Skocz do zawartości

KAROLMISIEK

  • Liczba zawartości

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 1.6 FSI 115KM
  • Rok produkcji
    2006

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam ponownie, czy ktoś może podsunąć jakiś pomysł ?
  2. W 1,6 FSI występuje po 1 śrubie centralnej na kołach wałka rozrządu i nie ma możliwości dynamicznego ustawienia.
  3. To w związku z tym ustawienie na blokady nie daje pewności poprawnego założenia?
  4. Witam, dziękuję za odpowiedzi, wracając do tematu problem w dalszym ciągu tzn kontrolka i błędy wracają po skasowaniu, śruby mimośrodowe mam 2 i rozrząd jest 100% dobrze ustawiony-był ponownie sprawdzany, jak pisałem wcześnie był ustawiony na blokadach,.
  5. Witam, tak jak pisałem rozrząd został ustawiony z blokadami, czy możliwe, że jest przestawiony ?
  6. Pierwszy raz na forum, więc witam serdecznie wszystkich forumowiczów, zacząłem nowy temat ponieważ, nie mogę znaleźć konkretnej pomocy dotyczącej tego przypadku, po wymianie kompletu rozrządu pojawiło się kilka błędów, rozrząd co prawda został ustawiony na blokadach, silnik 1,6 fsi 115 km, a błędy które się pojawiają to: 004928 - Czujnik poł.w. rozrządu (G40)/cz.poł. wału korb.(G28) P1340 - 001 - nieprawidłowa korelacja Stan błędu: 01100001, priorytet błędu -0, częstość błędu:1,wew licznik błedów 255 Ramka zamrożona: obroty silnika 680/min, obciążenie 22,3% Bardzo proszę o pomoc, bo wykasowaniu błąd powraca po przejechaniu około 10km.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności