestety na taki samochód mnie nie stać;/ a boję się że ten 1.9TDI to będzie straszny muł;/ rozawżam też Audi A4 lub Volvo V50, ale Audi w tych pieniądzach będzie pewnie starsze a Volvo nie znam bo zawsze jeździłem samochodami z rodziny VAG. Proszę o szczere podpowiedzi najlepiej od użytkowników Passatów z silnikami 2.0tdi do 2007r. Czy taki diabeł straszny jak go malują???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odpowiem krótko. Totolotek.

Jeśli masz zamiar pojeździć autem kilka lat to mówiąc delikatnie radziłbym ostrożnie podejmować decyzje.

Chociaż na forum jest wielu zadowolonych użytkowników.

Podobnie na forum laguny wszyscy sobie chwala:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Widzę że kolega trochę samochodami obraca :) może coś podpowie jak rozpoznać silnik 2.0 CR w passacie B6 i ile minimalnie trzeba by było na takiego odłożyć?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rozpoznasz od razu po osłonie silnika, ma skośnie ułożone żebrowanie.

vw-passat-b6-2-0tdi-common-rail-navi-kolor-piekny-2711779739_5_orginal.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności