Skocz do zawartości

the_undertaker

  • Liczba zawartości

    193
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O the_undertaker

  • Urodziny 20.09.1977

Informacje osobiste

  • Imię
    Przemo
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Złotniki Kujawskie

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2002

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Aż mnie zmusiłaś bym zerknął i sprawdził kiedy tu zawitałem i aż się przeraziłem, że za 4 miesiące minie już... 10 lat. Jako "prehistoryczny obiekt zabytkowy" rzadko wychodzę już ze swojej jaskini Pozdrawiam.
  2. To ja teraz dorzucę głos tego co się mało udziela Ciężko niestety (jak ktoś już tu powiedział) dzielić czas na wiele rzeczy a mój czas na "forumowe udzielanie się" niestety pochłania inne forum. Odnosząc się jednak do tematu... Zdecydowano o zmianie władz - ok. Zdecydowano, że odbędzie się to na zlocie wyborczym o którym było wiadomo od jakiegoś czasu - ok. Na zlocie dokonano wyboru - ok. To nad czym teraz dyskutować? O tym czy zmian dokonywać poprzez głosowanie na zlocie czy ankietę o znacznie szerszym dostępie również był czas dyskutować, ale skoro stanęło na zlocie to chyba z ankietą zawczasu nie było siły przebicia. Jestem z tej grupy ludzi, którzy wyznają zasadę, że "nieobecni głosu nie mają". Nie byłem na zlocie wyborczym, szanuję jednak wybór osób które głosowały i nic mi do tego. Mam tylko nadzieję, że wiedziały gały co brały a nie głosowały na zasadzie, że się trafił ktoś kto nie zaprotestował przeciwko swojej kandydaturze Skoro wybór został dokonany to chyba nie ma co teraz dyskutować bo nie ma nad czym. Ot taki slogan - "na wybory trza chodzić" Co do samej zaś dyskusji... Jestem vice prezesem New Beetle Club Poland i bardzo dobrze z autopsji wiem jak taka dyskusja będzie wyglądała. Będzie tutaj dyskutowało te 10 osób na krzyż, które teraz dyskutuje i zainteresowania znacznie większego też nie będzie - nie liczcie na to. 10 osób z ilu w regionie? No właśnie... O głosowaniu za pomocą ankiety też nie myślcie, że by było tak różowo a głosujący w znacznej mierze głos oddawali by na avatar lub na chybił trafił niż z racjonalnych pobudek. Nie wiem więc czy jest o co kruszyć kopie. Zwróćcie uwagę, że to jest forum a nie jakaś wielka korporacja obracająca miliardami dolarów. Tu się nie ratuje świata, czy wymyśla leki na nieuleczalne choroby. Posada opiekuna to nie życiowa misja mająca zapewnić dobrobyt i pokój na świecie. Potraktujcie więc to wszystko lite'owo, posada opiekuna to naprawdę nie jest coś o co trzeba się kłócić. A wybranemu opiekunowi wszystkiego dobrego na nowej drodze życia
  3. AP Szportszajseklamoten to niby z informacji jakich sam swego czasu w necie szukałem jest to ta sama linia produkcyjna co KW. Jedni twierdzą, że to odrzuty nie spełniające norm KW, ale nie potrafią potwierdzić tych informacji. Kupiłem gwint AP do Garbusa i jestem zadowolony. Faktycznie okazało się, że jest identyko co KW tylko naklejka inna i kolor sprężyn. Znajomy, który zna się na temacie powiedział, że nie powinienem mieć problemów z AP. Na drugą część pytania to powinien Tobie odpowiedzieć sprzedający.
  4. Też trzy razy byłem u chłopaków w BLACK SUN w Toruniu i zdecydowanie również ich mogę polecić. Kolejne auta również u nich zrobię.
  5. Czy szczęśliwym to się dopiero okaże Witaj. Ten sam nick masz na Ino-Online?
  6. Baaaa... z całej imprezy nie mam nawet jednego zdjęcia z samochodem Gorzej było jak wróciłem do domu a żona chciała obejrzeć foty z Poznania hehehe
  7. Przeca one by Cię nawet piórkiem nie... :cisza Pewnie byś chciał żeby Cię tylko takie karały...
  8. Trzeba przyznać żeśmy trochę przepędzili auta Szkoda, że takie silne porywy wiatru były bo można było przycisnąć jeszcze trochę i dać pogalopować tym koniom mechanicznym. W końcu po to pobudowali nam te piękne drogi. Pozdrawiam.
  9. Widzę, że ktoś tu dzisiaj w Solankach ordery na klatę przyjmował Gratulacje Danonek
  10. Człek o te 40-50 kilogramów za stary jest chyba na takie przygody Jutro wszyćko będzie bolało Szczekam na film.
  11. łaaaa trenował cwaniak od siebie dodam, że nieprzewiewna "góra" też polecana bo piz...... ładna pogoda to może się trochę polansuje garbusem i też przyjadę
  12. A teraz sama podsufitka: Na początek musimy usunąć wspomniane przeze mnie wcześniej cztery ramki od lampek - 3 z przodu i jedną z bagażnika Przymierzamy materiał na podsufitkę póki co bez docinania. 1.50 mb szerokości materiału jest w sam raz. Później oczywiście trochę z boków będzie można dociąć, ale w razie gdyby coś nam się skręciło to jest trochę szerokości żeby się ratować. Poniżej schemat jak ja to kleiłem. Oczywiście każdy może lecieć wg swojego uznania i doświadczenia. Ja to robiłem w pojedynkę i tak sobie podzieliłem etapy klejenia. Od czasu do czasu druga para rąk z pewnością by się przydała. Po przyklejeniu etapów "10,11,12", "17,18", "20,21" trzeba w tych miejscach dać sobie i materiałowi odpocząć a klejowi trochę podeschnąć. Jak będziemy zabierali się za dalsze etapy to te newralgiczne miejsca już nie będą nam się rozklejały. Co do samych wnęk na rączki u mnie pomocne były piłeczki pingpongowe położone jak na rysunku i dociśnięte sporym ciężarem. Tutaj przypominam przestrogę - nie przesadzać z ilością kleju jeżeli kleimy materiał bez pianki żeby przy dociskaniu klej nam nie przesiąknął przez materiał. Tymże sposobem naciągniemy materiał na wszystkich trzech ściankach wnęki i zostawiamy jak wcześniej pisałem wszystkie cztery wnęki na dłuższy czas aż będziemy pewni, że materiał nie będzie nam się odklejał w tych miejscach przy dalszych pracach. Wyszło jak na fotkach poniżej: Wbrew pozorom najtrudniejszymi miejscami nie była górka gdzie mieści się przednia lampka sufitowa czyli "10,11,12" i wnęki rączek. Ciężko było wyprowadzić materiał bez zmarszczek w polach 15 i 16 a najgorzej szło na polach 23, 24, 25. Niestety na polu 23 powstało kilka zmarszczek, ale za dużo tego nie będzie widać na szczęście. Całość zajęła około 8 godzin wliczając przerwy na rączki i górkę lampki przedniej. Zostało mi 2mb materiału i musiałem dokupić jeszcze jedną puszkę kleju tak więc koszty faktycznie zużytych materiałów to: 4x1,50mb materiału (pseudo) alcantara = 92pln całość 7 puszek 400ml kleju BOLL w sprayu = 140 pln całość łącznie więc 232 pln, browarów nie liczę. Na oklejenie wszystkich słupków poświęcić trzeba jeden dzień i drugi dzień na podsufitkę. Na upartego dysponując 3-4 osobami można w jeden dzień zdemontować podsufitkę i słupki, okleić je i zamontować do auta. Linki: http://forums.speedarena.com/showthread.php?3682824-Hookers-and-blow......headliner-content http://www.iwsti.com/forums/how-install/134441-diy-suede-headliner-blacked-out-interior.html http://forums.mwerks.com/showthread.php?1574630-DIY-The-Long-Awaited-Jetta-IV-Black-Headliner-in-a-Can-DIY!!!! http://forums.vwvortex.com/showthread.php?2983920-%E2%80%A2the-unofficial-MASTER-HEADLINER-fabric-modification-thread%E2%80%A2 http://forums.vwvortex.com/showthread.php?3866672-DIY-Headliner-Wrapping http://bazmcc.com/headliner.html http://forums.vwvortex.com/showthread.php?4598719 Tagi: headliner alcantara headliner fiber headliner microsuede headliner repair
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności