Skocz do zawartości

lukas999

  • Liczba zawartości

    19
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Informacje osobiste

  • Imię
    Łukasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Starachowice

Samochód

  • Generacja
    B6 CC
  • Silnik
    B6 CC 1.8 TSI 160KM
  • Rok produkcji
    2010

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. na wlepce w bagażniku obok oznaczenia mocy 118kW mam D7F, natomiast poniżej obok oznaczenia silnika CDAA, mam kod MLC
  2. Ja mam dsg dq200 więc o podniesieniu mocy mogę chyba zapomnieć. Chociaż ze skrzyni jestem bardzo zadowolony.
  3. właśnie ten zakupiłem świetne parametry oraz dobra cena. Brałem też pod uwagę Millersa i Liqui Moly Rosol - powiedz proszę w swoim pasku masz skrzynię manual czy dsg?
  4. jak dotąd przejechane po naprawie ponad 2tys km. Silnik pracuje tak samo ładnie jak po 500km. Auto nie pobiera oleju. Olej czysty. Mam pytanie - zamierzam wymienić olej po 3tys. z uwagi na "docieranie" po wymianie tłoków i pierścieni. Jakie oleje zalewacie do TSI? Ja wczytałem się w forum Superba i generalnie spotkałem się z opinią, żeby nie zalewać olejem ze specyfikacją 504, jeśli nie jeździ się longlife. Zalecali 502, gdyż te oleje lepiej chronią w wyższej temperaturze, mają wyższe wskaźniki lepkości, lepszy indeks, oraz substancje chroniące przed zużyciem, korozją itp. Dlatego zdecydowałem się zalać olejem ze specyfikacją 502 i lepkością 0W40.
  5. całość 5500, robocizna 3tys, reszta części. W tej kwocie wymiana tłoków na nowe, wszelakich uszczelek, oleju, płynu chłodniczego, serwis klimy. Blok był przehonowany, głowica splanowana oraz wyczyszczona z nagarów na zaworach. Przejechałem już autem 500km, olej ładny czysty (wcześniej był czarny zaraz po wymianie). Rozrząd był zweryfikowany - porównana długość łańcucha z nowym. Auto pracuje normalnie, ładnie, nie stuka, oby już się nic nie psuło Dodam, że 2 tłoki nadawały się do założenia, ale przy tak kompleksowej naprawie wolałem wsadzić nowe, skoro zmieniałem 2. No i podstawa to znalezienie dobrego fachowca, żeby trafnie zdiagnozował problem.
  6. klasyka - zużyte pierścienie, które przyczyniły się do przytarcia tłoków, najbardziej tego w 2 cylindrze. Pierścienie po wyjęciu tłoka dosłownie się wysypały. Zadziwiający jest fakt przejechania przeze mnie 4tys km praktycznie bez zużycia oleju ale to jest spowodowane mega delikatną jazdą, z obawy o to stukanie właśnie. Silnik przechodzi remont, zakupiłem wszystkie nowe tłoki z poszerzonymi pierścieniami, na dniach będę miał gotowe auto.
  7. Zapadł wstępny wyrok...Stuki dochodzą z drugiego cylindra. Prawdopodobnie sworzeń tłoka, panewka raczej nie, z tym stukotem przejechałem prawie 5tys km, wprawdzie bardzo delikatnie, ale jednak spory to przebieg. Silnik będzie rozebrany i dokładna diagnoza wtedy. Zastanawiające jest skąd taki problem się wziął? Co może być przyczyną?
  8. Ja mam Bordnetz 3C8, ale udało mi się rozwiązać temat dzięki @Eldar . Poprzez obdeleven w module 16 - Steering Wheel Control Module, na ostatnim bajcie zaznaczyłem Bit1, i działa już
  9. Dodam jeszcze filmik podczas jazdy, od 8 sekundy słychać to "terkotanie", "stukanie". Żadnych błędów z położeniem wałka nie miałem właśnie.. Jest to o tyle dziwne, że słychać, jak się depnie na gaz, jadąc ze stałymi obrotami powiedzmy 2.5tys nie słychać nic, dopiero po przyciśnięciu gazu. Oleju jest full, sprawdzam bardzo często. Dziwna sprawa, bo jak wspomniałem 50tys km temu była naprawiana głowica - zawory, wałki, wymiana rozrządu, popychaczy, dźwigienek itd. 20181003_064551.mp4
  10. Witam, mam problem z moim 1.8 TSI, podczas przyspieszania słychać stukanie, rytmiczne, zwiększające się podczas rosnących obrotów. Na postoju niezbyt łatwo usłyszeć to stukanie, jest to możliwe na zimnym silniku, natomiast podczas jazdy jest bardzo słyszalne. Oprócz tego, być może jest to powiązane - podczas postoju przy lekkim dodawaniu gazu słychać "dieslowy" dźwięk. Po przyłożeniu dłoni do obudowy rozrządu czuć ruch / jakieś uderzenia przy dodawaniu gazu. Auto nie miało żadnego błędu podczas podłączenia do komputera. W ostatnich dniach miałem sprawdzony rozrząd i wg mechanika jest wszystko ok. Auto ma 123tys przebiegu, jest to potwierdzone. Przy 75tys miało w serwisie wymieniany rozrząd i regenerowaną głowicę. Mechanicy stawiają kilka hipotez, słyszałem już o wariatorze faz rozrządu (czyli jak rozumiem wałku ssącym), o popychaczach hydraulicznych, oczywiście o napinaczu rozrządu (ostatni niby stwierdzili, że jest ok). Ja zastanawiam się nad kolektorem ssącym..Auto nie pobiera oleju, normalnie przyspiesza, po odjęciu gazu nie słychać stukania pomimo obrotów. 20181002_183529.mp4
  11. nie sprawdziłem jeszcze - nie mam póki co czym, chcę kupić OBDeleven pro.. chyba sprawdzę tam? jest tak jak mówisz - nie mam zegarka i tej kamery do asystenta świateł pewnie też nie mam. Co do potencjometru - testowałem to, kręciłem na różne sposoby ale niestety nie działa, manetka wraca i światła znikają. Słychać za każdym razem przesłonę. - dodam, że nie mam żadnej kontrolki na desce informującej o awarii świateł, dodatkowo gdy miałem sprawdzany kompem samochód przy okazji innego problemu, nie było żadnego błędu świateł.
  12. Dodam jeszcze, że posiadam "8Q6 HEADLIGHT-RANGE ADJUSTMENT, AUTOMATIC/DYNAMIC WITH FIXED AND DYNAMIC BENDINGLIGHT(AFS 2)" - może to jest przyczyna? może te światła tak działają? że sterują automatycznie światłami dostosowując je np. do nadjeżdżających pojazdów z naprzeciwka? czy błędne jest moje rozumowanie?
  13. dzięki za odpowiedź. Manetka wydaje mi się, że jest taka jak w B7. Podpowiedz proszę jak sprawdzić tą zakodowaną opcję?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności