ormowiec Zgłoś #21 Napisano 20 Marca 2009 na ostatnim zdjęciu chyba przestawione jest na górze o 1 ząbek, albo tak zdjęcie wyszło. Mimo to by odpalił. Obróć wał korbowy o pełny obrot, wtedy koło wałka pośredniego obróci się o 180 stopni. Ustaw je wtedy na znak i powinien zagadać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
landryn87 Zgłoś #22 Napisano 21 Marca 2009 wtedy koło wałka pośredniego obróci się o 180 stopni okej ale 180 stopni to pol obrotu i nie będzie na cechach??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #23 Napisano 21 Marca 2009 wykonaj jeden pełny obrót wału, ustaw w GMP. Ustaw wał rozrządu i wałek pośredni na znaki, obróć dla pewności ręką z 3 obroty po tym Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
majek666 Zgłoś #24 Napisano 21 Marca 2009 Pewnie przestawiles zaplon na walku posrednim bo robia takie same na rozrzad i na posredni kola ktore maja dwa znaki kropke i kreska (OT). A wystarczy zdjac kopulke i tam jest znak na krawedzi obudowy taka kreska. to tak mniej wiecej jakby palec rozdzielacza jego zewnetrzny styk byl w stone silnika i musi wskazywac ta kreske. Zobacz czy nie masz na dolnej obudowie rozrzadu wytloczona strzaleczke oznaczajaca gmp dla walu korbowego i ona powinna sie pokrywac ze znakiem na kole pasowym. Walek rozrzadu ustawiony dobrze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grześB3 Zgłoś #25 Napisano 21 Marca 2009 gmp dla walu korbowego to znak " 0 " na kole zamachowym ktory powinien byc widoczny w okienku, dla silnika 1.8 ABS oczywiscie , jakis czas temu u siebie sie z tym bawilem i po kolei sprawdzalem znaki , na kole zamachowym mam tylkoz nak 0 i zadnych innych Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
majek666 Zgłoś #26 Napisano 21 Marca 2009 Wczoraj wymiania rozrzadu ABS z 1992 roku i byl znak na dolnej obudowie rozrzadu. Na kole zamachowym tez jest. Naprosciej obracac walem korbowym z wlozonym patyczkiem w otwor swiecy pierwszego cylindra az do momentu jak bedzie w najwyzszym polozeniu i mamy gmp potem zgrac reszte znakow i po klopocie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
landryn87 Zgłoś #27 Napisano 21 Marca 2009 Panowie zdjąłem pokrywę zobaczylem na który jest zapłon zmieniłem położenie na kole złożyłem, przekreciłem kluczyk i gada:) tylko na obroty nie chcial wchodzić to ostawiłem zapłon i chodzi tak jak przed wymiano paska:) aczkolwiek musiał bym przejechac sie gdzies zeby mechanik ustawił ten zapłon bardziej sprawdził niz ostawił bo na moje jest okej:) dziękuje panowie za wszytsko szacunek dla was i dla forum:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grzybek141 Zgłoś #28 Napisano 10 Grudnia 2010 koledzy ten napinacz jakoś trzeba specjalnie poluzować , mam wszystko do wymiany i boje sie ze ten napinacz może sprawić mi problem ? chodzi o to ze cieżko mi on odsunie sie od paska macie na to jakieś patenty? odgrzewam koleta troche ale nie chce zakładać nowego tematu jak juz taki istnieje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vip87 Zgłoś #29 Napisano 10 Grudnia 2010 napinacz jest przykrecony jedna sruba rozmiar 15. Napinacz to podstawowa czesc przy wymianie rozrzadu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grzybek141 Zgłoś #30 Napisano 10 Grudnia 2010 (edytowane) wiem , mam to nowe, aha chyba już wiem wszytsko A jeszcze jedno pytanie w 1.8 RP to ten pasek w którym miejscu powinien sie tylko o 90* obracać ? Edytowane 10 Grudnia 2010 przez grzybek141 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #31 Napisano 10 Grudnia 2010 Napinacz puści po odkręceniu nakrętki, natomiast żeby go potem naciągnąć musisz mieć specjalny klucz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vip87 Zgłoś #32 Napisano 10 Grudnia 2010 na jego najdłuzszym odcinku tzn pomiedzy kołem zaworów a kołem od wałka posredniego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grzybek141 Zgłoś #33 Napisano 10 Grudnia 2010 specjalny klucz? hmm bede wymieniał pasek u wujka który ma warsztat i ma sporo narzędzi ale nie tam jakieś profesjonalne bo on sie trudni naprawą ciągników Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vip87 Zgłoś #34 Napisano 10 Grudnia 2010 ten specjalny klucz to mozna zastapic np szczypcami segera Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy917 Zgłoś #35 Napisano 22 Grudnia 2010 mam pytanie co do tych znakow to w 2.0 16V jest tak samo:/?? pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dariosta Zgłoś #36 Napisano 13 Stycznia 2011 sorry pewnie znowu coś odgrzewam ale jestem tu nowy,ma kto.s schemat lub zdjęcie pomocne przy wymianie paska rozrządu w b3 silnik 2.0 2E Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #37 Napisano 13 Stycznia 2011 TUTAJ jest trochę, i TUTAJ i w ogóle w co 15 poście porusza sie temat rozrządu, choćby w tym wątku w którym teraz pisze jest na pocżątku ładnie opisane, silniki VW z danego okresu nie wiele sie od siebie różnią. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach