Skocz do zawartości

3eNd

  • Liczba zawartości

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 FSI 150KM
  • Rok produkcji
    2006

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Problem rozwiązany przyczyny trzy Nierówna praca silnika była powodowana zapchanym EGR Głośne stukanie silnika na biegu jałowym dolna panewka do wymiany oraz duża ilość nagary zgromadzona na zaworach Tak więc obeszło się bez ściągania głowicy wystarczyło wlać środek do benzyny do usuwania nagaru oraz wymienić panewkę i problem się rozwiązał co do EGR czyszczenie i wszystko hula
  2. Niestety problemu wciąż nie rozwiązałem a mam wrażenie że jest coraz gorzej. Wymieniłem cewki oraz świece ponieważ okazało się że po 6 miesiącach świece są przepalone na 2 cylindrach. Po podłączeniu komputera doszedłem że kat ustawienia zapłonu na wszystkich cylindrach wychodzi po za normę przy czym na trzecim tłoku jest 2 razy większy niż na innych. Pierwszy drugi i czwarty są na stałym 0.31 % natomiast trzeci skacze od 0.51 do 0.71%. Niestety nie miałem czasu żeby mechanik rozbierał silnik i szukał problemu w środku ale widzę że się nie obejdzie ale wcześniej wymienię jeszcze popychacze. W załączniku dołączam filmik jak pracuje silnik może ktoś miał taki problem i znajdzie rozwiązanie. Przypominam że silnik wciąż pracuje równo. Mechanik polecił mi jeszcze spróbować środka do czyszczenia nagaru z zaworów który wlewa się do paliwa co o tym myślicie. VID_20181113_111151.mp4
  3. Zobaczę co jeszcze powie mechanik ciekawego. Jeśli nic to sam zacznę działać i napisze co to było
  4. Jedyny błąd jaki się pokazuje to z ut duża dawka na biegu jałowym na jednym cylindrze.
  5. Witam mam dwa problemy do których nie wiem jak się zabrać mianowicie mechanik twierdzi że to wina cewki. Otóż od jakiegoś czasu zauważyłem stukanie w silniku na wolnych obrotach. Po odpaleniu słychać to delikatnie i czasami ustępuje natomiast kiedy silnik się nagrzeje sztuki są tak głośne jak bym jeździł dieslem. Drugi problem to na biegu jałowym strasznie trzęsie silnikiem że aż cała kabina się telepie. Nie odczuwam ani spadku mocy i brak falujacych obrotów Passat 2006r silnik 2.0 fsi przejechane 292 tys. Ma ktoś pomysł co to może być. Że stukanie podejrzewam zaworu. Ale telepanie całym silnikiem to już nie mam pomysłów
  6. Tak tylko kabel od ładowarki który wychodzi gdzieś z kokpitu.
  7. anteny na dachu nie mam. a Jeśli chodzi to tylko mam kabel do podłączenia telefonu.
  8. Witam Serdecznie mam podobny problem mianowicie pojawiają mi się dwa błędy. Moje pytanie brzmi czego to są błędy i jak usunąć usterki.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności