Skocz do zawartości

landryn87

  • Liczba zawartości

    64
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O landryn87

  • Urodziny 26.07.1987

Informacje osobiste

  • Imię
    bartek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Toruń

Samochód

  • Silnik
    B4 1.8 90KM (ABS)
  • Rok produkcji
    1994
  1. Aparat zapłonowy ustawiony na ta kreskę na aparacie i środek palca na 1 cylinder . Odpalam silnik i na głos ustawiam żeby zaworów nie było słychać. i na wolnych obrotach jest okej tylko jak pod obciążeniem jedzie się słychać ten dziek w wydech ...
  2. Zrobiłem tak jak powiedzieliście odczekałem po włożeniu szklanek 30 min założyłem wałek i resztę odczekałem 30 min nie wiem po co ale odczekałem, zapaliłem 1 więcej gazu i to samo znowu dudni w wydech tak samo jak przez wymiana hydro popychaczy już panowie mam dość tego ....
  3. Witam kupiłem nowe szklanki. Ku mojemu zdziwieniu w nowej szklance nie ugina się ten czepień w środku hydro popychacza rozumiem ze nic nie wyciskam tylko zakładam nowe szklanki czekam te 30 min nie wiem po co i odpalam tak??? Pytam bo nie chce nic zepsuć...
  4. Patrze na budowę na zasadę działania i nie ma tam filozofii popychacz hydrauliczny skalda się z popychacza i cylinderka ."Ciśnienie wywierane przez sprężynę rozsuwa obie części tak aby osunąć luz. Zawór zwrotny zapewnia napełnienie i uszczelnienie komory wysokiego ciśnienia" .. Ne mam pojęcia naprawie po co czekać 30 min ale bardzo mnie to interesuje
  5. TO jest nie logiczne bo w hydro nie ma oleju i tam nic się nie stanie nawet po 2 godzinach będzie taki sam jak po 1 min ...
  6. Panowie czytam instrukcje i tam jest napisane Uwaga: po zamontowaniu nowych popychaczy nie należy uruchamiać silnika przed upływem 30 min (ze względu na niebezpieczeństwo miedzy tłokami i zaworami) Co to znaczy bo nie rozumiem ...
  7. Nie rozumiem jak parcie przecież zawory sie nie domykają jak szklanki sa rozwalone.. Wiec to trzeba wymienić prawda...
  8. Witam sprawdziłem ciśnienie : 1: 11,7 2: 11,5 3: 12 4: 11,7 Wiec głowica jest sprawna zawory domykają się głowice zrobiona jest dobrze. Czytam o ustawieniu zapłonu i wyczytałem ze w moim silniku ABS trzeba podłączyć pod komputer żeby zablokować ECU może przez to są takie szopki, auto stało bez akumulatora 2 miesiące może się jakoś komputer ros programował. Zdjąłem kolejny raz pokrywkę od silnika i mówię może hydro popychacze ,chyba będzie to moja usterka . Wiozłem kołek i na 2 tłoku hydro popychacz da się wcisnąć i na 4 oczywiście wydechowy reszty nie wcisnę, jak by był dobry hydro popychacz za żadne skarby bym nie wcisną szklanki. Mam racje panowie ze hydro popychacze do wymiany??? Jakiej firmy kupić hydro popychacze ??
  9. No właśnie .. wiec tak myślę jeśli nie będzie wypalony zawiozę im ta głowice i powiem grzecznie, że naciągnęli mi na podwójne koszty i zobaczymy co oni powiedzą mi na to wszystko.
  10. Ale ja zrobiłem max 200km wiec nie będzie wypalony zawór ??
  11. Niestety wiem co wtedy robota on nowa uszczelka pod głowice nowa ... tak się zastanawiam jeśli na zaworach będzie puszczał to jak mogę wyegzekwować od tej firmy co robiła głowice pieniądze za to ze musiałem jeszcze raz to robić.. już nie chodzi o te pieniądze ale o fakt i CZAS
  12. Dzwoniłem do nich i powiedzieli ze głowice sprawdzali na szczelność czyli czy nie ma dziury ale to przez robieniem głowicy . A po zrobieniu sprawdzali na szczelność czy zawory sa dobrze dopasowane tak mi powiedział kierownik zakładu gdzie robiłem głowice .. Muszę sprawdzić to ciśnienie najpierw bo tak to mogę narobić sobie kosztów niepotrzebnych. Czy na zimnym silniku czy na ciepłym jest tak samo słychać dziwny dźwięk jak by kolektor wydechowy był niedokręcony a wszystko jest szczelne bo sprawdzałem 100 razy ...
  13. Witam ja silnika nie wymieniałem tylko robiłem głowice zmieniałem pierscienie, głowica była regenerowana planowana, wymieniane uszczelniacze na zaworach i prowadnice. Po zrobieniu była sprawdzana PODOBNO na szczelność i wszystko było dobrze ale podobno osobiście tego nie widziałem. A składałem silnik sam. Głowica była robiona w naprawdę dobrym warsztacie który istnieje ot dawana i cieszy się dobra renomą, wiec nie wiem . Mechanik nie powiedział ze się wypalił zawór tylko ze trzeba je doszlifować bo jak robili głowice to nie doszlifowali zaworów a na fakturze mam ze były szlifowane ... I komu wieżyc
  14. Nie mam urządzenia do sprawdzenia ciśnienia na tłokach musiał bym do jakiegoś mechanika podjechać. Czyli jednak będę musiał zrobić wszystko od początku wyjąc głowice???
  15. Witam Panowie nie będę zakładał nowego wątku a nie znalazłem żadnej informacji na forum, mianowicie jednak wszystko nie jest ok ponieważ podczas dodawania gwałtownie gazu słychać przeciek wydechu to znaczy jak by była nieszczelność gdzieś na wydechu ale wszystko jest szczelne sprawdzałem . Pojechałem do mechanika mechanik mówi ze zawór nie zamyka na 2 i 4 tłoku pytam się i co teraz a on ze trzeba głowice zdjąć bo zawory na głowicy nie zostały doszlifowane i się nie domykają . Dzwonie do miejsca gdzie robili mi głowice oni twierdza , że po zrobieniu głowicy wszystko zostało sprawdzone na szczelność po zrobieniu i na 100% jest okej tylko kwestia rozrządu lub hydro popychaczy. Składając silnik z hydro popychaczy wycisnąłem olej palcem dało się wcisnąć ta sprężynkę w hydro popychaczach wiec jest okej. Rozrząd ustawiłem na znaki wiec naprawdę nie wiem co morze być. Pojechałem do Gazownika swojego on nie miał czasu za bardzo ale powiedział ze musi być przestawiony na rozrządzie bo miał kiedyś taka sytuacje. Wiec proszę wypowiedzcie się na ten temat bo naprawdę brakuje mi sił, co może być przyczyną tego dziwnego dźwięku czy zawór się nie domyka wydechowy czy co??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności