Skocz do zawartości

kania1984

  • Liczba zawartości

    78
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O kania1984

  • Urodziny 15.03.1984

Informacje osobiste

  • Imię
    janek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    radzyń podl

Samochód

  • Silnik
    B3 1.9 D 68KM (1Y)
  • Rok produkcji
    1991
  1. Dobry wieczór wszystkim . troche poszperałem na forum z ustawieniem wyprzedzenia kąta wtrysku w AAZ no i nie barzo co kolwiek znalazłem . Może ktoś mi podrzuci jakieś dane do tego silniczka. Mam obecnie ustawione na 0,9 mm i nie buja się wogóle . DZięki za jakieś namiary jeśli ktoś by się orientował .
  2. Dzięki , gdzie mogę sprawdzić błędy które nie występują na liście która jest dostępna na forum ??
  3. Witam , mam trzy błędy na vagu silnik 1.9 TDI :16485 17965 18062 jeden znalazłem przekroczona górna granica ciśnienia , a reszta ?? Z góry dzięki za pomoc
  4. Podmień kolego aku na inny, może być mniejszy jak masz albo pożycz na chwilę, ale sprawny jak się wszystko zaświeci to znaczy aku , jak nic się działo nie będzie to pierwsza masa potem przewody + do sprawdzenia
  5. Mianowicie z tym filtrem to jest silniczek 1.9 TDI afn rok 1999
  6. Witam potrzebuję numer pokrywy filtra kabinowego do paska B5 3B / vin WVWZZZ3BZWE044227 .
  7. Dzięki za sugestie. Zaryzykuję może nie padnie nic
  8. Witam nie będę zakładał wątku chociaż nie znalazłem takiego. Pytanie czy można diagnozować samochód przy zasilaniu lapka z zapalniczki ??? Siadła mi bateria a krucho z kasą na nową. Interface obd2 KKL
  9. Poproszę o schemat do B5 3B AFN , [email protected] Mam jeszcze dodatkowe pytanie czy posiada ktoś rozpiskę pinów w złączu komputera czyli np który pin łączy sygnał przykładowo z przepływomierza itd. przerzuciłem kilkadziesiąt stron i nic nie znalazłem na forum też. W książce z testami AHU i AFN jest opis ładny ale tam podłącza się do wtyczki przyrząd serwisowy (kostkę ), także część tej instrukcji staje się bezużyteczna, często się zdarza że przyczyną problemu jest przetarty kabelek, a schematu niestety brak
  10. poproszę o zdekodowanie WVWZZZ3BZWE044227 , interesuje mnie silnik czy to jest AFN
  11. Kolego to jest koło zamachowe po drugiej stronie silnika wraz ze sprzęgłem , zdejmując zaślepkę powinieneś pokryć znaki właśnie z tego koła ze znakiem na obudowie skrzyni (taka wypustka)
  12. Witam potrzebuję numeru katalogowego węża chłodzenia, tj passat b3 1.9 d, 68 KM, silnik 1Y. jest to wężyk łączący nagrzewnicę(metalowa rurka z odejściem do chłodnicy oleju) i pompę cieczy chłodzącej. Wrzucam foto o co mi chodzi .
  13. Może już będzie nieaktualne, ale dodam że jak nie ma przekaźnika przełączniki są obciążone prądem tak dużym że po pewnym czasie następuje wypalenie się styków owych urządzeń. Zastosowanie przekaźnika eliminuje ten problem ponieważ wtedy przez przełącznik płynie bardzo mały prąd tylko do sterowania cewki przekaźnika, co automatycznie daje praktycznie niezawodność działania nawet zamiennika za parę groszy.
  14. Kolego nie wiem czy jest sens zawracać sobie .... głowę ja mam silnik 1Y i też temperatura nie więcej niż 70 stopni, a faktycznie jest ok 88 do 92. to zależy od czujnika należało by pomyśleć o pomiarze czujnika i porównać z tabelą wartości jakie powinny być przy określonej rezystancji. dam sobie rękę uciąć że jest w porządku tylko czujnik jest może marnej jakości.
  15. powiem w ten sposób że dwa układy połączeń są różne - dobrze napisałeś zasadę działania tylko chciałem poprawić że to jest układ równoległy. Nie chcę nikogo pouczać jeśli ma pojęcie na ten temat:padam:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności