Skocz do zawartości

senior76

  • Liczba zawartości

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O senior76

  • Urodziny 17.02.1976

Informacje osobiste

  • Imię
    łukasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    pieszyce

Samochód

  • Silnik
    B3 1.6 TD 80KM (SB)
  • Rok produkcji
    1989
  1. No tak ale mi sie wydaje ze to termostat bo jest słabiutkie ogrzewanie pozdrawiam
  2. czyli mozna tak jeszcze troszke pobujac i nic sie powaznego nie powinno stac Tylko ze bedzie wiecej zarł
  3. w tym silniku termostat jest przy pompie czy przy krućcu ? Bo nie wiem czy nie będzie problemu jezeli jest przy pompie A wentyl jak sie załancza to chyba jakis tam obieg jest ---------- Post added at 17:27 ---------- Previous post was at 17:25 ---------- jutro sprawdze termometrem bo musze takowy załatwic
  4. Mam silnik 1,6 td inerkuler Problem polega na tym ze u mnie wskazówka od temperatury nie podniesie sie wiecej niz 70 stopni wentylator normalnie sie wlancza jak się troche zagrzeje ,sprawdzałem czujnik przez zmostkowanie i wskazówka idzie do samej góry Na krucu są dwa czujniki i zamieniajac wtyki równiez podnosi sie tylko do 70 stopni Chyba by tak nie bylo ze oby dwa sa machniete i wskazuja te samą temp.dodam że ogrzewanie jest tylko cieple przez chwile ,a więc : albo nagrzewnica zamulona (w co watpie bo była plukana tylko ze sama woda pod cisnieniem)Albo termostat (otwarty bądz zamkniety)Albo pompa zajechana (slabo pompuje)PROSZĘ DORADZCIE CO TO MOZE BYĆ I CZY MOGE TAK JESZCZE JEŻDZIC BEZ WIĘKSZYCH STRAT
  5. Podepne sie pod temat Mianowicie Mam podobny problem tylko ze mam silnik 1,6 td inerkuler Problem polega na tym ze u mnie wskazówka od temperatury nie podniesie sie wiecej niz 70 stopni wentylator normalnie sie wlancza jak się troche zagrzeje ,sprawdzałem czujnik przez zmostkowanie i wskazówka idzie do samej góry Na krucu są dwa czujniki i zamieniajac wtyki równiez podnosi sie tylko do 70 stopni Chyba by tak nie bylo ze oby dwa sa machniete i wskazuja te samą temp.dodam że ogrzewanie jest tylko cieple przez chwile ,a więc : albo nagrzewnica zamulona (w co watpie bo była plukana tylko ze sama woda pod cisnieniem)Albo termostat (otwarty bądz zamkniety)Albo pompa zajechana (slabo pompuje)PROSZĘ DORADZCIE CO TO MOZE BYĆ I CZY MOGE TAK JESZCZE JEŻDZIC BEZ WIĘKSZYCH STRAT
  6. Mam passata b3 1.6 td rok 1989 Mój problem polega na tym ze gdy go odpale to z silnika slysze mocne stukanie ale tylko na wolnych obrotach Gdy dodam przez chwile gazu stukotanie zanika i po kilku minutach na wolnych obrotach nie słychac stuków Co moze byc przyczyna czy świece nie wszystkie grzeją
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności