Skocz do zawartości

benek77

  • Liczba zawartości

    24
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O benek77

  • Urodziny 18.02.1987

Informacje osobiste

  • Imię
    Mariusz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    gdynia

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2005
  1. Witam, mam pytanie odnośnie podłączenia sygnału biegu wstecznego w kostce 26 PIN. Mianowicie w moim adapterze przewód z pinu nr 17 kostki 26 PIN jest wpięty do pinu nr 8 w czarnej kostce mini ISO czyli do masy i tu pytanie czy tak może być, czy muszę koniecznie przepiąć go pod pin nr 10 w czerwonej kostce z navi MCD?? Druga sprawa to plus po zapłonie, tu w adapterze przewód z pinu nr 4 z kostki 26 PIN jest wpięty do czarnej kostki mini ISO pod pin nr 4 czyli także plus po zapłonie, więc tu wnioskuję, że nie ma konieczności wpinać się do czerwonej kostki 10 PIN po pin nr 8 bo mamy tutaj ten sam sygnał, czy może się mylę??
  2. Podpowiedzcie, czy da radę z przodu upchnąć bez ruszania nadkoli koła w rozmiarze 9x20, et 37, na to naciągnięta jest opona 225/35/20?? Auto obniżone na gwincie, od rantu błotnika to asfaltu mam 62cm. Z tyłu nie będzie problemu, ale co z przodem?? Druga opcja w razie gdyby 20-tki nie wypaliły to 10x19, et 35 z oponą 225/35/19 i tu pytanie, czy z tyłu to jakoś zadziała, bo na przód w byłoby w takim układzie 8,5j, więc bez problemu.
  3. To dobrze, przyglądałem się zestawom u innych sprzedawców i tam wyglądało to dokładnie tak samo, ale niestety większość osób korzysta z tych samych zdjęć i nie miałem pewności, ale skoro tak ma być to w weekend zakładam.
  4. A ja mam pytanie odnośnie nakrętek w gwincie mts-a, mianowicie z przodu są dwie, regulacyjna i kontrująca, natomiast z tyłu jest tylko regulacyjna, a kontrującej brak. I tu pytanie do Mapeta, bo od niego zakupiony zawias jakieś półtora tygodnia temu: tak ma być czy mam jakiś wybrakowany zestaw?
  5. Kto mi podpowie, czy do B5 FL podejdą, a co najważniejsze czy nie będą obcierały felgi w rozmiarze 9x20, ET 60, ale tutaj ze względu na rozstaw śrub konieczny będzie adapter 20mm, na to podeszła by opona 225/30/20, zawias póki co -20mm, na przyszły sezon jakiś gwint, ale nie jakoś przesadnie nisko. Będzie to jakoś działało?
  6. benek77

    Swap nowego Diesla do B4 Kombi

    A ja tak czytam co tu się wypisuje i nie wiem co to za tuner ma się zająć tą przekładką, że nie wie co jest potrzebne i ile na to pójdzie kasy, a tym bardziej neguje zakup kompletnego dawcy. Druga sprawa, że na moce rzędu 200+ nie wiem po co upierać się przy ARL? Chcąc go grzebać i tak trzeba zmienić osprzęt, a w takim wypadku znacznie lepiej poszukać świeższego i znacznie łatwiej dostępnego ASZ-ta i w nim grzebać, efekt minimum taki sam, a sam zabieg mniej problemowy. Innymi słowy daruj sobie przekładkę bo koszt może Cie niemile zaskoczyć i jeżeli brakuje mocy to albo rób zetora, albo zmień auto.
  7. Fabrycznie nowe to one nie są na pewno, używki to owszem, być może po regeneracji ale też nie ma pewności czy owa regeneracja nie polegała tylko na ich pomalowaniu. Generalnie za używane felgi z Audi/VW w tym rozmiarze w oryginalnym lakierze czyli z różnymi mankamentami ludzie krzyczą sporo ponad 1000 PLN za komplet jeżeli nie są kwadratowe, a najczęściej ceny ładnych egzemplarzy zbliżają się do 2000 PLN.
  8. mielke dzięki za odpowiedź o to mi chodziło, ale wychodzi na to iż VW nie przewiduje tej instalacji jako całość, a tylko w częściach, jeden komplet przewodów to 35 zł, a trochę ich tam jest. Pozdrawiam Mariusz.
  9. Witam, potrzebowałbym numer instalacji do procesora dźwięku nokia DSP o numerze 1J0 035 456 A do radia (u mnie RNS MCD). W Volkswagenie twierdzą, że taki kabel występuje jedynie jako cała wiązka znajdująca się w aucie i nie ma możliwości jego zakupu osobno, a kiedyś widziałem taką wiązkę luzem, ale w ogłoszeniu nie podano numeru części.
  10. Co prawda nie AHL w Passacie a 1.6 ADP w Audi A4 znajomej, tam przy 100 km/h jest 3000 obrotów, na jałowym coś koło 850 obrotów, skrzynie nawet jeżeli miały inne oznaczenia niemal na 100% miały identyczne przełożenia ale nawet jak były by inne, to i tak nie ma to znaczenia ponieważ i tak masz za niskie obroty na jałowym. Być może ktoś zdejmował wskazówkę obrotomierza w jakimś celu i nie złożył tego w odpowiedni sposób i teraz zaniża. Na VAG-u błędów nie wypluje jeżeli ktoś grzebał w liczniku i przestawił wskazówkę.
  11. Jak już to głowice a nie cały silnik, a najlepiej wałek w dobrym stanie, ale nie masz żadnej gwarancji, że trafisz używkę lepszą niż to co masz teraz, najpierw sprawdź jak wygląda wałek i szklanki, bo być może wałek jest jeszcze dobry i konieczna będzie tylko wymiana samych szklanek i ewentualnie panewek wałka, wtedy ewentualnie kupuj nowe części, lub szukaj nie wytartego wałka.
  12. sYlAr, Niestety taki objaw oznacza zużytą szklankę lub szklanki zaworowe, domykanie klapy gaszącej przy zaworze EGR tłumi ten dźwięk, zaślepienie EGR pomoże jedynie na czystość kolektora ssącego, ale nie na kończącą się hydraulikę zaworową więc nie tędy droga, nie radzę zwlekać ze zdjęciem pokrywy zaworów, żeby zobaczyć jak wygląda hydraulika i wałek rozrządu bo jeżeli krzywki na wałku się wytarły (a niestety lubią się wytrzeć jeżeli szklanki nie są w porę wymienione) to będzie się on nadawał tylko do wymiany, a koszt ori w ASO coś koło 2100-2300 PLN, zamiennik około 700 PLN, do tego szklanki, najczęściej panewki wałka rozrządu i uszczelnienia, do tego robocizna.
  13. AVF z roku 2005, na liczniku 215 kkm, sprawdzane VAG-iem dało coś koło 250 kkm, więc ktoś sprowadzając auto do kraju delikatnie odmłodził mi Passata, ale jak się patrzy jakie przebiegi mają diesle z połowy lat 90-tych i o ile się w nich cofa liczniki to u mnie to czysta kosmetyka, tak żeby się na licznik przyjemniej patrzało.
  14. Jak najbardziej dzwonić i się umawiać na konkretny termin, minimalna ilość osób została osiągnięta, ja byłem dzisiaj i jestem zadowolony z przeprowadzonej modyfikacji.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności