Skocz do zawartości

Łysy917

  • Liczba zawartości

    32
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Łysy917

  • Urodziny 08.04.1989

Informacje osobiste

  • Imię
    Karol
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Stanin

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2004
  1. wiec dzis sie bawilem z tymi zaworami i podmienialem ich do kolegi.. okazalo sie ze sa dobre... gdy przycisne mocniej to dalej lapie mula i wyskakuje blad: REGULACJA CISNIENIA LADOWANIA; UJEMNA ODCHYLKA Wie ktos moze o co tu chodzi???
  2. witam a ja mam taki problem z turbina ze gdy jade od 2tys obrotow przyspiesza tak przecietnie, potem od 3,5tys obr jeszcze mocniej przyspiesza i jak poprzeciagam do tak na 2 biegach to zaraz mula lapie... ewidentie czuc ze turina sie nie zalancza... na kompie wyskakuje mi zawor regulacji cisnienia doladowania... skasuje blad i przejade na paru biegach i znowu mul... i moje pytanie czy ten zawor cisnienia doladowania to jest n75 co idzie wezyk do gruszki?? i czy ten n75 i ten n18 ktory jest chyba od egr to na takiej samej zasadzie dzialaja?? bo jak zamiast N75 podpialem N18 to tak samo bylo... wezyki posprawdzalem i szczelne... ewentualnie jak moge sprawdzic zeby byc pewny ze to dany czujnik mi padl...??
  3. i jeszcze jedno pytanie co do przekaznika tego 175.. czyli tak przekaznik wywalam i robie mostek na tych pinach 6 i 8 i go juz nie wkladam tak?? zostaje puste miejsce?? a i jeszcze jedno w wybieraku 6 bigowym mam cos takiego ze nie mam blokady wstecznego tzn ze biore lewarek w lewo i wchodzi wsteczny zamias jedynki... a powienien po wcisnieciu w dol wchodzic chyba... tam powinna byc jakas blokada ma ktos moze zdjecie jak to prawidlowo powinno wygladac??
  4. mam jeszcze pytanie co do swiatla wstecznego... od czujnika cofania w skrzyni wyprowadzam dwa kabelki i podlanczam do 8 pinowej kostki tak?? i wszystko bedzie dzialac?? nawet jak odlacze sterownik od skrzyni?? pytam sie dlatego ze mam czujniki cofania i to lusterko co sie samo schyla i czy komputer te funkcje bedzie odczytywal, czy wszystko bedzie dzialac...
  5. no moze i racja... wszystko wyjdzie w praniu.. jestem juz na etapie wyjecia silnika i szkrzyni... drugi juz kompletny czeka do wlozenia:)
  6. sluchajcie a jak sie przekodowuje abs z automatu na manual to ten zapis jest w module przy pompie abs?? pytam sie dlatego czy jakbym przelozyl modul/pompe abs to czy bym nie musial przekodowywac wtedy....??
  7. no chodzi mi o komp silnika i czy immo jest zapisane tylko w kluczyku komputerze i zegarach??
  8. witma mam pytanie czy komputer z passata z polowa opcji moge bez problemu przelozyc do passata z full opcja??
  9. witam mam pytanie:) posiadam bardzo podobny kabelek do tego http://allegro.pl/tester-diagnostyczny-multi-skaner-jak-autocom-obd2-i3787063666.html i czy jakbym wgral ten program VAG-COM to czy nim uda mi sie przekogowac z automata na manual, abs, zegary zmienic...??
  10. kurde to goscio mi wcisnal:/ bede musial mu oddac, trudno:)
  11. sluchajcie a czy srewo do przekladki jest potrzebne czy zostaje stare?? i czy z anglika sie nadaje ??
  12. a czy pedaly z angola nie da sie jakos wpasowac w europe?? czy koniecznie trzeba europe??
  13. jesli bedziesz mial olej to wyrazne czarne plamy bedziesz mial... tak jak kolega pisze wtefy uszczelka... jesli przy niskich obrotach nie leci cieple a przy wysokich leci to zapowietrzony uklad...
  14. wszystko masz wypisane we wczesniejszych postach.. ---------- Dodano o 22:04 ---------- Poprzednia wiadomość o 22:02 ---------- a sluchajcie czy do mojego silnika skrzynia musi byc od 130kM czy moze byc od mniejszego motoru???
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności