Skocz do zawartości

Paweł85

  • Liczba zawartości

    28
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Informacje osobiste

  • Imię
    Paweł
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Tomaszów Lubelski

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 FSI 150KM
  • Rok produkcji
    2008

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam mam problem takiej natury - silnik 2.0 FSI 150KM z 2008r przebieg 22000tys i auto sprawdzone vagiem jak się i co się da. Zrobione testy dynamiczne i statyczne - wszystko OKEY - wszystko mieści się w normach.Logi sprawdzone również OKEY , żadnych błędów na tablicy i w komie auta. Fazy rozrządu + rozrząd są dobrze ustawione. Czysty jak łza....ale po odpaleniu na ssaniu po 3-4sekundach jest takie uczucie jak by się dławił, jak ssaanie opada to czuć szarpanie budą Jak 2,3,4 i kolejny raz odpalam obroty wskakują na 13-14 tys i określę to tak - jak by sprężyna się rozciągała , potem spadają - zawsze tak jest po 2gim odpaleniu i kolejnym Innym razem jest taki dźwięk jakby wszystko było luźne odpalam i obroty ledwo skaczą na 10-11tys i mogę to tak nazwać że to jest twarde odpalanie bo wrażenie jest takie ze musi być jakby ,,ciągnięty" silnik i odpala - nie umiem inaczej tego nazwać.Jak gaszę auto to tez czuć drgania. Moc jest jedzie pędzi zapier....ile wlezie na każdym biegu . I jest jeszcze coś - jak odpalam to po chwili słychać pyrkanie - jak kiedyś za dziecka wkładało się w szprychy roweru kawałek pudełka z loda aby pyrkało podczas jazdy. Rośnie wraz z obrotami i spada gdy one spadają - stetoskopem sprawdzałem niby w okolicy wariatora najbardziej słychać. W ub roku regenerowałem go i przez miesiac nie było nic potem pomału znowu pyrkanie wróciło -zmieniłem na nowy i jest od samej wymiany. 2dni temu to pyrkanie od razu się pojawiło po odpaleniu i zaczęło szarpać autem po ssaniu ucichło. Jakieś podpowiedzi sugestie ? Czy może tu być jakiś luz np na łańcuchu i napinaczu przy wariatorze ??? Co może powodować pyrkanie jak się zapala auto - wiadomo - wałki, wariator obracają się - coś może w tych regionach ? Np dziś nie było szarpania po odpaleniu... WTF ? ps. spalanie w przedziale 6,3-8,0 zależy od jazdy / wszystkie płyny w aucie trzymają stany
  2. Potrzebny WARIATOR FAZ ROZRZĄDU VOLKSWAGEN VW 2.0 FSI 150km NUMER KATALOGOWy: 06F109088J Pilne
  3. coś się tak spiął ? ! to nie reklama AXE żeby sobie coś nabijać - taka porada - samochód krzywo stoi itd - porada do d,.... clintonik - dał dobra rade? i opis
  4. Krawcol82 pomoc bez zastanowienia - ,,Auto nie stało idealnie na wprost garażu, do tego lekko pochyły podjazd i taki efekt" i JAK TU SIĘ wzorcowa na takiej krzywej podpowiedzi ??
  5. skoro jest tak jest - czy ma sens kupować środki do czyszczenia itp - wymienić popychacze - ile zapłacisz ? ! kilka stówek - czy już nie warto zaryzykować i rozebrać głowice i sprawdzać wtedy.Wiem że takie decyzje są trudne - przechodziłem przez to
  6. Witam. Ktoś się orientuję jakie wariatory są przypisane do jakiego silnika ? i np czy do mojego silnika BVY 2.0 FSI pasowałby inny niż 06F109088J, modele silników AXW, BMB, BLY, BLX, BLR, BVZ, BVY, BHZ, BZC - 9 modeli a numery wariatorów to 06F109088J, 06F109088C, 06F109088G, 06F109088B, 06F109088A, 06F109088D, 06D109088B 7 numerów
  7. 8letni samochód !!!! ale dzis robią nam dobre fury
  8. powiedz co było. Ja miałem 4 zawory walniete ale one nie dawały o sobie znaku - samochód jezdził normalnie - stukanie było przy dodawaniu gazu - rosło - obroty spadały stukanie razem z nimi - wariator uszkodzony był - ma w sobie sworzeń który ma wpadać w otwór i tak pracuje poprawnie - jak stuka to znaczy ze nie wpada w otwór i kreci sie do okola. Idzie to regenerować. Diagnoza zapadła w firmie reg. takie rzeczy wkładasz wariator na palec i kręcisz - jak jest stukanie to juz wiesz że jest uszkodzony
  9. rozrząd masz przestawiony - korelacja tzn współzależność wałków rozrządu w tym przypadku ! o tym mówi - miałem w ub tyg te same błędy - o ząbek był przestawiony - Kasowanie nic nie pomoże - trzeba ustawiać z BLOKADAMI a nie na znaczki - tak popłynął ,,mój" mechanik
  10. jednym z objawów źle ustawionego rozrządu bd błąd - czujnik prędkości silnika G28 - nieprawidłowa korelacja ! szarpał po dopaleniu na wyższych obrotach i potem na niskich też czuć było nierówna pracę. Okazało się że rozrząd był przestawiony o jeden ząbek, ale auto paliło z pierwszego bez problemu też podczas jazdy. Rozrząd poprawiony i szarpanie ustało. Chodzi Ci o łańcuszek rozrządu czy tez połączony z wariatorem ? Posprawdzaj wszystkie wtyczki-może któraś jest nie do końca dociśnięta.Przewody czy gdzieś nie ma przetarcia itd przerabiałem to na dniach , bo 3ci raz oddałem samochód do mechanika - bo gadał jest dobrze ! a ja że źle - wychodzi na moje! dziś jadę spr.czy są błędy - bo mówi że już nie ma znalzłem jeszcze taka stronę tam własnie jest o N205 https://a4-klub.pl/topic/177461-niezdrowy-klekot-silnika-20-tfsi/ ja mam 2.0 fsi BVY ale problemy były podobne
  11. Nie ma poświetl.tablicy rejestr. zdjąłem pokrywę, bezpieczniki na dłoni - ale który to ? Przeszukałem już 3 razy forum i sorry nigdzie nie znalazłem odpowiedzi Kto coś? jak się uda można zamykać temat Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności