Jump to content
Paweł85

benzyna Nierówna praca 2.0FSI 150km / 2008r

Recommended Posts

Witam mam problem takiej natury - silnik 2.0 FSI 150KM z 2008r przebieg 22000tys i auto sprawdzone vagiem jak się i co się da. Zrobione testy dynamiczne i statyczne - wszystko OKEY - wszystko mieści się w normach.Logi sprawdzone również OKEY , żadnych błędów na tablicy i w komie auta. Fazy rozrządu + rozrząd są dobrze ustawione.

Czysty jak łza....ale po odpaleniu na ssaniu po 3-4sekundach jest takie uczucie jak by się dławił, jak ssaanie opada to czuć szarpanie budą 

Jak 2,3,4 i kolejny raz odpalam obroty wskakują na 13-14 tys i określę to tak - jak by sprężyna się rozciągała , potem spadają - zawsze tak jest po 2gim odpaleniu i kolejnym 

Innym razem jest taki dźwięk jakby wszystko było luźne odpalam i obroty ledwo skaczą na 10-11tys i mogę to tak nazwać że to jest twarde odpalanie bo wrażenie jest takie ze musi być jakby ,,ciągnięty" silnik i odpala - nie umiem inaczej tego nazwać.Jak gaszę auto to tez czuć drgania.

Moc jest jedzie pędzi zapier....ile wlezie na każdym biegu .

I jest jeszcze coś - jak odpalam to po chwili słychać pyrkanie - jak kiedyś za dziecka wkładało się w szprychy roweru kawałek pudełka z loda aby pyrkało podczas jazdy.

Rośnie wraz z obrotami i spada gdy one spadają - stetoskopem sprawdzałem niby w okolicy wariatora najbardziej słychać. W ub roku regenerowałem go i przez miesiac nie było nic potem pomału znowu pyrkanie wróciło -zmieniłem na nowy i jest od samej wymiany.

2dni temu to pyrkanie od razu się pojawiło po odpaleniu i zaczęło szarpać autem po ssaniu ucichło.

Jakieś podpowiedzi sugestie ?  

Czy może tu być jakiś luz np na łańcuchu i napinaczu przy wariatorze ??? 

Co może powodować pyrkanie jak się zapala auto - wiadomo - wałki, wariator obracają się - coś może w tych regionach ?

Np dziś nie było szarpania po odpaleniu... WTF ?

ps. spalanie w przedziale 6,3-8,0 zależy od jazdy / wszystkie płyny w aucie trzymają stany

Edited by Paweł85

Share this post


Link to post
Share on other sites

 Obejrzy sobie ten odcinek ,koleś fajnie tłumaczy co moze być spowodowane nierówna pracą silnika 2.0fsi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy