Skocz do zawartości

KingRaider

  • Liczba zawartości

    26
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O KingRaider

  • Urodziny 05.06.1997

Informacje osobiste

  • Imię
    Damian
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Krasnystaw

Samochód

  • Generacja
    B7
  • Silnik
    B7 2.0 TDI 140KM (CFFB)
  • Rok produkcji
    2011

Ostatnie wizyty

346 wyświetleń profilu
  1. Panowie mam pytanko, zszedłem softem z 9978 (dieselgate cglc) na soft 2023 (przed diesel gate). Pierwsze wypalanie poszło na 100% i 240km, ale wypalił do 5 procent i wartość zmierzona spadła do -1 (na sofcie diesel gate spadała nawet do -6). Jeździłem cały czas z podglądem dpf i fajnie ładnie 220km 50% zapełnienia więc już prawie razy dwa miało być i nagle przy 245km i 54% wypalanie nie wiedzieć czemu, spadło az do 12% (leciałem ekspresówką 130),
  2. A wiesz z jakiego auta był? Xenon/sedan? Jeśli taki sam jak twoja to nie widzę sensu. Ja bym zrobił tak: ztwojego kodowania zapisał do notatnika, podłączył nowy przejrzał co się w kodowaniu różni, nie ruszałbym 18 i sprawdził światła jak bezie klapa to w tedy zakodował 18
  3. A co to zmienia? Ja miałem B auto ze start stopem na sofcie 452
  4. Ja obstawiam uwalony bcm, coś sobie przypominam że też tak mialem że waliło błąd spalonej zarowki a zarowka świeciła prawidłowo, więc najlepiej w Twoim przypadku to podmienić, nawet na jakiś słabszy np n, kosztuje chyba najmniej, wrzucić mu wartości o których pisał Tomek i jeśli będzie ok to pewniak że moduł
  5. Czy czytałeś wczesniejsze posty ? Ja miałem przeboje z modułem Q, po wymianie z B na Q nie działały funkcje które powinny, wariowały kierunki i hba nie działało, więc może Twoje F jest uwalone. Samą zmianą wartości nie powinieneś popsuć auta pod warunkiem że wiesz co wpisujesz dla jakich lamp i nadwozia wartość. Ale moim zdaniem kup drugi moduł F i sprawdz, jak masz kogoś w okolicy z VCP to też może Ci pobrać zawartość Twojego i dowiesz sie co tam jest
  6. Nie wiem co tam F miał, ale w R podobno jest wszystko, czyli doświetlanie, przeciw mgielne i zamykanie szyb jak pada deszcz
  7. Możesz rozłączyć, to tylko po to żeby czasem nie chciał się spalić
  8. A co z tym kodowaniem? Po prostu aby 18 zrobić a reszta to bez problemu
  9. No i potrzebuje porady, wrzuciłem sterownik 5q0919294f z polo 6c, wrzuciłem firmware 1k8919472c przez vcp kodowanie poszło ok, ale przez wcds kodowanie nie idzie, access 71679 i dalej error 31 out of request, q sterownik zostaje na kodowaniu samych zer 00, może ktoś pomoże?
  10. Podniesienie 3AA937087B na SW: 458 dodaje możliwość przygaszania leda przy kierunku (przy sw 452 nie działa)
  11. okej, a mogę prosić o informację jakie dokładnie 1k8 kupić pod 8 czujników? Czy sam będę w stanie mając vcp sobie wgrać inny soft czy to już jakaś wyższa szkoła modzenia ?
  12. Przeczytałem ten temat, czy dobrze rozumiem ze jeśli mam rns510 to nie ma możliwościach aktywowania automatycznych czujników nawet po przejściu na 1k8?
  13. Ok, spróbuję wieczorkiem z klemą, a możesz mi wyjaśnić o co chodzi z tym że w niektórych jest 00, czytam czytam i nie wiem czy do końca rozumiem. Skoro w byte 18 mamy 00 to oznacza że korzysta z epromu. Ale jeśli wpiszę np. 69 to następuje odwołanie do rejestru pod adres 69 i pobierane są wartości z "wiersza" 69 do epromu, następnie jak wpiszę 00 to korzysta już bezpośrednio z epromu do którego przekopiowałem wartości z wiersza 69? Czy dobrze to rozumiem ?
  14. Ale tez akumulatora nie odpiąłem przy podmianie, ogółem mój bcm wygląda ok a ten Q jakby był topiony, zaśniedziałe piny, czort wie co z nim było robione, na razie wróciłem do swojego bo potrzebne mi sprawne auto, nie wiem czy szukać dalej jakiegoś kodowania czy nie, jakie oznaczeniem na byte 18 ma pasaat b7 led sedan? Vw362? Tak jak model? Czy co to oznacza Znalazłem ze ten plik nie nadaje się do bcm 3AA -------------------------------------------------------------------------------------------- BCM B: 40A16200003F80211F80211F39A85B29A85C33A30200003F04212C04213600A15500003F00003F00003F00003F1482 BCM Q :40A16200003F80211F80211F39A85B29A85C33A30200003F04212C04213600A15500003F00003F00003F00003F1496 Aktualnie tak wyglądają pliki bcm1 w środku, według kodowania wszystko się zgadza, a 4 końcowe znaki to nie wiem co to, może suma kontrolna ?
  15. Błędów było dużo, spróbować przywrócić kodowanie takie jakie było? Tylko nie wiem co to zmieni, ogółem świecą mi na włączonym zapłonie światła mijania razem z postojowymi, tak jakby nie działał czujnik światła, było jasno a włączone były mijania, dodatkowo nie działa asystent długich ten w lusterku, także coś tu nie bangla, wrzuciłem do vaghelpera dwa pliki z bcm i oba mają identyczne konfigurację ale oba już na tym samym kodowaniu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności