Skocz do zawartości
Charakterek

Kupujemy Passata B6/B7-na co zwrócić uwagę, jaką wersję wybrać?

Rekomendowane odpowiedzi

witam jedna zrezygnowałem z kupna 2.0 TDI 240KM

 

---------- Post added at 20:27 ---------- Previous post was at 20:26 ----------

 

teraz się zastanawiam miedzy 1.9TDI a 2.0 FSI który bardziej polecicie ??

 

---------- Post added at 20:28 ---------- Previous post was at 20:27 ----------

 

2.0 FSI trochę się boje o spalanie czy nie lepiej wyjdę na dieslu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam jedna zrezygnowałem z kupna 2.0 tdi 240km

 

---------- post added at 20:27 ---------- previous post was at 20:26 ----------

 

teraz się zastanawiam miedzy 1.9tdi a 2.0 fsi który bardziej polecicie ??

 

---------- post added at 20:28 ---------- previous post was at 20:27 ----------

 

2.0 fsi trochę się boje o spalanie czy nie lepiej wyjdę na dieslu

2.0 t/fsi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ale dla czego 2.0 t/fsi

 

---------- Post added at 20:35 ---------- Previous post was at 20:34 ----------

 

takiego mam na oku t 2,0FSI 150KM COMFORTLINE

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ale dla czego 2.0 t/fsi

 

---------- Post added at 20:35 ---------- Previous post was at 20:34 ----------

 

takiego mam na oku t 2,0FSI 150KM COMFORTLINE

 

Kolego 2.0FSI spali tyle samo co 2.0tfsi czyli w trasie ok.8, diesel napewno.o spali mniej ok.6. Wszystko zależy ile będziesz jeździł.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

na pewno około 40 tys rocznie możne więcej

 

---------- Post added at 08:17 ---------- Previous post was at 07:45 ----------

 

chyba wybiorę 1.9 tdi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
na pewno około 40 tys rocznie możne więcej

 

---------- Post added at 08:17 ---------- Previous post was at 07:45 ----------

 

chyba wybiorę 1.9 tdi

 

No to przy takich przebiegach też bym brał diesla.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wiec tak zrobię a i tak już poszedł ten 2,0FSI 150KM

 

---------- Post added at 20:33 ---------- Previous post was at 20:27 ----------

 

wiec teraz mi powiedzcie kupiłem taki miernik http://allegro.pl/show_item.php?item=1711764335 i teraz jaki zakres pomiaru powinien być w b6 rocznik 2006 , 2007

 

---------- Post added at 20:35 ---------- Previous post was at 20:33 ----------

 

albo gdzie znajdę ,to bo już byłem oglądać parę aut ale za każdym razem pożyczać miernik od kolegi a on z serwisu nie robi bo zawsze trzeba dać na flaszkę :P nie ma to jak swój

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

100-200 to pierwszy lakier

200-300 to drugi lakier

powyżej 300 to szpachla

Tylna klapa może mieć poniżej 100...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

również rozważam 1,9tdi nie chcę 2.0 bo nie wiadomo kiedy to to stanie na drodze :),

od razu zaznaczam ze mechanicznym laikiem jestes... a osiołek mi pasuje. tyle że w moim budżecie 38-39 jest po prostu kicha, po miesiącu poszukiwań wiem że ciężko znaleźć dobry kolor + chrom :) oczywiście grażowany, aso, udokumentowany etc... już mnie nie grzeje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzięki pikopiko

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzięki pikopiko

 

proooszę....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a lakier po polerce powinien mieć poniżej 100 ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tia...Chyba u peżota taki rabat

Ja urwałem DOKŁADNIE 8700 zł + 6697 zł ubezpieczenia za free, więc jednak da się :) Rozmawiałem z nimi krótko - 3 dni. Auto brałem w leasing VW na 106% z wpłatą własną 28 tys. zł bo takie 3 lata temu były warunki. Na auto czekałem... 5 miesięcy. Teraz jest kryzys, więc nie powinno być trudniej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a lakier po polerce powinien mieć poniżej 100 ??

Nie polerka może "zdjąć" 10 mikronów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

chyli polerkę sprawdzić jest ciężko

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po polerce lakier jest bardzo gładki, nie ma drobnych rys, bardzo łatwo spływa po nim woda.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
chyli polerkę sprawdzić jest ciężko

 

W/g mnie to całkiem dobrze jak ktoś zrobił polerkę powłoki lakiernicznej. Wolałbyś żeby auto było porysowane??

Najważniejsze że auto nie ma szpachli pod lakierem...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w sumie masz racje , no nic za tydzień jadę oglądać auta zobaczymy czy coś kupie :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności