Gość globusns Zgłoś #1 Napisano 13 Maja 2009 Witam, Mam problem. W moim pasku jest nieustanny wyciek oleju. Sądzę że jest to olej z układu wspomagania kierownicy. Chciałbym go wymienić i mam pytanie czy będzie pasować układ z Golfa II? Ewentualnie może jakieś rady jak usunąć wycieki. Pozdrawiam i z góry dziękuje :637: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sadus Zgłoś #2 Napisano 13 Maja 2009 U mnie jest podobnie tylko, że nigdzie wycieków nie widać a co jakieś 3tkm poziom oleju spada około 2cm poniżej min. Czy to normalne? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Duży Zgłoś #3 Napisano 13 Maja 2009 _tytul1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #4 Napisano 13 Maja 2009 U mnie jest podobnie tylko, że nigdzie wycieków nie widać a co jakieś 3tkm poziom oleju spada około 2cm poniżej min. Czy to normalne? Pewnie leci do środka osłony na przekładni Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sadus Zgłoś #5 Napisano 13 Maja 2009 Pewnie leci do środka osłony na przekładni Czy to grozi jakąś poważna awarią bo do tej pory mi to nie przeszkadzało zwłaszcza, że o olej nie muszę się martwić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #6 Napisano 13 Maja 2009 Będzie leciało bardziej z czasem... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kania1984 Zgłoś #7 Napisano 13 Maja 2009 HEY . Prawdopodobnie cieknie ci w osłony siłownika magla , nie będzie nawet za bardzo widać wycieku jak są w miarę szczelne . Jak tak to chyba zmiana podzespołu całego jest najprostszym rozwiązaniem ( ostatnio wymieniałem koszt 190 na szrocie ) Jakie mogą być skutki : - pogarszająca się siła wspomagania wraz z jego utratą - zatarcie pompy w przypadku nagłego wycieku ( ja doznałem tego w trasie - musiałem przeciąć pasek aby dojechać do domu bez zatarcia pompy nic ciekawego ) Co do spasowania ukł z golfa to nie wiem, ale pompa będzie chyba pasić(jak oczywiście benzynka, w dieslu jest inne odsadzenie koła pasowego ) reszta ???? pozdro kania Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cysiokysio Zgłoś #8 Napisano 14 Maja 2009 Maglownica ze wspomaganiem z golfa II będzie pasować, tylko drążki są innej długość. Z tego co mi się kojarzy to są 3 rodzaje maglownic w naszych VW (ZF, TRW i jeszcze jakaś). Wiem napewno że magle z wspom. i bez wspom. różnią się od siebie wieloklinem przy przegłubie od kolumny kierownicy ale czy między typami się różnią to już nie wiem, ale wydaje mi się że nie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ciacper Zgłoś #9 Napisano 20 Maja 2009 witam to j sie podlacze mam mianowiacie problem mam przekladnie po regeneracj ale jak skrecam kolami do oporu to piszczy pasek od pompy wspomagania poradzcie cos pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
monter Zgłoś #10 Napisano 21 Maja 2009 Maglownica ze wspomaganiem z golfa II będzie pasować, tylko drążki są innej długość I promień skrętu będzie mniejszy Lepiej szukać od passata Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dominik7 Zgłoś #11 Napisano 21 Maja 2009 U mnie tez lecialo.Dolewalem tak ze 200ml na 500km. A teraz...prawie nie ubywa. Z drugiej strony wspomagania rewelacyjnego tez nie mam... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shu B3FAN Zgłoś #12 Napisano 21 Maja 2009 Jak pasek piszczy przy maksymalnym skręceniu kół to znaczy że jest luźny. Ja muszę swój dociagac co jakieś tysiąc km. Tak kilka razy i wymiana pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
woys Zgłoś #13 Napisano 21 Maja 2009 (edytowane) witam to j sie podlacze mam mianowiacie problem mam przekladnie po regeneracj ale jak skrecam kolami do oporu to piszczy pasek od pompy wspomagania poradzcie cos pozdr Masz luźny pasek napędu pompy! Tylko dlatego piszczy ---------- Post added at 14:37 ---------- Previous post was at 14:30 ---------- Przede wszystkim to trzeba wiedzieć jaka to pompa, nie kupuj pompy w ciemno, bo były montowane różne. Trzeba wleźć pod samochód i odczytać co to za pompa, ja mam jakąś wersje amerykańską, nigdy nie dojdziesz bez odczytania. Jeżeli to możliwe, to sobie zregeneruj, kosztuje to parę zł, odstawiasz samochód z rana, po południu odbierasz. Jak dobry mechanik, to zapomniesz o tej pompie i wszystkich kłopotach. Edytowane 26 Listopada 2010 przez woys Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
korolll Zgłoś #14 Napisano 22 Maja 2009 witam jak można to się podepnę pod temat wspomagania a mianowicie: u mnie w prawo chodzi ciężej niż w lewo, zwłaszcza na niskich obrotach, jak dodam gazu to jest lepiej ale na "luzie" to nawet potrafi zgasnąć przy skręcaniu (tylko w prawo), płyn nie ucieka, pompa nie wyje, może ma tu coś do rzeczy nachylenie kół? miał może ktoś coś podobnego? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
korolll Zgłoś #15 Napisano 24 Maja 2009 jeszcze jedno! jak jest zimny, z rana to wspomaganie jest możliwe a jak się trochę rozgrzeje to prawie go nie ma:( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kania1984 Zgłoś #16 Napisano 25 Maja 2009 kolego koroll może zatarły się sworznie albo mocowanie mcpersona też może wpływać to nieprzyjaznie na wspomaganie . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cysiokysio Zgłoś #17 Napisano 25 Maja 2009 Cytat:Napisał cysiokysio "Maglownica ze wspomaganiem z golfa II będzie pasować, tylko drążki są innej długość" I promień skrętu będzie mniejszy Lepiej szukać od passata a to już właśnie zależy typu. Mój brachol w jednym golfie III miał gdzieś ok o 1/3 mniejszy skręt niż ja. Teraz ma też golfika III i ma taki sam promień skrętu jak ja, więc poprostu szukajmy takiej samej maglownicy jak nasza. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tryton Zgłoś #18 Napisano 23 Listopada 2010 Witam Jak poznać czy to padł magiel czy pompa brak wspomagania w B3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kielon.m Zgłoś #19 Napisano 23 Listopada 2010 tryton ja obstawiałbym pompę, jak masz kompletny brak wspomagania. Zobacz czy masz olej w zbiorniczku- jeśli go nie ma to najprawdopodobniej maglownica się skończyła, Jeśli masz olej w zbiorniku, a magiel jest suchy i dalej nie ma wspomagania to masz walnięta pompę. P.S. No chyba ze pasek się zerwał z napędu pompy wspomagania Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cysiokysio Zgłoś #20 Napisano 23 Listopada 2010 Jak poznać czy to padł magiel czy pompa Pompa przeważnie jak pada to wyje i ma luz na ośce, natomiast jak magiel pada to przeważnie objawia się to wyciekiem z magla. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach