Skocz do zawartości

ric88

  • Liczba zawartości

    31
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O ric88

  • Urodziny 28.03.1968

Informacje osobiste

  • Imię
    Andrzej
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Kołobrzeg

Samochód

  • Silnik
    B6 2.0 TDI-CR 110KM (CBDC)BM
  • Rok produkcji
    2009
  1. 180 zł za tyle kupiłem wahacz, robie rocznie około 10tys km i nawet jak bym miał raz na dwa lata wymienic te wahaczei tak koszt jest niewielki w stosunku do wartosci mojego pasacika!! a nowe to nowe !!!!!
  2. znam taniego mechanika ale w kołobrzegu chcesz namiary???super fachman od pasacików!!
  3. na 100% uszczelki (oryngi) na pompowsryskach koszt na cztery pomki to 160zł orginal boscha i wymiana 120zł !!i problem masz z głowy, jak miełam to samo .kazdy miałą inną djagnoze wydałem kupe kasy. i w koncu znalazł sie mądry mechanik (a o takich w polsce bardzo trudo)i za pare groszy mi naprawił auto!
  4. sliniki bezynowe 150 koni to najgorszy złom jaki wsadzali w paski!!! no teraz wyprodukowali 2 l dzisla 140 km to też padalec!!!
  5. a ja myśle że to oringi na pompowtryskach. dlatego nic nie wykazuje vag ponieważ tam elektronika nie siega!!! koszt oringów 160 zł boscha na cztery pompki plus robota około120zł
  6. myśle ze to jest filtr paliwa !!! przy tych duzych mrozach zamarzła woda któraj jest w paliwie!! wymien filtr i bedzie ok!!!
  7. z tego co napisałes o dawkowaniu pompowtrysków to jest przekroczona norma, norma wynosi 2,8 mili!!!!!i moze to jest powód problemów z odpalaniem
  8. ale na wymyslali jak znachorzy po słuchu!!!!!jak zimny to tak jest !! jeden troche głosnie chodzi a drugi ciszej!!!
  9. ja w trasie na pełnym zbiorniku po korek robie około 1000km
  10. szarapanie slinikiem na jałówym biegu swiadczy o uszkodzonym pompowtrysku polskie paliwo nie nadaje sie do tego rodzaju silników!!!!!
  11. i dlatego ze go czasem nie przegoniłes (180 km\h) to teraz masz problem z turbiną przez takie ekonomiczne jeżdzenie masz zapchana turbine (odme) koszt takiego czyszczenia to 400zł i bedzie ok
  12. miałem kilka pasacików i zawsze miałem dobre zdanie zero problemów.Ale kupiłem rok temu b5 2003 r na pompowtryskach, po dwóch tygodniach mi zgasł i po Passacie Jakoś mi go w warsztacie uruchomili,niby mu nic nie było!!!ale znów mi zgasł!!po kliku dniach znów,pojechałem na kompa,znów nic mu nie dolega tak przynajmniej twierdził mechanik, w końcu znalazł się jakiś mądry i z jego diagnozy wynikło że to wina pompowtrysków wiec je wymieniłem po miesiącu zaczął mi szarpać silnikiem pojechałem do mechanika sprawdził na kompie i nic wszystko oki Jeździć po prostu tak on ma!!!ch.....je się nie znają a się biorą!!!!!!. po kilku miesiącach znów to samo pojechałem do innego podpiął pod kompa i powiedział ze to pompowtryski no ch...j znów z 2 tysie w plecy rozebrał silnik i okazał się ze tamten mechanik wymienił pompowtryski i je wsadził na stare uszczelki i po miesiącu zrobiła się nie szczelność i dlatego szarpał a po kliku miesiącach zaczęło lać.Wymienił tylko te uszczelki i niby jest oki zobaczymy co dalej bo to dopiero klika dni. reasumując passaty b3 ,b4 są rewelacyjne ale już b5 czy b6 są dużo gorsze i polscy mechanicy się kompletnie nie znają bo do tych samochodów trzeba mieć sprzęt i trochę pojęcia,a do tych starych modeli wystarczył tylko młotek i przecinak!!!!a w serwisie są bardzo drogie i tez się nie znają
  13. pompki sa padniete zwłaszcza 1 i 3 ale proponuje wymienic wszystkie.Ja kupiłem komplet uzywanych w bardzo dobrym stanie za 800 zł wymiana kosztowała 400zł wiec koszt nie był taki duzy i furka smiga jak chcesz to podam ci namiary na tych gosci co maja pompki do passata takiego silnika jak ty masz.
  14. sprawdz dawkowanie pompowtrysków na wyrresie vagiem norma jest do 2,8 jak jest wysza na któryms z nich po problem jest w min !!!!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności